Část. 8

8 0 0
                                    

Zabořila jsem ruce do kapes a znovu jsem se otočila....jako by se v tu chvíli na minutu zastavil čas a já se jen nevinně ohlížela do zadu . Vnímala jsem ale pořád ten pocit že mě někdo sleduje. Chtěla jsem si pořád něco představovat jenomže přeostrá realita mě volala pořád zpět....... Jordan ! Zakřičela jsem  přes chodbu a běžela jí vstříc. ahoj kočko jak je? Vyjekla Jordan. Te'd už o dost líp nechceš dneska někam zajít? No jasně že jo! Ale dnes vlastně nemůžu .....uvědomila jsem si že dneska má přijet můj brácha.Jo aha tak to jo....říkala jsem si že bychom mohli jít do obchodu ale jestli nemůžeš tak nic řekla smutně Jordan. No nic já už budu muset na hodinu odvětila Jordan a objala mně na rozloučenou. Celý den se strašně vlekl ale konečně přišlo odpoledne a já hned letěl plná radosti na kolej. Spěchala jsem a najednou mi cinkl mobil.  trochu mi vyskočilo srdce ze strachu ale přesto jsem se zastavila a vytáhla si mobil. Na jeho obrazovce se nemohlo objevit nic lepšího:

Matthew: Myslím na tebe,vidím tě z okna

Já:jak mě sakra vidíš........

Otočila jsem se a uvědomila si že teď má Matthew hodinu. Podívala jsem se do třídy a z okna na mně mával Matt. Zamával na mně a jeho kamarádi se začali lepit na sklo a začaly dělat zaláskované obličeje. Začala jsem se smát a Matt se zasmál taky. Pokračovala jsem dál ačkoliv jsem vůbec nechtěla bylo mi docela jasné že se mně zase Jeason bude na všechno ptát jako u výslechu. Už jsem si v hlavě připravovala scénku se slovy: A jaktože si toto a jaktože si tamto. Když jsem se podívala na hodiny ukazovali: 15 :50 Za chvíli by měl přijet. Trochu jsem si pohla. Dorazila jsem do pokoje a už jsem si oblékla sako tílko a kraťasosukni. Vcházela jsem ven z koleje. Pomalu ale už se mi přeci jen hodně stýskalo. Začal do mně nabíhat nervózní pocit. Vyšla jsem ven  a v dálce už jsem viděla mávajícího Jeasona....Jako vždy učesaný ve svém tričku a džínách. Usmála jsem se na něj a rozběhla jsem se proti němu. Běžela jsem proti Jeasonovi a skočila jsem na něj. Ahoj krásko pošeptal mi do ucha. Ahoj Jeasone. Stýskalo se mi....řekla jsem jasně. Tak co Jeasone? Kam půjdeme? Pojedeme....zdůraznil Jeason. Dobře řekla jsem a usmála se.  Jeli jsme do města . V restauraci jsme si objednali jídlo a Jeason začínal:  Tak co ,jak je. Dobře škola je bezvadná. A co v práci? Povýšili mně řekl s pyšným dechem Jeason. Začala jsem se smát. A zase to děláš .....Co? Vždycky nasadíš ten svůj pyšníček a ani si neuvědomíš že nastavíš ten svůj postoj. Jakej postoj? No takovej ten: A kde mám korunu.... Cha cha! řekl ironicky a já se smála. Zrovna nám přinesli jídlo. Začali jsme jíst když mně někdo pohladil na rameni. Chvatem jsem se otočila a uviděla za sebou Matthewa. Matty! Stoupla jsem si a objala ho. Jeason na mně jen koukal a asi nevěděl s kým se to vlastně objímám.


Tohle je Matthew řekla jsem a Matthew si s Jeasonem plácli. To je můj přítel. Řekla jsem potišeji. A co Nicky? Jeason pokýval hlavou a řekl rozešla se se mnou. Jak to řekla jsem. No ona si našla někoho lepšího. to je mi líto řekla jsem. No víš dost mně to mrzí Jeasone.  to by nemělo řekl Jeason zklesle. Když jsme se oba dva otočili na Matthewa. No Matthew? Co tu děláš?. Byl jsem tady z kamarádem ale už jue pryč a pak jsem si tě všimnul. To je tvůj.....Ano bro.....řekl jeason. Dobře řekl podezřívavě Matthew. A podíval se na Jeasona. No já už budu muset Tess. Řekl Jeason. Dobře řekla jsem smutněji. Dík za to že si dojel. Objala jsem Jeasona a šla ho i s Matthewem doprovodit ven. Jeason naposledy řekl ahoj... Jo a rád jsem tě poznal Matthew. Jo já taky řekl Matthew. Jeason nasedal do auta a pochvíli odjel. Odvrátila jsem pohled k Mattymu a pohladila ho po tváři. Matthew mně políbil a řekl . Víš že bychom mohli ještě někam společně zajít. Dobře. Matthew mi dal ruku okolo pasu a šli jsme. Za chvíli jsme narazili na jeden bar z venku osvětlený a Matthew zvolal jdem se pobavi . Ze vnitř hrála hudba a já jsem byla pro. Jenomže když jsme vešli do vnitř uviděli jsme něco hodně blbýho. Oba jsme se začali rozhlížet a viděli jsme bar, lidi a plno prostitutek tancujících u tyčí. Podívali jsme se s Mattym na sebe a nejrichleji vyšli z baru. Oba dva jsme se rozesmáli.  To je bordel...... Zařval Matthew. Oba dva jsme se chlámali. Po chvíli jsme oba dva ztichli a přiblížili se k sobě. Objal mně a začal mně líbat. Zavřela jsem oči a vnímala jeho ústa. Po chvíli jsme přestali a Matthew řekl miluju tě. Tak mnou zamrazil pocit že ho taky miluju. Jenomže jsem to nemohla vyslovit. Miluju tě. Řekla jsem. Nechceš si jít pronajmout pokoj? Ty si debil řekla jsem a začala jsem se smát. I Matthew........   



Ráno jsem se probudila a otevírala jsem oči. Rozhlížela jsem se po místnosti a věděla jsem že nejsem na svém pokoji. Jenomže jsem si uvědomila co se stalo a opět mnou přejel nepříjemný pocit neštěstí a nemohla jsem omezit pláč......




After mile from love |CZ|Where stories live. Discover now