Vydala jsem se přesně tímto směrem...,,Ahoj zařvala jsem v ohlušující hudbě linoucí se z obýváku. ,,A ty jsi?"Brianna" podala jsem mu ruku a dodala jsem:,,Ty seš Peter že?",,Jo..." Najednou jsem se opět rozhlédla po místnosti a Přibíhal ke mně Opilí Erick... Ahoj krásko!!Řekl a skoro na mně spadl... ,,Ahoj!"Řekla jsem se smíchem. ,,Tak pojď!",,Kam?",,Máž moc otázek...Předze tanzovat!!!"Popadl mně za ruku já se jen ušklíbla na Petera a odcházela jsem s opilým ale zábavným Erikem. tancovali jsme všelijaké šílené styli a najednou se vypla hudba zhaslo světlo a na stole svíceném barevným světlem se objevil Niy a Michael. ,,AHOJ!NASTAL ČAS NA OPRAVDOVOU PARTY VŠECHNY PROSÍME ABY SE DOSTAVILI NA PARKET A POŘÁDNĚ TO TADY ROZJEDEM! Woooohooow! Začali všichni křičet a odstartovalo se oficiálně tancování . Tancovali jsme potom pili a potom zase tancovali....s Erikem byla hodně velká zábava... Dj hrál skvělé písničky a takhle to bylo asi do jedenácti do večera.... TAK A TEĎ!!!TROŠKU NOSTALGIE NAD PÍSNIČKOU TOO AT GOODBYES!NAJDĚTE SI PARTNERKY!Vykřikl Michael a všichni se začali sdružovat do párů. Najednou mi někdo zaklepal na rameno Oba dva jsme se z Erikem otočili a byl tam Niy. ,,Smím si ji vypůjčit řekl Niy mile. ,,Jasně!"Zakřičel Erik a dokolíbal se na židli. Písnička se spustila ,objala jsem Niyye okolo pasu a druhou rukou jeho ruky a začali jsme tancovat. ,,Tak co,erik dneska vypadá že není moc při sobě... "Začala jsem se smát a Niy se na mně také mile usmál. Lehla jsem si na jeho hruď a vnímala tlukot jeho srdce. Cítila jsem jeho dech a s nadšením jsem provedla otočku..... Poté co písnička skončila jsme se uchýlili zase k normálnímu tanci... Tentokrát už po skupinkách protože už začalo pár lidí odcházet ale pořád bylo plno.Už byla jedna hodina večer. Michaelle si stoupl na stůl a všichni opět převedli pozornost na něj :TAKŽE POSLEDNÍ PÍSNIČKA ZA TUHLE PARTY ALE NEZOUFEJTE JEŠTĚ BUDE ...........AFTERPARTY!!!!!Všichni začali nadšeně hlásat a pustil poslední písničku. Hned jak to bylo nenápadné vytratila jsem se uprostřed na vzduch....Kochala jsem se na dřevěné terase hvězdami a poslouchala hudbu hrající ze vnitř. Na chvilku jsem zavřela oči....Někdo se mně ale začal dotýkat na ramenech. Hned jsem je otevřela,otočila jsem se a stál tam Erik. Nadechla jsem se že něco řeknu ale on se ke mně sklonil a začal mně hrubě líbat. Měla jsem tisíc chutí ho okmažitě na místě vysvléct a trošku si s ním pohrát...Otevřela jsem znovu oči a on mně přestal líbat. ...,,No...tak špatně zase nelíbáš na to co jsem si myslel...",,Taková já jsem"Usmála jsem se. On mně chytil na zadku a začal mně znovu líbat. Když jsem si všimla že skončila písnička skončila jsem i já a řekla jsem:,,Měli by jsme jít do vnitř než nás začnou obviňovat že jsme jim dodělali kondomy na nafukování...."Oba dva jsme se začali smát a vešli jsme do vnitř... V tu nás odchytla unavená Jordan a řekla:,,Půjdeš se mnou Tess?",,Ne...zůstanu na tu after party. ",,Jak myslíš "řekla Jordan a sešla po schodech dolů.,,Pojďte!" Křikla na nás nějaká holka z vrchního patra a my jsme šli. ,,Takže co si zahrajeme?",,FLAŠKU!" Vykřikla hned Adriana. NE!Ale ano!nebuďte sraby! Hned vzala ze stolu flašku...Na after party nás zbylo asi 16. Začali jsme hrát...: Takže ...Niy mně řekla pyšně Adrianna. ,,Já nevím..Chci úkol!" Vykřikla a Niy se rozhlédl po kruhu:,,Jo tak ....Dej pusu Michaellovi!",,Ne já nebudu dávat pusu Adrianně!",,Ale no tak zlato,neboj se já jsem něžná!"Michaell se bránil ale Adrianna mu pusu dala .,,Jo a hrajeme na svlíkanou.!"
