Celý den jsem se netrpělivě potloukala po městě po obchodech které už byli otevřené a nemohla jsem přestat myslet na Niyye a Ericka zároveň. Ve městě jsem se potácela až do tří odpoledne. Poté, když už jsem se začala nudit, jsem šla na kolej a podivuhodně jsem potkala více lidí kteří právě přijeli, ale většina z nich ještě odjede na silvestr. Parkem už se zase začali šířit zvuky studentů. Užívala jsem si zimy a rázem začalo sněžit. Bylo tonaprosto dokonalé. Budu trávit silvestr s někým koho miluji....ale o ne mně......Ale mohl by...utvářela jsem si falešné naděje.. Skoro jsem měla chuť se začít točit mezi sněhovými vločkami, ale tento překrásný moment vyrušil zvuk mého telefonu v kapse. Podívala jsem se na obrazovku a vyděšeně jsem se rozhlédla.
Neznámé číslo: Tak co donesl Ježíšek? Chceš také dárek? Máš se na co těšit! S láskou tvůj
J.T
Vyděšeným výrazem jsem se koukala na obrazovku telefonu a chtěla jsem okamžitě zahodit mobilní telefon? Co to bude za dárek? Pošle mi snad někoho hlavu? Co když to bude Matthew? Nedala jsem na sobě znát nervozitu před těmi krávami které se vždy okolo Niye motali . Hrozně jsem se bála co za dar by to mohlo být. Zrychlila jsem svůj krok až na kolej. Tak jsem šla a rozhlédla se opět po prázdném pokoji...Je to tu bez mé nejlepší kamarádky tak strašně osamělé..... Položila jsem menší tašku ve které bylo pár sladkostí které jsem koupila ve městě na postel a šla jsem do koupelny. Zavřela jsem za sebou dveře....Před zrcadlem jsem se začala pomalu vysvlékat. Všechny své věci jsem položila na poličku a vlezla jsem do vroucí sprchy. Užívala jsem si horkou slast.... Sahala jsem na své tělo a představovala jsem si Niyyovi dotyky.... Začala jsem si smývat šampon z hlavy a najednou se mi od noh prolnul studený vzduch.. Otočila jsem hlavu a stál tam Niy. ,, Panebože!"Vykřikla jsem. ,,Kurva!" Vykřikl Niy zpětně. Hned jsem si v rychlosti začala zakrývat svá choulostivá místa. Niy tam ale jen tak klidně stál a koukal se na mé ne příliš dokonalé tělo.... Nejsem jako ty holky z časopisů či snad ty holky které se na Niye lepí....75 kilo a kdo co chce?..... ,,Otoč se nebo vypadni! " Zakřičela jsem a zasmála se. ,,No to nejdřív budeš muset poprosit" ,,Prosím vypadni!" Zakřičela jsem už vážně. ,,Ukaž kozy!" ,,Neukážu ty idiote!" ,,Když neukážeš tak nevypadnu..." ,,Ty idiote!Nikam s tebou nepůjd..." Jen jsem to dořekla Niy byl hned pryč. Vyšla jsem ze sprchy a po té z koupelny.... Niy tak seděl na posteli a v ruce držel fotku se mnou, Jasonem, maminkou a tatínkem v létě kdy mi bylo 9. Stoupla jsem si do dveří a Niy se na mně podíval. ,,Promiň...." řekl a já se stále dívala na tu fotku...,,Je to dávno?" řekl do ticha....,,Vlastně ano..." odpověděla jsem smutně. ,,No tak tedy...přišel jsem se za tebou domluvit...",,Jo jasně..." Tak kde a kdy se sejdeme..." dořekla jsem ještě... ,,Víš vlastně mně napadlo jestli...jestli...jestli by si nechtěla ...někam do bar,ru?" ,,Mám to brát jako rande?" řekla jsem nadějně. ,,No...vlastně...já...asi jo....." řekl a usmál se na mně. Zasmála jsem se a Niy se na mně nechápavě koukal. ,,Wow!" vykřikla jsem a Niyovi opadl smích ze rtů. ,,MNĚ, zve na rande sám školní badboy!" vykřikla jsem a oba dva jsme se s Niyem začali smát... ,,Pokud to teda nebude Erickovi vadit." řekl Niy. ,,To vy jste přece nejlepší kamarádi..." řekla jsem. ,,Trošku to mezi námi začalo skřípat..."řekl docela smutně.
,,Tak kdy a kde se sejdeme?" řekla jsem šťastně. ,,Přijď do baru Johnyho ok? třeba v osm, zítra." ,,Není to strip bar?" řekla jsem s obočím nahoře. ,,Není...ale všichni si to myslí." Pokývala jsem hlavou a usmála se. ,,Tak zítra "řekl Niy a vstal. ,,Těším se..." Dodala jsem. Niy se na mne upřímně usmál a já na chvilku opravdu zapomněla že je to realita a že toto je ten pravý Niy. Niy odešel a zmizel pod schody......Ještě jsem se na něj dívala jak odchází . zavřela jsem za ním dveře a moje srdce chtělo létat. Byla jsem tak zaslepená že cíl je vlastně na dosah ruky ale za chvíli mi z té ruky měl opět běžet z obzoru.... Netrpělivě jsem trávila celý večer koukáním na filmy a šíleně jsem se těšila na zítřek. Ráno jsem se probudila nervozitou již v sedm. Šťastně jsem pobíhala po pokoji a najednou mi zadrnčel telefon. Podívala jsem se na něj a trošku mně popíchlo svědomí...
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...