keşke seni görebilsem

273 26 9
                                    

  Sahip olduğunuz şeyleri görmek için gözlerinizi değil, hayal gücünüzü kullanmalısınız.

multi:AÇELA  <Zoe Marais>

Şuanda yatağımda oturmuş düşünüyordum,ne mi ? 
Tabiki de ÇINAR aşkemi başka ne düşünebilirim acaba?
En büyük hayalim bir gün onunla karşılaşıp konuşmak hatta evlene bile bile biliriz..
Ay ne güzel boy boy çocuklar falan.
Ben bu adamla evlenmeliyim, e zaten evleneceğim o zaman sorun yok değil mi?
"Açelaa yemek hazır" sevinçle mutfağa gittim.
Bir de üzüle üzüle mi gitseydim ay götüm! yemek bu boru değil.
Mutfağa indiğimde masa bomboştu ya anne ya anne be.
Tam annem farketmeden odama gidiyordum ki arkamdan haince seslendi.
"Açela güzel kızım nereye,salatayı yap bakalım. Hafi canım kızım benim."
eben anne eben.
"hani hazırdı anne ya."diye yakındığımda;
"eee hazır zaten tek sofra kurulacak ve salata  yapılacak" anneme oflayarak işimi yapmaya başladım annemde yanağımdan makas alarak mutfağı terketti..

🔗🔗🔗

Şuanda  Ahenkle oturmuş stalk yapıyorduk.
Çınarla evlenmek isteyebilirm ama bu benim yakuşuklu erkekleri kesmeyeceğim anlamına gelmez,her neyse size kendimden bahsedeyim;
Sarı saçlarım sevgili totoma kadar uzanıyordu yani belime, Kahve tonundaki gözlerimle de mükemmelliğimi tamamlıyordu.
Yine çok güzelim valla kıskanmayın. Ahenk'se kaverengi saçları var uzunluğu  hemen hemen bana yakın onunda kahverengi saçları ve yeşil gözleri  var kişisel özellklerimize gelirsek Ahenk tam bir mal çatlak deli çılgın vessayire vesayiree..
Ben ise oldukça zeki sakin akıllı hanım hanımcık bir kızım
"He he bok Açela, Ahenk'den daha mal çatlak ve deli ve malsın. Boş bulduğun her dakika da Çınar Duman'ın hesabını stalklıyorsun.
Allahtan çocuk yakışıklı,göz zevkim bozulmuyor. Çok mutluyum.
Ay bir de bağzılar var götüm gibi."
Lan iç ses senin götünmü var?!

"sus mal var tabi yokmu"
Varmı?!!
"varsa da içine sıçıyorum sıkıntı yok"
yok tabiki mal!
"herneyse evde hiç bir işe yaramayan okuldan gelince odasına çıkıp üzerindekileri yürüyerek çıkartıp ve yürüdüğü  yerlere atan bir mal.
Yine  kendisi topluyor akıllanmıyor"
Eee napacaksın  be iç ses bu da benim serseri serbest stilim.
"malsın yeminlen bir de Çınar'cığımla evleneceğini düşünmüyormu öldürecek beni anca rüyanda görürsün."
He bok iç ses
''kankaağğ sana diyom nerelere daldın yine!" Bana her zamanki gibi yakınan Ahenk'e kaydı bakışlarım.
"Yok burdayım ben ne oldu yine."
Sevinçle,
"Eymen yarın dışarı sahil kenarına gidelim diyor"
Dudak büzdüm, "iyi fikir videoda çekebiliriz''
"Aaa bakın size demeyi unuttum bu mal bir yutubır zuhaha."
kes çeneni  şukufe!
Evet onun adı şukufe bu arada ve evet ben bir youteber'ım ve işimi seviyorum  hem okuyorum hem para kazanıyorum hemde eğleniyorum ve inanmayacaksınız  ama tam tamına 3 milyona yakın takipcim var bu işe 8.sınıfta başlamıştım ve 4 sene oldu bu yaz tatilinde ise lise sona geçtim 18 yaşındayım.
Siz şimdi Çınar aşkımı da sorarsınızsöyleyeyim,
o 22 yaşında yani evlenebiliriz aramızda hiç bir engel yok.
"Yo var daha seni tanımıyor bile."
Orası öyle de.

Bölüm sonuuu

Arkadaşlar bu kiyap iki kişi tarafından yazılmaktadır  birisi  ceyda-12
Diğeri sesli_qulen_kiz  bu bölümüde sesli_qulen_kiz yazmıştır..

HAYALİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin