Část .9

6 0 0
                                    


Před 56 hodinami.......

Máš už konečně sbaleno? křičí na mně Jordan z koupelny. Jo, mám řknu natěšeně a začnu se upravovat u zrcadla. Jordan vyšla z koupelny a jen se na mně podívala. no jo sluší ti to.....a zakoulela očima. Jede s námi  ten tvůj přítel? Zeptala jsem se. Ano,jede. Škoda že Matthew musel odjet. Jo....to je pravda,ráda bych ho poznala dodala Jordan. Chvíli bylo ticho a potom začala Jordan,, No a takže teda už můžeme vyrazit?" ,,Jo můžeme" Dodala jsem já. Pomalu jsme se s taškami táhli přes chodbu a já zamykala pokoj. Pomaličku jsme vycházeli ze dveří a já se jen na chvíli otočila po směru koleje.  Šla jsem dál a procházela s Jordan parkem.  ,,Hej Jordan!" Ozvalo se a  tím jsme se s Jordan otočili. Viděla jsem Niye a jeho partu mířící k nám. ,,Kam pak?" Řekl Niy povýšeně. ,,Ale co tak najednou se staráš o  starou známou?,já myslela že už se nezajímáš?!" ,,Ale Jordan tebe bych nikdy neopustil" Řekl Niy a kednou rukou objal Jordan okolo krku a oba dva se usmáli. Trochu stydlivě jsem svěsila hlavu dolů. Ahoj Briano.....Dodal Niy. Ahoj .....řekla jsem. Co je? Řekl Niy a pustil Jordan. Ale vůbec nic usmála jsem se. No tak vydíš! Zasmál se Niy a já se musela pousmát nad jeho křivým úsměvem. No nic dámy...bylo mi ctí ale už musíme jít.... p..Po čkej Niy...zakřičela jsem. Ani nás nepředstavíš? Niy se jen ohlédl na své dva kámoše a potom na mně. Já jsem Peter. Tess. řekla jsem a kývla na druhého. Já jsem Zayn. Uchvátil mně jejich hrubý styl. Podívala jsem se na Petera....: Byl postavově hubený měl  kudrnaté blonďaté vlasy. A šedé oči. A Zayn....Měl trochu strniště a hnědé vlasy v krátkém culíku  které měl vyholené po stranách a krásné světle hnědé oči.  Chvíli bylo ticho a Jordan najednou zakřičela: ,,už musíme jít.Nebo to nestihneme tak pa. "Vzala mně silně za ruku a táhla mně od tam tud. Co se ti stalo? Řekla jsem a vyvlékla se jí z ruky. No,nedělej že se ti nelíbili. C..Co?! Viděla ses ? jak si na ně všechny dohromady koukala? Nevěděla si kam se máš koukat. To není pravda zasmála jsem s a Jordan začala taky. Tak už jdeme dodala se smíchem. Konečně jsme dorazili k autu. Ahoj lásko! Zakřičel kluk s hnědými vlasy a očima. Ahoj zakřičela Jordan a objala ho. Po chvíli,co jsem na ně koukala se na mě Jordan otočila a řekla: Briano toto je Charlie. Jo ahoj dodala jsem opožděně a podala sio sním ruku. Tak můžem? Řekl Charlie. Jo můžem. Dodala Jordan. Cesta trvala přibližně dvě hodiny a já už začínala vidět zasněžené hory. Když jsme konečně přijížděli,zatáčeli jsme ke krásné luxusní chatě s velkými okny. Wow! Řekla jsem zaráz s charliem. Hezký co dodala Jordan a šibalsky se usmála. Auto zastavilo a my mohli vylézt ven. Zavřela jsem za sebou dveře. A zrovna jsme si vzali věci a konečně otevírali dveře do chatky. Byla krásná, velká a moderní. Hned co jsme přišli byl zde pohled na překrásný velký obývák z kuchyní. A v rohu byly velké schody. páni....to je nádhera dodal za mě Charlie.  Dobře jsi to vybrala Jordan. A objal charlie Jordan okolo krku. Smutně jsem se na ně dva podívala a řekla jsem. Škoda že musel Matthew odjet za bratrem....To jo....dodala |Jordan. Moc ráda bych ho poznala. A políbila Charlieho.

