Tak žáci nebudeme to okecávat já jsem pan Washington a budu vás učit psychologii. Nechci se zdržovat věcmi jako,co budeme dělat tento rok a tak dále. Jste již na vysoké škole a emusím vám připomínat že tady jste o ročník níže takže jinde by jste byli ještě na střední. No takže začneme hodinu. Pozorně jsem se zadívala na našeho učitele. Delší šedé vlasy velký buclatý obličej velký nos a velké oči. Na sobě měl klasický hnědý straý oblek a k němu rudého motýlka. Překvapilo mě to. Zamyslela jsem se a začala jsem si říkat co vlastně tak špatného jsem udělala že Jordan začala být tak neklidná. Nemyslím si že by byla z prva tak viděšená-a to není tím že mě políbil tak mi řečeno ,,BAD BOY" školy. Ale po chvíli mi to cvaklo......JORDAN HO MILUJE?!!!!Samozřejmě že jo jinak by tak nevyšilovala!!!!! Zakoukala jsem se na ní hrozným obličejem a nadechla jsem se. Jordan se na mě po chvíli koukla a pošeptala mi . Co se děje mš hrozný tep. NE!Vykřikla jsem až mě museli slyšet. No jistě že ano .....Po dvou minutách si asi učitel všiml že ho moc neposlouchám a vyznělo mé příjmení. Purová? An...JISTĚ? Víš nejsem si jistý že ty budeš vědět ....Jaká nemoc je doprovázena přede vším mániemi a depresemi ...úzkostí????A sakra....... Tak bude to asi za a)bipolární porucha za b)návykové látky za c)úzkostné poruchy....řekla jsem si. No tak Tess mysli!! No takže biopolární porucha je hlavními příznaky.....Už vím....Pane Washingtone bipolární porucha.....Hm....řekl. Skvělé.Fiu! Řekla jsem. Takže jdeme dál..... Přestala jsem přemýšlet a začala poslouchat. Po hodině jsem začala utíkat na chodbu. Ahoj Eli!Ječela Jordan na někoho na chodbě. Hned jsem ale Jordan zatáhla za ruku. Jordan! Au....CO JE? Ty miluješ Niyye!!!!!!!! C-CO?N-NE!!!!!!Ale ano,protosi se tak tvářila! NNe! Já jsem jen. Ne Jordan ty ho miluješ! Ne op.....Ne a proč si mi to neřekla. Briano přestaň!Vyvalila jsem oči a napjala sluch.Já nemiluju Niyye! On je můj kamarád a je to nejlepší kamarád mého kluka já jenom,jo chodila jsem s ním jednu noc.....a musím ti říct že on není dobrej! Teda je to skvělej kámoš ale když jde o to.....tak tě využívá. On neí dobrej kluk ....On v noci chytá ty svoje....vlny....Co tím chceš říct? Jjá to nechápu. Protože ho neznáš? Hele vážně ,drž se od něj radši dál....spíš drž si ho dál od těla vídej se s ním ale v žádným případě nikdy necho'd sama do jeho bytu.....Ha ha....zasmála jsem se.... Jordan to je jako pokyny v katru! Briano to není sranda. Jo jo jasně kývla jsem a začala se smát. Jordan si jen položila ruku na čelo a já jsem začala odcházet. Když už bylo po hodinách v pět večer šla jsem na svoji kolej. Učila jsem se až do osmi. V tu ránu jsem ale nac chvíli přešla na postel. A pak jsem usnula.. WOW! Zlatíčko sluší ti to. Děkuju tati....Kde je máma. Chystá se. A jeason? Ten přijede s autem. Skvěle. O Briano vypadáš krásně! Ty šaty ti hrozně sluší.........Schovej se do skříně!!!! Utíkej!
ÁÁÁÁÁÁ!!!!Probudila jsem se a sedla si na postel .....to už je ráno? Brianno dobrý byl to jenom sen....J-já vím. No poj'd zajdeme do café....Když jsme vešli do kavárny a sedli jsme si uvolnila jsem tělo,a když přišla servírka a zeptala se co si dám,ukrutně mi začal zvonit telefon. BZZZ....BZZZZ.....Dám si kávu s cukrem.odmlčela jsem se a podívala se na mobil. Servírka šla pryč a já jsem uviděla na displeji jméno:Jeason. A kruči. Řekla jsem a Jordan se oddálila . Nádech a....vzala jsem to. Ahoj....No ahoj ségra jak je? On nevyšiluje?! No,jo je to v pohodě,je tu pěkně a mám tu kamarádku. A co ta párty? V pohodě taková nudnější. Opravdu?! Ano řekla jsem a zamračila se. ......co když o tom ví? No dobře tak to jsem rád. Ale víš že se o tebe bojím. Já vím....řekla jsem. No nic Jeasone kamarádka je vedle mě a já.....Jo už musíš....pověděl. Áno.....Tak jo měj se krásně a miluju tě. Taky usmála jsem se a típla mobil. Kdo to....řekla Jordan. Jeason můj brácha řekla jsem. A co máma? Smutně jsem se podívala do země a mrkla jsem. O miláčku to je mi líto řekla Jordan a pohladila mě. A táta taky dopověděla jsem. Servírka donesla kávu a vyžádali jsme si účet. rovných 14 dolarů řekla. 14 za kafe řekla jsem Jordan. Ona jen pokývala hlavou a dala servírce účet. po chvíli zazvonilo a obě dvě jsme se s Jordan rozutekli do tříd. Čtyři hodiny utekli jako nic,a to už byl pátek. Skvěle! Řekla jsem si konečně víkend. Kráčela jsem po chodbě ale na jednou na mě někdo zakřičel. Brianno si pořád uražená? Vyvalila jsem oči a otočila jsem se podívala jsem se dozadu a tam byl Niy,společně ještě s dvěma kluky. Zakoulela jsem očima a šla dál. Když vtu jsem cítila jak za mnou někdo utíká a já věděla kdo to je. Otočila jsem se a dívala se vzhůru do Niyových očí. Co chceš řekla jsem. Já jenom jestli jsi pořád naštvaná. Ne nejsem řekla jsem a chtěla jít dál. V tu mě ale někdo chytil za rameno a obrátil mě. A co víc? Řekla jsem. Chtěl jsem se ti omluvit. CO? Niy a omluvit se? Náš velký bad boy? Jo a za co pověděla jsem . Za to že jsi mě políbil? Co? NE'!Alespoń jsem zjistil že nejsi moc .....Už začínáš skočila jsem mu do řeči. Opět jsem chtěla jít ale Niy zakřičel no tak počkej Baby. ZOPAKUJ TO A DOSTANEŠ FACKU! Jo promiň Briano řekl a potočil očima. No a co chceš? Řekla jsem. Pozvat tě do kina. Mě a do kina? Jo já vím je to divný.......Opět jsem zakoulela očima. Tak dneska v šest? U mě v bytě? Jo to by šlo ale na co jdeme? Na pirates? Jo okay. Řekla jsem a trochu uvolnila koutek. Takže v šest u caféčko? Dobre . Řekla jsem a Niy kývnul a pak odešel zpět za svými kamarády. Otočila jsem se a šla a začali ve mě plavat sivne myšlenky. Vím že něco má.......Protože by mě z omluvy do kina nepozval musí mít ještě nějaký plán..
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...