Ale......opravdu to nevíš? Kdo by ti asi tak mohl psát? Já.....já nevím odpovídala jsem vystrašeně a Niy si sedl vedle mě unaveně na postel. Chvíli bylo ticho,ale po chvíli se Niy nadechl a s klidem řekl,a neznáš nikoho kdo by si s tebe chtěl vystřelit? Tohle není jen omyl......řekla jsem potihu a slzy mi začali kapat na triko. Niy si naštvaně stoupl a řekl ale vždy't je to jenom omyl nebo si z tebe chce někdo vystřelit,zbytečně z toho děláme fantasy. Začala jsem kývat hlavou a opět jsem vystrašeně řekla,ne. A jak to můžeš vědět začal Niy hlasitě. No?Jak?To můžeš vědět? Máš snad nějaký důkaz, A kdo je vlastně J.T?Podívala jsem se s křivdou na Niye a Niy si všímal. Ty to víš? ODPOVĚZ! Vydechla jsem a setřela si slzu. Tak dobře řekla jsem obtěžkle. Niy si sedl a upjatě mě poslouchal. Když.....když....Nadechni se,pověděl Niy. Vlastně J.T už tu byl.......Niy se nadechoval že něco řekne ale poslouchal nadále. On,mi začal psát přesně před tím než....než....Než co? Nemohla jsem mu to říct a tak jsem prostě zalhala.....Než nás okradli. Začal mi psát před tím a po tom mi psal dál....Museli jsme vše vyřešit a tak mě můj bratr poslal pryč,už si mysleli že ho chytí. Až když ho měli na stopě ho chytili ale po jednom dni uprchl z vězení......od toho dne mi nic nenapsal. Počkej jak psal? Přes sms zprávy. On ti píše přez zprávy? Psal.........zase lež..... No jo psal.......A ty myslíš že je to ten stejnej? To já nevím ale i kdyby ne! Ten člověk,J.T byl TADY!!!!! V MÉM pokoji v MÉ škole,dotýkal se MÝCH věcí!! Rychle jsem si to uvědomila a vstala jsem. Co je, řekl Niy. Zmizelo to!!!!Co? Začala jsem prohrabovat šuplíky a otevřela jsem skříň- celá rozházená. Co je Tess? Začala jsem okamžitě brečet. Jsou pryč!!!!!Zakřičela jsem. Co?!!!! Moje fotografie!!!! Niy se vylekal a začal hledat šuplíky. Já jsem ale hlavně hned běžela ke skříni. Otevřela jsem ji a vypadalo několik triček. Začala jsem okamžitě prohrabovat šatník a začala ve strachu hledat své spodní prádlo a moje triko. Co hledáš vylekal se Niy. Začala jsem plačtivým hlasem. Svoje spodní prádlo!!!!!COŽE? Vykřikl Niy. Najednou jsem zvedla hromádku s oblečením. Oddechla jsem si a řekla tady je!!no.....řekl Niy klidně. Chybí mi ale moje sportovní uniforma. Uf........To si jen ztratila řekl Niy. NE! Vím že byla tady přesně tady. Začala jsem opět brečet,když do dveří vešla Jordan. Okamžitě vyklátila dveře. Zastavili jsme se a moje kapky slz kapaly na zem. Jordan se dívala na mě potom na Niye potom na skříň a potom na zeď. Četla nápis a a řekla,panebože....... Kdo je J.T ?!!!!Řekla Jordan vystrašeně. Obejmula mě a já jí brečela na rameno. A Niy řekl,buď totální úchyl nebo totální blázen,to vyjde na stejno. Nezlehčuj to řekla Jordan. Musíme zavolat policii! Řekla. Niy řekl ano. A já vykřikla,NE§ to právě nesmíš!!Proč ne, Briano někdo ti tu vyhrožuje smrtí!!!!!Nebo ještě něčím horším. NE! Ječela jsem. To nemůžete. Ale proč ne řekla Jordan. Protože můj bratr pracuje u FBI a strašně by šílel poslal by mě někam ke konci světa a já bych neměla šanci pro školu! ale on to přece pochopí! Ne věř že mě pošle kamkoliv jinam. Jordan se na mě podívala a mrkla. No dobrá,řekla a podívala se škaredě na Niye. Vypadni!Prosím sykla Jordan a já se na ni udiveně podívala. Potom jsem se podívala na Niye s ustaraným obličejem. Niy se na Jordan podíval a naštvaně za sebou práskl dveřmi. Zavřela jsem oči a když jsem je otevřela Jordan už si sedala. Víš že já to nikomu říkat nemusím.....ae je to pro tebe......Nechceš fakt tu policii raději....Jordan!!!!Vykřikla jsem naštvaně a zajela si prsty do vlasů. Chceš jít spát? Řekla Jordan a objala mě. Kývla jsem a lehla jsem si . Jordan mě zakryla a řekla tak dobrou noc ty můj poseroutko. Zasmála jsem se a otočila jsem se na stranu......
