Část. 16

9 0 0
                                    


Takže začíná nám prosinec takže všichni co chtěli na výlet už by měli mít zaplacenou minimálně zálohu. Takže to znamená že jedou všichni kromě Mary a.....Elis. " Ona neřekla moje jméno?!Jak se to.....poslala jsem ji vyloženě do očí do prdele. A ona mně nechá jet na výlet i beze všech řečí?Bože ty mně musíš mít fakt rád!Otočila jsem se a viděla jak se na mě Niy dívá. Otočila jsem se zpět a po hodině když jsem vycházela na mně někdo v davu začal křičet: ,,Počkej krásko!Hej Brianno! Otočila jsem se a v davu byla Erickova vykukující hlava. Zastavila jsem se a on mně doběhl. ,,Takže kráska?Od kdy jako?",,Od jak živa..."Zasmála jsem se a řekla jsem: ,,Tak co potřebuješ?",,To musím něco potřebovat abych mohl jít za tebou?"Jen jsem se na něj podívala a on řekl: ,,Nechtěla by si jít někam ven nebo do kina nebo tak něco?",,Dneska? ",,Jo,dneska..půjdeme s partou ven chceš se přidat?",,Dobře..Klidně kdy?",,Hned po škole setkáme se na hřišti ve 4? ",,dobře, příjdu." ,,Okej tak odpolko!Zakřičel a Niy ho táhl davem. Po skončení výuky jsem šla hned na pokoj . Odložila jsem si tašku s učením na bok a lehla si na postel. Po chviličce někdo zaklepal...,,Dále!"Vykřikla jsem a posadila se . ,,A..ahoj.."řekl někdo a najednou vlezl do dveří. Vylezl ten neznámý člověk ze dveří a já se divila:,,Proč klepeš Jordan?",,Já jen jestli tady někoho nemáš....",,Ne..nemám?Proč bych taky měla?",,Já nevím že jste si s Erikem...",,Sklapni Jordan...",,Okej...tak promiň.",,No ,ty jdeš taky?"Zeptala jsem se a Jordan se na mně udiveně koukala.,,Kam jako?",,No ven přeci....",,S kým a kdy jako?Já nemůžu...zítra je zkouškový z chemie. ",,Ajo vlastně řekla jsem a Jordan se svalila na postel. ,,No nic já se musím chystat...Řekla jsem a začala se oblékat. Už se blížila čtvrtá hodina a tak bylo na čase vyrazit. Tak jsem dorazila až na hřiště kde stálo asi deset lidí. ,,Ahooj!Čekáme už jen na tebe!" řekl Erik a začali jsme :,,No takže kam chcete jít?",,Do kina...",,Okej...no ale kolik stojílístek? To nech na mně řekl zároveň Niy i s Erikem. Erik se na mně znovu podíval a řekl: ,,Já ti ho zaplatím",,Dobře..tak a na co jdeme....? dojeli jsme do města a film už začínal. Já Niy,Erik a Peter jsme seděli vedle sebe. Dalších šest sedělo přes uličku. Vždycky jsem někomu ze stran užírala popcorn a potom na mně byli naštvaní... Vyšli jsme ze sálu: ,,Takže kam teď lidi?"Řekl Niy. ,,Půjdem si zahrát fotbal!",,Ne já už s váma fotbal nehraju!"řekla Kessie a já se jen zasmála se vzpomínkou na její smrtelné ukopnutí palce u nohy. ,,Hele to není moc vtipný!",,Já vím..."Podívali jsme se s Erikem na sebe a trošku jsme se uchychtli.  potloukali jsme se dopravou zpět na hřiště.  ,,Takže tým jedna!" Kapitán je ..Lewis! A tým dva...Niy.." Lewis jen vykřikl: ,,Tak se ukáže kdo má lepší fotbalovej tým! " Trošku ho v té chvíli škádlil protože věděl že Niy hrál fotbal profesionálně . V prvním týmu byli Erick, Lukas, Rickie a Elis , v druhém jsem byla já , Peter ,Kessie a Becky. ,,A jak to mám udělat když mám v týmu samý holky!" Zakřičel Niy na odcházejícího Lewise. Peter jen roztáhl ruce a nahodil nechápavý výraz. ,,Na někoho jsi trošku víc zapomněl!" 

