Shawne,
víš že už to bude přes půl roku co jsem ti napsala první dopis? Půl roku co bys měl vědět i své dceři? Utíká to hrozně rychle.
Lottie mě včera hrozně.. dojala. Už jsem ji šla uspat, přečíst pohádku jako vždycky, ale ona místo toho aby už byla zahrabaná v posteli, seděla s ukulele v ruce. Když mě uviděla, řekla že mi chce oplatit jak jí vždycky čtu, tak mi zahraje nějakou písničku. Nešlo jí říct ne.
Prvně jenom náhodně vybrnkávala, potom se dala do zpívání písničky kterou se učili ve školce a nakonec si zapochodu vymýšlela vlastní písničku. Začalo to navazující na tu předešlou, nějakou o želvičkách, pokračovalo vymyšlenou 'pohádko-písničkou', ve které šlo o krále Shawna, královnu Miu a princeznu Charlotte. Vlastně tam popsala jak si vysnívá, jaký by to bylo mít tatínka jako ostatní, jaky by to bylo kdybys byl s náma.
Chce se mi z toho brečet ještě teď - nejenže tohle dokázala vymyslet a i k tomu hrát - ona.. ona věří že se vrátíš, i po tak dlouhý době. Vždyť král v písničce se z války taky v pořádku vrátil domů za svojí rodinou, proč bys nemohl taky? Ona si o tobě nemyslí jedinou špatnou věc i když s náma nejsi, pořád má v hlavě zafixovaný žes musel pryč a my nevíme kdy se vrátíš. Pořád doufá že se ukážeš přededveřmi, obejmeš jí a už od ní neodejdeš. Že i když těch pár let strávila bez tebe, ty další už budou s tebou.
Jestli si tohle opravdu čteš a jen mě ignoruješ, prosím ozvy se. Ne kvůli mě, tady vůbec nejde o mě, tady jde o Charlotte.
Co si pamatuju, odsuzoval si lidi co opustili svoje dítě, ale sám teď děláš to samý.
Shawne ona tě potřebuje.***
možná tady bylo něco podobnýho, za to pardón.
taky se vám to zdá o ničem a takový spatlaný dohromady?:ddddco myslíte, kolik bude ještě kapitol do konce?
ČTEŠ
hi dad ; mendes au ✓
Fanficlottie&mia&shawn „Jo a tohle je tvoje dcera, Charlotte. Lott pozdrav!" kamera se otočila na hnědovlasou holčičku co seděla na zemi a koukala na pohádky. Hnědovláska se otočila a do kamery energeticky zakřičela. ,,AHOJ TATI!" /start: 22.7.2017, 0:24...