Bum......Otevřela jsem zprudka oči a otočila jsem se do okna. Málem jsem začala ječet! Někdo tam byl. Zavřela jsem oči a hned co jsem je otevřela jsem již nic neuviděla. Vylekaně jsem se pomalu vykodrcávala z postele. Pomalu jsem došla na záchod. Sedla jsem si zmateně až se mi udělalo nevolno z nervozity. Pořád jsem musela vzpomínat na ten obraz co jsem viděla. Vztala jsem spláchla po sobě a pořádně si promyla obličej. Opět jsem pomalu šla z koupelny do postele . Zhasínám za sebou a najednou se mi v hlavě objeví vzpomínka: Když tě něco bude strašit....... Baf! Přestaneš?! Bojím se. Jsi ještě malé dítě! a ty taky! Ne nejsem! Hah ha! Jeasone jsi ještě prý malej! NE!Nejsem.....Tak vidíš přestaň! Jinak tě i tvý kamarádi nebudou chtít .......Plesk! Proč si to udělal?!!!!Nebudeš se takhle chovat k bráchovi! Řeknu to tátovy! Ne nic mu neříkej! Řeknu. Pokud jo ty víš co se dělá!!!Prosím Jeasone ne! Neřekneš ,nebudeme hrát......Tak dobře? Dobře...... Pomalu ze mě spadla kapka slzy a opět jsem šla do postele. Ráno bylo jako tvrdá realita ještě tvrdší. Dnes už se učíme. Když jsem se vzbudila Jordan už byla někde pryč. Najednou mi přišla sms.
Neznámé číslo: Krásná rána přeji mé milované mrše! Už můžeš ven bez brášky? tak co tešíš se? s láskou tvůj J.T.
Panebože! Opět se mi zatočila hlava a spadla jsem do postele. Když jsem znovu vztala dala jsem si na sebe nějaké oblečení a šla jsem bez síly ven z pokoje. Šla jsem s nervi jako chodící mrtvola přes školní halu. Když v tu se objevil někdo kdo mi udělal úsměv na tváři. Usmál se na mě u schodů a já se neovládla a běžela za ním. Okamžitě jsem odhodila tašku na zem a objala ho tak silně jak jsem jen mohla. Ahoj....řekl udiveně. Pustíš mě? Ne,už nikdy. Řekla jsem si v hlavě. Odpojila jsem se od něj a podívala se mu do očí. Chvíli jsme se na sebe dívaly a pohladil mě na tvář. Něžně jsem ucítila jeho rty......Víš že se na nás dívají? řekl Matthew. No a co ? šeptala jsem. No nic řekl a políbil mě na čelo. Sejdeme se dnes ve tři? Ok. řekla jsem a naposledy ho obejmula. Zvedla jsem svoji tašku a utíkala na hodinu. Když jsem dala menší tempo a procházela okolo dveří podívala jsem se do očí Niyovy. Díval se na mě možná celou dobu. Díval se jako kdybych se mu právě do hlavy trefila taškou. Rychle jsem okolo něj přešla a smutně jsem si vzpomněla na jeho obětí.
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...