Když jsem tak utíkala ,najednou jsem se zastavila u stromu uprostřed areálu univerzity...všude byla tma a ticho a všichni už spali,což bylo na tento den po testech pochopitelné. Najednou zašustělo listí a já se se strachem obrátila.,, Co se děje?" Zašeptal někdo za mnou. Otočila jsem se a viděla před sebou Erica...,,Co tě to zajímá?"řekla jsem arogantně a poohlédla se po něm.,,Nic...jen že není normální běžet jak králík od čtvrté koleje...kde náhodou bydlí Niy...a odkud si náhodou běžela...Protože jsem tě náhodou sledoval....",,Bože to je trapas..."Řekla jsem a trošku se začervenala.,,Co se stalo?",,Opravdu očekáváš že ti to řeknu?",,Máš pravdu...vlastně ani ne.." ,,Tak se prosím neptej.." Trošku jsem zapřemýšlela a řekla jsem:,,Obejmeš mě prosím?",,Proč?!,Co se ti teda s...",,Neptej se a prostě mě obejmi.."Řekla jsem a začala jsem trošku ronit slzy....,,Víš co?Doprovodím tě...",,Co tady vlastně děláš v deset večer ty?"Řekla jsem.,,No to je taky na dlouhý povídání...."Podívala jsem se na něj a přikrčila obočí. ,,Ok...byl jsem v baru s jednou takovou pěknou blondýnkou..."Zasmála jsem se. ,,Co je?",,ale nic...",,Jsi divná víš to?",,Jo vím..i když jsi první kdo mi kdy něco takovýho řekl....",,Hele proč ztrácíš čas s někým jako je Niy?" řekla jsem. ,,Co je to za otázku?!",,No ,zkrátka proč se někdo jako TY kamarádí s NÍM".,,Jak jako TY??",,No ty jsi úplně jinej než je Niy.."Vždyť mě ani neznáš"řekl přidrzle. ,,Jo sory,asi bych měla přestat plácat kraviny ..jsem trochu podrážděná." ,,Tady bydlíš?"Řekl a já kývla. ,,Tak dobrou noc!",,Dobrou "odvětila jsem a šla na kolej. Najednou mi v kapse cinknul telefon:
Neznámé číslo: Tak co? Jak se má moje nejsladší mrcha? Líbá J.T
Zachytila mně nervozita a zděsila jsem se. Rozhlédla jsem se okolo sebe....Na koleji bylo ticho...Vzala jsem klíče a začala odemykat. V pokoji byla Jordan,spící na své posteli a já ji nechtěla rušit. Prostě jsem se ani do pyžama neoblékala a lehla jsem si do postele...Usínala jsem z těžkou hlavou a strachem v žaludku....Vzpomněla jsem si na Matthewa. Pomalu jsem začala usínat....Ráno mě Jordan vzbudila....,,Dobré ráno krásko,zajdem do kantýny?"rozespale jsem se koukla na Jordan a řekla jsem:,,Jen pokud tam nebude Niy.."Jordan si sedla na postel já si sedla a ona se zeptala: ,,Tak co se stalo"?,,Víš ten co jsem s ním včera měla být..To byl Niy,pozval mě na pokec...",,A?",,Ale taky mi neřekl že místo pokecu se budu dívat na porno...",,Cože?!",,Byl tam s nějakou xtou nadrženou holkou...",,Nemám mu něco říct?",,Ne vůbec nemusíš...",,Já se jen obléknu a půjdu ok?"Jordan kývla a šla za dveře..Zatím co já jsem si oblékla tepláky mikinu a udělala si culík Jordan stále čekala....Vyšla jsem ven a začali jsme si s Jordan povídat...Když jsme dorazili do kantýny,zaplatili jsme snídani vzali si každá tácek a šli si vybrat. Každá jsme šli jiným směrem. Když jsem přišla ke stolu se saláty a s nugetkami, někdo si vedle mě stoupl. Podívala jsem se periferním viděním do prava a koho jsem neuviděla....,,Co tady děláš?!",,Pššt!"řekl . ,,To si nemůžu ani nabrat snídani?",,No tak Tess....chtěl jsem ti vysvětlit ten včerejšek...",,Ale mně vůbec nic vysvětlovat nemusíš...zkrátka jsi mě jen v dobré vůli chtěl pozvat na živé porno a trošku ze mě udělat debila....to mi přeci vůbec nevadí!",,Vážně?",,Ty seš naprostej idiot Niyy....
