pokud by jste měli ještě nějaké otázky, na kohokoliv, napište je do komentářů a já vám na ně ráda odpovím, ale už je nebudu dávat do kapitoly
***
Mia
· Víš kde Shawn bydlí? Jestli jo, proč ho nenavštívíš?
Tak adresu vím, jinak bych mu ty dopisy neposlala, ale.. část Toronta kde bydlí moc neznám a objevit se mu přede dveřma s tím že má dceru když mi ani neodpoví?· Odpustíš niekdy Shawnovy? Přežiješ smrť svojej dcery?
Všechno rozhodně ne, to snad ani nejde.
Lott umřela? Mám za to že si hraje v pokoji.· Ako sa máš?
Už docela dobře· Takže... Myslíš si že by se Shawn k vám přidal a byli byste rodina?
Hned určitě ne, ale časem.. možná, i když o tom dost pochybuju· Nechtěla by jsi si najít někoho kdo Shawna nahradí?
Zas tak moc partnera nehledám, Shawnovi píšu hlavně aby věděl o Lottie· Co si myslíš o Camile?..
Nikdy jsem na ní názor neměla, je to prostě přítelkyně mýho ex. Ale zrovna dvakrát sympatická mi neni no:DShawn
· Víš že máš dceru? A miluje tě?
Nespletla sis mě s někým?· Čteš si dopisy které ti přicházejí? Jestli ano, proč jsi taková zrůda a ignoruješ je?
Nevím o jakých dopisech mluvíš. Proč bych měl být zrůda?· Čítáš tie listy čo ti přichádzajú?!?
Poslední dopis co jsem četl bylo přání k narozeninám od mamky· Prečo si id**t?
Proč mi bezdůvodně nadáváš?· PREČO SI TO UROBIL MII?!?
Takže proto ty nadávky?· Tebe je jedno že tvoja dcéra zomrela?
Nemyslíš že kdybych měl dceru tak o ní vím a jsem teď s ní?· Prídeš aspoň na pohreb?
Kdo umřel?· Miluješ eště Miu
Byla to první holka se kterou jsem to myslel vážně, říká se že takový lidi budeš milovat do konce života. Ale nevím ani jestli k ní vůbec něco ještě cítím, natož miluju.· Shawne, proč jste se rozešli s Miou?
Neklapalo nám to, poslední asi 2 měsíce našeho vztahu jsem se jen hádali. Bylo vlastně dobře že jsme to skončili, trápili jsem se oba. Možná to bylo i tím, že se kolem nás začali točit další lidi co chtěli náš vztah rozvrátit a.. povedlo se jim to.· Byl nějaký relaný důvod, krom toho že jste si nerozuměli?
To asi úplně ne, prostě jsme se v ničem neshodli.· Plánuješ s Camilou budoucnost?
Netuším, v tuhle chvíli to vypadá že i jo, ale pak jsou momenty kdy bych se s ní nejradši rozešel na místě· Popsal bys jsi Camilu několika slovy?
Občas otravná, někdy hodná, milá, snadno naštvatelná.. Je to podle toho, jakou má náladu· Jak asi muselo být Mie když si dva dny
po porodu odmítl jí i tvoji dceru..
Hele já fakt nevim o čem to mluvíš· Vieš, že o deti sa treba aj starať?
To bych bez tebe fakt netušilLottie
· Bojíš se o tatínka?
Měla bych? Stalo se mu něco? Co s ním je? Maminka by řekla kdyby se něco stalo..· Odpustíš to svojmu otcovi že sa na tebe vykašľal?
Možná, paní učitelka říká že by jsme měli odpouštětCamila
· Víš že přichází Shawnovi dopisy?
Myslíš účty a dopisy z práce?· Víš o dopisech které Shawnovi přicházejí?
Proč tolik řešíte dopisy? Jediné které mu chodí jsou vážně jen ty z práce nebo nějaké ohledně placení něčeho..· Ľubiš Shawna alebo si s ním len kôli sláve?
Zas tak moc slavný neni, ale je pravda že peněz málo nemá a neni špatný s nim býtAaliyah
· Proč to bráchovi neřekneš? Že má dceru..
Je Mii věc kdy mu to řekne, ale i kdybych chtěla, jsem s ním pořád rozhádaná a ani nevím kdy naposledy jsme spolu mluvili..· Si nahnevaná na Shawna?
Ano· Nechceš ho zabiť?
To zas ne, je to starší brácha· Odpustíš mu?
Jednou třeba..já:
· Kolik plánuješ kapitol?
Okolo 30, což máme za chvíli:D***
doufám že jsou to všechny otázky <3btw, mám tady nějaký čtenáře hot chocolate? napadlo mě že bych to zkusila znovu psát, tak jestli by to ještě někdo četl..
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanfictionlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...