Ráda bych kdyby si to řekl znovu. Jenomže neřeknu,slyšela jsi až moc dobře. A kdybych řekla že jsem to slyšet prostě nechtěla? Bylo by mi to stejně jedno. Můj názor nezměníš i kdyby si chtěla. Jenomže já nemůžu......ty si přece ale vždycky věděla co chceš tak proč mi neodpovíš? Nemůžu........
Skvěle,první den na vejšce-samé výtací večírky a skvělé vzpomínky,blá blá blá........Když jsem se zadívala a pomalu zakmital očima uvědomila jsem si to urážek je konec po tom co jsem zhubla mě už konečně přestanou přezdívat macatá Tessie....Vždycky jsem totiž byla ve stehnech dost silná a proto mě všichni nazývali macatá Tess. Ale s tím je konec,sice nemám postavu jako některý ,nebo spíš většina holek ale jsem ze sebou spokojená.Hned po tom co jsem si uděala nějaký pěkný outfit jsem se naposledy zadívala do zrcadla a kývla jsem na Jeasona že už můžeme jet. Slib mi že neuděláš žádnou blbost vyslovil okamžitě Jeason když jsem už chtěla vystupovat. Já?A co bych měla udělat? Ty víš co nemáš dělat. Zakoulela jsem očima a usmála jsem se. Hele a nemáš ten výstřih moc velkej? Cco....ne! No dobře opatruj se a zavolej mi! když už jsem vystoupila chtěla jsem zavřít dveře od auta ale pa jsem se otočila a řekla jsem....Jeasone miluju tě. Já tě taky miluju! Měj se hezky! Ty taky. Zvřela jsem dveře,vytáhla si kufr a zamířila jsem na kolej. Když jsem prošla celý velký areál školy došla jsem až k budově na které bylo napsáno 8 k. O to bude ono řekla sem si. Hned co jsem vešla do budovy,vystoupala jsem se svým kufrem do druhého patra. Celá zadýchaná jsem se konečně porozhlédla-klidná chodba pěkný ale starší koberec. A na konci chodby bylo okno,chodba taková klidná s červenou zdí a dřevěnou podlahou,vypadalo to trochu staře,ale útulně. znovu jsem se podívala na svoji kartu na které bylo napsáno střední škola psycholgie,literatury,historie a dalších budova 8 k. patro 1. pokoj.1...Skvěle tato část byla rozmazlá. to se stane mě! řekla jsem. Po chvíli ale za mnou někdo řekl. Ahoj ty jsi Tessie,Briana Hielfieldová? Jo usmála jsem se. Fuf......řekla trvalo mi to několik minut než jsem se to jméno naučila. Eh....zasmála jsem se. Podívala jsem se na holku která stála přede mnou. Krátké vlasy,trochu odvážnější styl pěkné oči. Jo promiň já jsem Jordan . Já jsem ....jo promiň řekla jsem. No budeš se mnou na pokoji. Tak poj'd řekla a vedla mě chodbou dál. Když vzala do ruky klíče a stoupla si ke dveřím jednoho z pokojů já jsem se na ně zadívala a přečetla jsem si čísla 12 .Sakra řekla Jordan zaseklo se to....Te'd jsem ji ale nevnímala. Tak pojď řekla a já jsem se podívala do otevírajících dveří. Pomalu jsem prošla a zadívala jsem se.Byl to velký pokoj,okno ukazovalu do malého lesíku -byly vidět stromy. Na pravo byla postel u zdi nad ní polička a jinak pěkně vybarvený pokoj s pasacím stolem a další postelí,i s knihovnou. Jo a tady je koupelna řekla Jordan,já si položila kufr a šla jsem za ní. Koupelna byla v pohodě menší ale prostě v pohodě. A ta postel napravo je tvoje. Dobře děkuju.. řekla jsem.
V pořádku. A chceš provést školou? Jo já si jen odložím věci. Když jsem odložila kufr okamžitě jsem šla za Jordan. Když jsme vyšli ze starší budovy koleje nejblíž u lesa za školou prošly jsme parkem a dostali se až do budovy školy ,byla to krásná velká budova. Takže tamhle je kavárna a tam je chodba do učeben,a když projdeš těmahle velkýma schodama uvidíš tam jsou kabinety,knihovna a tak dále,no to ještě pak uvidíš. Ale tedˇ to nejhlavnější nechtěla by jsi do města nakupovat? Jo jasně ráda. Super řekla Jordan. Ještě jsem se porozhlédla po chodbě a pak jsem velkýma dveřma prošla s Jordan až do školního parku. Zavolali jsme si taxi a jeli do města. V prvním obchodě mi Jordan koupila džíny. Když už jsme jen tak kráčeli po ulici Jordan se zastavila a řekla ,jo dnečska je jedna taková párty. Víš pořádá jí můj kamarád je to v jejich kolejním domku. půjdeš? Klidně. řekla jsem a začala jsem si to představovat. Jo jinak chtěla jsem se tě zeptat ,Hm?zpozorněla jsem a dala obočí vzhůru. Máš něco na sebe? Jako na tu party? Jo. No jo mám ,dobře tak ok. No nic hele už jsou čtyři měli by jsme jít, Dobře řekla jsem. Když jsme dorazili do parku okamžitě mě Jordan zarazila. Jo,ehm promiň musím se ještě někam stavit. Jasně,díky moc řekla jsem. Tak v šest na pokoji? Jo ok. Řekla jsem si že bych se mohla podívat na školu. Vstoupila jsem do haly a byla tam spousta studentů,spousta part. když jsem se podívala na jednoho kluka který mě zaujal. Měl tetování na rameni a krásné hnědé vlasy,prostě takovej ten šamponek. Ten není pro tebe řekla jsem si a usmála jsem se. Konec konců,pro tebe zatím nikdy žádný nebyl. Zatápala jsem očima a pomalu jsem prošla haly až na konec. Pomalu jsem kráčela do budovy mojí koleje a už bylo po šesté. Když jsem vešla do pokoje Jordan na mě čekala,tak co si oblíkneš? no tak ty fialový šaty? Řekla jsem a Jornad pokývla hlavou. Ty se na to moc nehodí vem si ty džegíny a tu košilku. Jo dobře. V osm večer jsme vyrazili když jsme vešli do dveří velikánského bytu. Wow řekla jsem . Párty už byla rozjetá když v tu k nám přišel ten hnědovlasý kluk. Ahoj,Niy. Tohle je Tessa. Ahoj já jsem Niy,Tessa řekla jsem a podala ruku. No můžeme jít tancovat? Řekla Jordan a začala se pomalu pohupovat do rytmu. Když jsem se tak po hodině začala rozjíždět i já uvědomila jsem si že jsem ještě nezavolala Jeasonovi. Přišla jsem za Jordan a polepala jí na rameno. Víš musím už jít na chvíli pryč. Jsi ok? Řekla řekla Jordan. Jo naprosto jen musím na chvíli pryč. ..........
Ahoj Jeasone...
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...