Vyšla jsem po schodech na horu a Jordan šla za mnou. Vstoupila jsem na překrásnou chodbu a šla se podívat do koupelny. Bylo to vše tak moderní. Je to tu krásný Jordan...Otočila jsem se na ní a usmála se. Kde je moje ložnice? Řekla jsem. Ta první řekla Jordan. Usmála jsem se na ni a otevřela jsem dveře do ložnice. Vyrazilo mi to dech vypadalo to krásně.  Okna ukazovala do lesa. Ale co víc stál tam člověk který se na mne otočil a já se nemohla ani pohnout. Byl to Matthew který se na mně smál. Jen jsem se rozsvítila a skočila jsem mu okolo pasu. Ahoj...Co tady děláš......Objímala jsem ho a dala mu velkou pusu.  Si ráda...Pošeptal mi Matthew do ucha. A začal se smát.  Do toho jsem ho začala líbat a on mně pohladil po tváři. No nic....ozvalo se ze dveří. Tak mi půjdem ven na procházku....Možná se ještě stavíme někam do hospody  nebo se bavit. Otočili jsme na ně z Matthewem hlavy a já Matthew řekl. Dobře a usmáli se s charliem na sebe. Charlie vzal Jordan okolo krku a v klidu scházeli ze schodů. Usmála jsem se na Matthewa a on mně pohladil po tváři. Dívali jsme se sobě to očí a já začala ,, Vy se s Jordan znáte?" ,,jo známe,Teď .....známe se skrz Charlieho." ,,A jak si věděl že....." Pššt..... Hlavně že jsem tu. Kývla jsem a políbila ho......... Tak na co budeme koukat? Já nevím.....třeba na lagunu? " No dobře. Matthew zapnul film a sedl si vedle mně. Dal ruku přeze mně a já si na něj lehla. Proč si mi to neřekla já nevím.myslel jsem že si řekneme vše.... Podívala jsem se na Matthewa a on na mně. Bylo už asi deset večer a najednou mi zacinkal mobil. Podívala jsem se na obrazovku a tam bylo napsáno: Příjdeme asi tak ve čtyři Charlie potkal svýho bývalýho spolužáka...... Jen jsem zakroužila očima a ukázala esemesku Matymu. Usmál se a vzal mi mobil. Dal ho na stůl a začal se na mně opět dívat. pohladil mně po vlasech a začal mně líbat. Začala jsem to opětovat. Sedla jsem si přez něj a začala mu ve spěchu sundávat tričko. Přitom jsem o pořád líbala. Tričko jsem mu ohodila na zem a začala jsem mu hladit svaly. Po chvíli to nemohl vydržet. a začal mi sundávt tričko. V tu chvíli jsem ho zastavila. Máš.....? Mám. Řekl Matthew .Vstala jsem z pohovky a vzala ho za ruku. běžela jsem s ním do ložnice a odhodila ho na postel. Opět mně začal líbat na prsou a já jsem zase přestala. Počkej chvíli řekla jsem a odběhla jsem do koupelny. Rychle jsem si vyslékla všechno oblečení krom spodního prádla a pomaličku jsem šla do ložnice. Zastavila jsem se u práhu a Matthew na mně koukal hořlavý nědočkavostí. Trochu jsem si s ním pohrávaa a stála tam dál. On nedočkavě sešel z postele,přilepil mně ke zdi a začal mně kousek po kousku líbat. Rozepnul mi podprsenku a pomalu mi sundával kalhotky. potom se mnou škubl o postel a já už přestala hrát....

 potom se mnou škubl o postel a já už přestala hrát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



After mile from love |CZ|Where stories live. Discover now