,,Ne...Ne!Počkej Brianno!Prosím počkej no tak!"5val přes celou jídelnu jen jsem se otočila a viděla jak se mu na zem rozplácl jogurt...Zakoulela jsem očima a šla si sednout za Jordan....Hledala jsem ji u všech prázdných stolů ale nebyla u žádného až jsem si všimla jak na mě mává...Překvapeně jsem se dívala na celý plně obsazený stůl z partou lidí které ani neznám. Sedla jsem si vedle jediného prázdného místa vedle Jordan. ,,Tess tohle jsou William tamhleto je Peter a Eric...,,Jo ty už znám...",,No a tohle je Emily a tohle Lauren a toto Sarah a .....,,Hele Jordan když to tady na mě vychrlíš z ničeho nic dvacet jmen tak už vůbec nemůžeš předpokládat žew si je zapamatuju....Všichni se začali smát..Po skvělé snídani jsme šli do třídy... Začala hodina a všichni si povídali když v tu přišla učitelka do hodiny... Všichni rázem ztichli a postavili se..Zrovna byla třídní hodina.... Učitelka se vznešeně koukala na celou třídu a dala povel abychom si sedli. ,,Takže...Začneme s dnešním třídním tématem...Určitě víte že naše škola pořádá každý rok nějaký hlavní výlet...No takže mi pojedeme na opravdu speciální výlet...Zkrátka pojedeme do Skotska....Všichni se začali nadšeně zvedat ze židlí a začal velký hluk. Jordan se začala usmívat a okamžitě mě samou radostí objala. takže výlet stojí 7000 a zahrnuje to polopenzi čili obědy by jste si dělali sami...bude to v únoru a jihu Skotska ....Bylo by to v takovém luxusnějším campu. Takže kdo chce jet zálohu 5000 ,-přineste do začátku prosince prosím....a začátek prosince je za týden tak být vámi si pohnu....Wohhooo!Začali všichni házet do vzduchu házet papíry a další věci. Usmála jsem se a konečně se radovala nad výletem do mnou milované země.... Po hodině jsme si s Jordan začali povídat a když jsme skončili rozloučili jsme se a odešli každá na svoji hodinu...Teď jsme měli Chemii...Přišla jsem do třídy a sešla nahoru do schodů a sedla si tam kde obvykle sedávám....Už zvonilo a udivilo mně kde je zase Niy.....sedím totiž těsně za ním. Učitel přišel a všichni jsme se pozdravili....Už jsme si sedali a najednou se otevřeli dveře. Stál v nich naprosto klidný Niy kráčící si to již k jeho lavici a učitel se na něj udiveně díval. ,,co to má znamenat Reynoldsi?!"Niy se podíval na učitele a jenřekl: Je...dobrý den pane učitel... Už chtěl zalézt do své řady ale učitel ho zastavil: Takže ty přijdeš pozdě a ani se neomluvíš?!",,Niy jen pokrčil rameny a řekl...no to víte musel jsem na hajzl....",,Takže Reynoldsi,sedíš vedle Brianny!" Hned jsem se zarazila a začala blekotat: Al,al ale j..já nne....",,Já s ní nebudu sedět!"Vykřikl Niy odporným tónem a já se zarazila ještě víc....Ale rozhodně nebudeš sedět ve své řadě takže okamžitě vedle ní!"Ale já s ní...",,To sis měl rozmyslet dřív....!"Niy si spakoval věci a šel do mé řady...sedl si vedle mě a já zakoulela očima...Hodina začala a my dva s niyyem bychom se v té chvíli nejradši propadli do země...Když učitel začal psát zápis Niy se ke mě naklonil a dal mi papírek: ,,Briano..musíme si promluvit ale musíš mě vyslechnout...v šest za školou u ohniště....
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...