To říkáš jako až teď?,,Jo říkám...." Hráli jsme znova a znova a znova.....Takžee...Niy Brianě!",,Tak co chceš "řekl Niy. ,,Já nevím...Chci pravdu. ",,Popiš mi tvoji nejerotičtější myšlenku na mně.",,Cože?"Začala jsem se smát a ostatní taky jen Niy byl vážný. ,,Na tohle neodpovídám. ,,ok takže si sundej tričko!"Udělala jsem tak a po chvilce jsem tam seděla jen ve spodním prádle stejně tak jako skoro všichni. ,,Takže Niy Brianně!",,Chci úkol! ,,dobrá....Trojku s Michaellem a Erikem?"Všichni jsme se začali smát. ,,Ne..teď vážně." ,,Chci něco na potom!",,A co?",,Společnou koupel!"Všichni začali křičet woooow! A já tam jen seděla s tupým výrazem...",,Samozřejmě že klidně se spodním prádlem...ale ...pokud odmítneš budeš tady sedět...nahoře bez!"Wooow!",, Dobře...."Wooooow! Niy se zvedl podal mi ruku a já šla s ním. .......Celý večer probíhal celkově bláznivě a až ve tři ráno jsme to zabalili. Zbyla jsem už jen já, Niy, Adriana a Erik...Sešla jsem dolů do kuchyně a napila jsem se vody. ,,Chceš tady přespat?",,Zeptal se mně kdosi a já poznala že to je Niy... ,,Dobře",,Jo?To je super!Teda pokud ti nebude vadit když budeš i se mnou i s Erikem v posteli...ale je velká neboj!",,Nevadí". Ráno jsem se probouzela uprostřed dvou kluků.... Dívala jsem se na východ slunce a vztávala jsem.....Odešla jsem na kolej a už bylo jedenáct dopoledne. Přišla jsem na pokoj a Jordan se mně zabořená v učení hned zeptala:,,Kde pak jsi byla?",,Přespávala jsem u Niyye.....",,Ach tak...řekla s úsměvem. V pondělí jsem šla odevzdat přihlášku do Skotska...Zaklepala jsem na dveře kabinetu a odevzdala jsem přihlášku. Učitelka se na mně podívala a říká: A kde máš podpis zákonného zástupce? ",,Tady" ukázala jsem do vyplněné kolonky se jménem mého bratra.,,Chci podpis jednoho z tvých rodičů!",,A proč?",,Mladá dámo nevyptávej se a bez podpisu rodičů tě tam nemůžu pustit.",,Cože?!Ale to nejde...já nemůžu..",,Bez rodičovského podpisu to nejde...",,Ale proč?!Vždy't tady stojí zákonný zastupce! ",,Ale JÁ to chci od rodičů!",,Co je to proboha za nesmysl?!"Jen se na mně arogantně podívala a usmála se. ,,Protože TY chceš podpis od rodičů neznamená že tam nemůžu jet!!",,A proč nemůžu dostat podpis od rodičů?,,Proč se mně ptáte!Máte tam podpis mého zákonného zástupce!",,No a?",,Jak no a ?!Jen proto že mně nesnášíte neznamená že kvůli vám nepojedu na výlet!Proč to musí být od rodičů?!!!,,Proč to nechceš dát od rodičů?"usmála se klidně a já jsem zaječela: ,,Tak si ty jeblá krávo strč do prdele nějakej výlet!"Jen se na mně udiveně dívala a já naštvaně a se smutkem odcházela ,Vyšla jsem ven a práskla za sebou dveřmi. Když jsem vycházela , za dveřmi stál udivený Niy,kterého jsem si v tu chvíli skoro nevšimla. Běžela jsem do pokoje a druhý den jsme měli opět hodinu s ní...
YOU ARE READING
After mile from love |CZ|
RomanceKdyž Tess přichází na vysokou školu,potká svoji nejlepší kamarádku,i kluka který je na škole obdivovaný dívkami,ale trochu tajemný,jednou večer se ale spolu zblíží.....když se začne vyplńovat její sen příjde i druhá láska jejího života,jestli se ro...