Přesně jak bylo napsáno na papírku,tak jsem učinila. podívala jsem se na hodiny a zkontrolovala že jsem na místě v čas. Hodinky ukazovali 5:59 a já jsem se jen dále rozhlížela okolo sebe. Najednou mně někdo lapil za oči a já začala ječet hrůzou. ,,Pšššt!Pšššt!Ticho ticho ticho pšššt!"Sundal mi ruce z očí a já jsem začala řvát:,,Co to je za blbý fóry!K smrti jsi mně vyděsil!",,Já vím,já jsem si z tebou chtěl popovídat o tom večeru...",,Tak o tom vím až moc ",,Ne ,prosím neodcházej!"Otočila jsem se z arogantním výrazem.,,Ona za mnou ten večer přišla...odmýtl jsem ji a ona se naštvala,sebrala mi telefon a sledovala mně a když zjistila že máš ten večer přijít ,přišla,aby tě odehnala. "Jen jsem tam stála z udiveným výrazem a pořád jsem tomu nemohla uvěřit.Jen jsem se tupě dívala a povídám: ,,Až to příště posereš....Tak jsem z tebou skončila!"Niy se usmál a já kráčela na kolej. Najednou mi v kapse přišla esemeska:
Neznámé číslo: Poprvé či naposledy? Jsi děvka...Nauč se neodpouštět nebo se mi časem poddáš sama! J.T. :3
Hrozně jsem se zhrozila a otočila jsem se. S pláčem jsem se lekla ...stál na de mnou Niy.....
,,Proč jsi to někomu neřekla?Proč jsi to neřekla policii....Proč jsi cokoliv neudělala!,,Pššt!",,Co je?!",,On...o.n...mi hrozil že někoho zabije a naposledy když to někdo zjistil zmizel Matthew...Dořekla jsem v pláči.,,Kurva takže já můžu umřít?!"Niy se na mně vystrašeně podíval a já měla chuť mu ustřelit koule. ,,Ne...tak jsem to nemyslel promiň...."začala jsem brečet ještě víc a on řekl:Ne...ne sakra nebreč...prosím nebreč...to se vyřeší....Ne nevyřeší Niy!!!Kurva tak ráda bych ti to řekla ale nemůžu riskovat další život někoho z mého okolí...."Niy se z klidným nádechem podíval na podlahu a potom na mně. ,,Nemusíš mi to říkat,ale nechci aby se ti...No to víš tvůj brácha nechce aby se ti něco stalo...,,Já ho milovala Niy....",,To je blbost....",,COŽE?",,Láska neexistuje...",,Jak můžeš něco takovýho říct.....",,Maximálně je to tak synonymum od zbabělectví...",,VYPADNI NIY!",,Ale já jen...",,Niy vypadni"!!!.,,niy se naštvaně spakoval a naštvaně odešel. Pořád jsem brečela a najednou z koupelny vyšla Jordan. ,,Doufám že jsi nic neslyšela",,Já vím o těch esemeskách a o tom nápise."Jen jsem se na ni udiveně koukala a ona řekla: Nechceš to říct policii?",,Ne...ani nevím jestli by to nebylo mrhání jejich časem..."Jordan se na mně pouze podívala a řekla:Kde budeš přes svátky?",,U bratra...A ty?",,No asi z Charliem....a s rodinou."Přikývla jsem a lehla jsi na postel. ,,Jedeš na ten výlet?"řekla jsem. ,,No...ráda bych ale uvidím jak na tom budu s pěnezi...",,Klidně ti to zaplatím!"Vykřikla jsem ochotně. ,,To přeci nejde...",,Hlavně ať jedeš."!.Dobrá dobrá..... to ještě vyřešíme!".....Další ráno nastal konečně víkend a já vycházela z koleje. Hned jsem ho uviděla a utíkala k němu.....Objala jsem ho a vykřikla: ,,Ahoj!Moc se mi stýskalo!".,,to mně taky!"odpovědě Jason. Když jsem ho objímala v dálce jsem viděla Niyyovu šklebící se a odcházčející hlavu. Trošku jsem se cítila ztrapněně....aby si někdo nemyslel že jsem sbalila už 10 kluka tento týden,nebo jak to taky ty zdejší bárbíny umí. Tak pojˇ...nastup si. Nastoupila jsem a jeli jsme do města. ,,Jasone...Chtěla jsem tě o něco požádat..."Můžeš na co chceš".,,Víš pojedeme na výlet do skotska a já potřebuji pět tisíc na to abych mohla jet a...no kdyby byl i nějaký příplatek byla bych ráda...ale nechci být jako ždímačka...takže když řekneš ne tak to..",,Ok",,V..Vážně?",,Proč ne,peněz máme dost."Řekl Jason bezstarostně a já se uklidnila ale zároveň jsem si připadala trošičku hloupě.
