--Pohled Marinette--
,,Dobré ráno'' řekla jsem malé kwami spící na mém bříšku.
,,Dobré ráno Marinette" Odpověděla mi Tikki (Tikki je jméno kwami).
Sedla jsem si na postel a podívala jsem se na mobil.
Měla jsem tam 4 zmeškáné hovory od Alyi. (Alya je moje BFF)
Podívala jsem se na hodiny a začala jsem ječet a řvát na Tikki ,,Tikki proč mě nevzbudil budík! A nebo proč si mě
nevzbudila ty! Zase přijdu pozdě" řekla jsem a rychle jsem se začala oblékat a hned jsem běžela do školy.
Přišla jsem o jednu hodinu a tak jsem se snažila pomaloučku vyplížit do třídy a rovnou na sve misto, ale to bych nebyla Já kdyby se něco nepokazilo. Vešla jsem do třídy a hned jsem zakopla a spadla jsem na zem. Učitelka se otočila na mě a řekla ,,Marinette! Zase pozdě? Jakou výmluvu máš tentokrát?" ... Rychle jsem si musela vymyslet výmluvu ,,no .. já-já muset .. Doktor" Učitelka si povzdechla a řekla ať se posadím.
Mě se ulevilo a šla jsem si sednout na svoje místo. Sedla jsem si, vytáhla jsem učení a začala se dívat na hlavičku která seděla předemnou. Zadívala jsem se na svou tajnou lásku a začala jsem snít o tom jak se vezmeme a budeme mít 3 děti s křečky. ,,Kočko na co to zase myslíš?" Zeptala se mě Alya a Já jen ukázala ukazováčkem na hlavu blonďáka předemnou. Bohužel jsem ukázala prstem a v tu dobu se na mě blonďák otočil a zeptal se ,,Marinette děje se něco?" Já zčervenala a pomalým koktavým hlasem jsem mu odpověděla ,,n..nic se ne..děje" .. řekl dobře a otočil se zpět. Bohužel jsem se zasnila a myslela jsem si že si to mluvím pro sebe, ale naopak řekla jsem nahlas ,,Hmm.. Adriene kdyby si věděl že te miluju".
Všichni se na mě dívali a on se také otočil a řekl ,,Cože?!" .. zase jsem zčervenala a odpověděla jsem zase koktavým hlasem ,, n..no .. řekla jsem že vím kdo .. t .. tebe nemiluje.. teda miluje." Spanikařila jsem , když se zeptal kdo a tak jsem odpověděla že Alya. Alya ihned protestovala a Já ji podstrčila papírek na kterým bylo ,,Prosím pomoz mi! :(" . Ona jako moje BFF semnou spolupracovala a řekla že to je pravda, ale než Blonďák něco řekl uslyšeli jsme ránu. Já a blonďák jsme naráz řekli ,,Paní učitelko musím na záchod!" ..učitelka nás pustila a pak..
Snad se vám tahle část líbila a zítra bude další.
Pokud se líbilo budu ráda za Comment nebo Vote.
Jen chci říct že tohle je Můj první příběh tak buďte hodní.
Navíc vy sami budete rozhodovat jak příběh bude pokračovat.
Děkuji .. Vaše Lady Claris ❤❤Co se stane dál?
A, budou bojovat proti Lišajovi
B, vylezou ze záchodu a jako Beruška a Černý kocour se spolu políbí
C, rána byla jenom omyl .. Beruška a Kocour se sejdou a Beruška mu řekne že ho nemiluje.
(PS: Tohle je velmi důležité rozhodnutí! Pořádně si to rozmyslete!)
ČTEŠ
Marichat
FanfictionMari je Beruška pařížská hrdinka po boku Černého Kocoura neboli Adriena její tajné lásky. Ani jeden z nich, ale neví svoje právé identity.Chodi spolu do třídy a po te co Beruška odmítne kocoura .. kocour si začne hledat někoho jiného, ale jednou jed...