,,Však ano! Samý holky!" Zasmáli jsme se a Niy si s Lewisem střihl o míč. Lewis si stoupl do Brány a zakřičel : ,,Zvolte si brankáře! " Niy se otočil a podíval se na mně...,,Tak je to na tobě princezničko!",,C..cože?!Na mně se vůbec nedívej!" Niy si ke mně stoupl a zašeptal mi: ,,Já jsem tady kapitán",,Podívala jsem se na něj a on na mně přidrzle. Šla jsem do brány a po chvilce Lewis zakřičel: ,,Hra!" . Všichni se rozběhli k míči ... První gól ..oni...Druhý gól oni...třetí gól my,čtvrtý opět my.... Niy za mnou přišel a v bráně mně vystřídal Peter,,Takže ještě tři minuty! " zakřičel Lewis a pískl na prsty. Rozběhla jsem se a začala kličkovat s míčem Najednou prosvištěl Rickie a míč mi kopl pryč. Pozorovala jsem Niye společně s Erickem jak se prali o míč. Nakonec mi ho Niy přihrál a já s ním kličkovala k bráně. A..Kop! Dostala jsem se přes Lewise a míč se strefil do brány! Wohooo!!! Jásali všichni z našeho týmu. Stála jsem tam ,přiběhl ke mně šťastně Niy a Objal mně...Úplně jsem roztávala v pocitu jeho vůně u sebe.... ,,Seš úžasná Tess!",,D..Děkuju!" Po chvilce jsme se rozpojili a podali jsme si ruce s poraženými. Pyšně jsem si kráčela pro pití když v tu mě zastavil Erick...,,Nechal jsem vás vyhrát....",,No tak určitě!" Zasmála jsem se. ,,ale jo....nebyla si nejhorší...",,tohle je tvůj způsob pochvaly nebo?" Zasmáli jsme se. Sedli jsme si oba dva do trávy a začali jsme si povídat o našich životech....až jsme se dostali k rodině. ...,,A co tvoji rodiče?"řekl a já odvrátila svůj zrak.,,Co se děje?" Začali mi téct slzy a znovu se zeptal:,,Co se děje?Tess řekni mi to..nesnesu tvůj pláč...cítím se provinile.",,Zkrátka mi umřeli..."Hluboce polkl a nic nedodával. až po chvilce. ,,Můžu ti vynahradit to odmítnuté objetí z minula?" Kývla jsem a on mně objal...Tím se mi spustili slzy ještě víc.... podíval se na mně a setřel mi slzy. ,,Ale te'd máš nás všechny.."Stoupl si a podal mi ruku. Jen jsem se zvedla,on mně chytil okolo krku a pohladil mně. ,,co vy tam dvě hrdličky kecali?!" poškádlila nás Elis. ,,Ále....drby"řekl Erick a já se trošku pousmála. ,,No nic...už je deset už bych měl jít..." ,,Řekl Erick. ,,Já půjdu taky...",,jo je čas to zabalit dodal Lewis. ,,Můžu tě doprovodit?"řekl Niy. Erick se na něj žárlivě podíval a já se jen nadechla: ,,Ja....",,no já půjdu s vámi řekla Elis. ,,Ne to je dobrý..."řekl Niy a Elis se na mně žárlivě podívala. ,,Jo...jasně můžeš mně doprovodit. "šla jsem si pro pití .... Otočila jsem se a povídal si tam Niy s Erickem. Niy přicházel a dodal: ,,No tak můžeme jít...",,O čem jste se s Erickem bavili?",,Ale o ničem....",,No tak určitě..." ,,Hele princezno...",,Neříkej mi princezno prosím...",,Ok...a pořád ti píše?" sklonila jsem hlavu a kývla jsem. ,,Radši o tom nebudeme mluvit...Nechci aby si se kvůli mně dostal do nebezpečí...",,a já zase nechci aby ti někdo ublížil...." Podívali jsme se na sebe...... Dorazili jsme na kolej a řekli si dobrou noc.....Pořád jsem toužila po jeho objetí...ale pořád jsem snila o Erickových očích......

After mile from love |CZ|Where stories live. Discover now