Po dvou hodinách mně Jason vyhodil zpět u koleje a hned na to jsem potkala Lenu: ,,Čau Brianno!",,Ahoj?"řekla jsem trochu udiveně protože byla neobvykle dobře naladěná.,,Niy pořádá party tak mi řekl ať pozvu co nejvíce lidí....Přijdeš?",,No a nebude to někomu vadit?",,Ne právě naopak Michael tě tam bude chtít.",,Kdo je sakra Michael?",,No soused....",,Aha..."řekla jsem udiveně a řekla jsem: ,,No promiň ale v sobotu nemám náladu na velký partys....." Lena se na mně uraženě podívala a dodala :,,Stejně by tě tam Niy nestrpěl" Udiveně jsem se dívala na její dramatický odchod a dodala jsem v duchu:,,Co to sakra těm lidem je na téhle škole doprdele?!" Hodiny utíkali a já byla líná jak to hovado...Když v tu vyšla Jordan celá připravená jak na večírek první třídy s luxusní whisky a udiveně si dívala na moji polohu roztaženého lachtana. ,,Jaktože tady takhle ležíš?! Jdeme na party přece!",,,Říkala jsem ti že nikam nejdu!",,Dneska nejdu ani na nezvaný večírky mých kamarádek kdesi v prdeli...",,tenhle večírek je kousek od tud!"Podívala jsem se na ni a Jordan se svým smutným pohledem řekla: Jdu za Charliem a ty půjdeš a někoho si najdeš!",,Dělám to jen kvůli tobě odvětila jsem." Jordan radostně hvízdla a já se šla převléct...Udělala jsem si trsací culík převlékla jsem se do disko outfitu a mohli jsme vyrazit. Prošli jsme park a já se zmateně začala ptát: Proč nejdeme k autu?" a ukázalůa jsem cna parkoviště. Jdeme tudy...Máme to kratší než autem.... Skoro jsem si rozlámala podpadky když jsme šli tím strašidelným lesem a když jsme vyšli tupě jsem se zastavila a zírala na Niyyovu pronajatou kolej - byt. ,,Tak poj'd co tam děláš?"řekla Jordan. ,,Nejdu na Niyyovu party!",,Nebuď srab stejně bude zaměstnanej..."Usmála jsem se a šla jsem za Jordan. Hned co jsme vešli party byla v pohybu. Rozhlédnete se a všude spousta lidí alkoholu ,lidí probíhajicích v trenclích, lidí nafukující kondomy a spousty dalších...Zkrátka Niyyův excelentní večírek jako vždy. A také jako vždy by jste si tu našli nějaký svůj obor...tedy pokud nejste já protože já nepoatřím do skupin co se ožerou a poblijou na náhodnýho kolemjdoucího ani na nafukování kondomů,a ani na polévání se želatinou...U mně je štěstí když najdu stejně otráveného člověka.... Tak jsem se Bloudila celou party a prohlížela jsem si kvanta punče...Nakonec jsem si řekla že to nebude tak hrozné kdybych ddo sebe kopla nějakého toho panáka...hned co jsem to udělala se za mnou připlížila Jordan. ,,Tak co už se bavíš?",,Začínám řekla jsem zhnuseně.",,Ahoj Charlie řekla jsem ještě....",,No každopádně bav se dokud to jde řekla Jordan a šla se přidat za partičkou míchající si smrtelné drinky. Tak jsem se rozhlédla po zalidněné kuchyni a u schodů stál stejně zhnusený člověk.
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...