„Co se stalo?" zeptala se neklidně Galadriel, když se objevila v mém pokoji.
„To nic,""mávla jsem rukou a dál zasněně hleděla z okna.
„Narwen, kdyby se nic nedělo, tak tu týden nesedíš a nekoukáš z okna," odpověděla skepticky.
„Když já si nemohu pomoci, pořád na něj myslím!" vyhrkla jsem.
Rozhodila jsem ruce a zvedla se z křesla.
„Měla bys něco dělat. Koukej, koho jsem pozvala," řekla s mírným úsměvem.
Nechápavě jsem se na ni podívala.
Během pár vteřin se objevil v pokoji muž s tmavými vlasy, které byly mírně prokvetlé stříbrnými nitkami z vlasů. Šedé oči se na mě smály.
„Aragorne!" usmála jsem se.
„Narwen, je to dlouho, co jsem tě viděl. Ale myslím, že normálně vlasy člověku šednou a šednou, ne tmavnou," zažertoval.
Zasmála jsem se.
Přešla jsem místnost a objala ho. Pevně mě sevřel v náručí a pak povolil.
„Co tu děláš?"
„Galadriel pro mě nechala poslat," poznamenal.
Podívala jsem se na Galadriel a věnovala jí úsměv.
„Jsem ti moc vděčná," kývla jsem na ni.
„No teď vděčnost stranou. Potřebuji vyrazit na takovou menší obhlídku, takže máš tak půl hodiny na to, aby ses připravila," obrátil mou pozornost k sobě.
Oči mi zasvítily a já s rychlým mrknutím odešla do koupelny.
***
Během půl hodiny jsem stála s koněm Aerim u hranice města. Aragorn byl na dohled, tak jsem se vytáhla do sedla a čekala na něj.
„Kam pojedeme?" zeptala jsem se, když mě dohnal.
„Potřebuju se přiblížit k Hvozdu, překročíme Anduinu a pojedeme přímým směrem tam. Může to být nebezpečné," upozornil mě.
„Do Hvozdu?" zeptala jsem se.
„Ano," přikývl.
Podívala jsem se do dáli a spatřila tmavý pruh, který označoval les, hranici Hvozdu.
„Proč tam?" zeptala jsem se.
„Protože tam se potuluje určité stvoření, které musíme polapit," poznamenal.
„Jaké?"
„Glum," řekl a podíval se do dáli na tmavý pruh, přestože ho nemohl lidskýma očima vidět.
„Něco jsem o něm slyšela," poznamenala jsem a pobídla koně.
Aragorn chvíli zaváhal a pak mě dohnal.
„To je dobře, alespoň tě nemůže překvapit," kývl.
Plnou rychlostí jsme se vydali směrem k Hvozdu.
ČTEŠ
Temný hvozd (Silmarillion)
FanfictionPříběh se odehrává v Temném hvozdu, kde pyšný král Thranduil vyslýchá maskovanou elfku, která mu povídá příběhy z minulosti, které si ani sám nemůže pamatovat. Je jí tak uchvácen, že musí zjistit, kdo tato záhadná elfka je. Ale prozradí mu, kdo skut...