Info + Poděkování

745 26 5
                                    

Čau Borci,

jsem to zase já Lady Claris! =) A v téhle kapitole, bych vám chtěla poděkovat za podporu,čtení a za to že jste mi otevřeli oči! + zde bude i Info o tom jak často budou vycházet kapitoly.

Takže bych tímto chtěla poděkovat! -

@_Anita2003_  Za to že napsala komentář, který mi otevřel oči. A že držela při mě i když jsem udělala takovou blbost. Děkuji! =)

@leyla_stories Za krásný komentář kde mi napsala: Píšeš přece pro sebe, ne pro ostatní. Je to tvůj příběh. Děkuji! =)

@Ajla9MLBForever  Za to že jako ostatní mi VOTUJE všechny kapitoly a za to že mi napsala krásný komentář který psal, ať nepřestávám psát, protože je to úžasná knížka. Děkuji! =)

@marrichat  Za to že u mě stála jako ostatní a vždy když chci aby mi někdo odpověděl nebo nějak tak to udělala vždy jako první! =) Psala mi také že ta knížka je úžasná a boží! A k tomu mi moji knížku sdílela na Insta Story a za to jí Mega děkuju! Takže děkuji! =)

Všem moc děkuji, protože mi to hřeje u srdíčka! =)

Takže teď je na řadě Info ohledně toho vydávání těch kapitol! =) -

Podle mě by bylo dobré kdybych vydávala kapitoly každý den. Ale někdy na to zapomenu takže mě prosím omluvte! =D Takže když zapomenu tak by to bylo tak za 2 až 3 dny. Snad vám to nevadí a je to moje rozhodnutí.


Vaše Lady Claris =)

MarichatKde žijí příběhy. Začni objevovat