--Pohled Adriena--
Čekal jsem než zvonek odbije poslední minutu a já můžu jít hledat Mari. Co když se jí něco stalo?! Musím ji rychle najít! Šel jsem za Alyou a ta jen zavrtěla hlavou, že ji neviděla. Otočil jsem se na Nina, ale ten taky nic. Řekl jsem, že jdu na záchod a celý rozklepaný jsem začal mluvit na Plagga.
,,C-co když se j-jí něco stalo!'' zakřičel jsem na Plagga, který se mě trochu vyděsil. Pak jen zavrtěl hlavou a zadíval se do země.
,,Adriene .. ano já vím kdo je Beruška a myslím že je na čase, aby si ji také poznal.'' polknul jsem. Nevěděl jsem, proč to chce Plagg udělat, ale v duchu jsem skákal radostí, že se dozvím kdo je Beruška. Chtěl jsem říct Lady, ale Marinette je teď moje Lady.
,,Adriene nechceš konečně vyslovit ty slůvka a vydat se za Marinette?'' řekl s trochu naštvaným hlasem a já zavrtěl hlavou, protože jsem chtěl vědět kdo je Beruška.
,,NE Adriene! Řeknu ti to v pravou dobu, ale teď jsem zjistil, že tahle chvíle to ještě není..'' řekl smutně Plagg a já si vzpomněl na tu jeho Tikki. A já zavrtěl hlavou a jakoby jsem se probudil z transu. Plagg chtěl něco říct, ale já ho předběhl ,,Plaggu drápky!'' zakřičel jsem a vyhopkal na Eiffelku a díval jsem se na Paříž a hledal jsem někde Marinette. Ozvalo se chrápaní. Nevěděl jsem odkud, ale pak jsem slyšel jak někdo zakřičel bolestí a zjistil jsem že to bylo od úplného vrcholku Eiffelovi věže. Doskákal jsem tam, ale málem jsem dostal infarkt, když jsem viděl Marinette jak tam leží celá od krve a v břichu má nůž. Začne břečet a já jí obejmu a ona se vzbudí.
,,SSSS'' sykne bolestí a já volám záchranku, před Eiffelovu věž, aby si přijeli pro Mari a zachránili ji. Snad bude v pořádku, ale pokud nebude půjdu za ní. Půjdu za ní do nebe a budeme tam spolu už navždy. Nastoupil jsem k ní jako Chat Noir a bylo mi jedno, že se na mě všichni dívají, prostě jsem nemohl být jako Chat Noir, protože jsem jí znásilnil a tak jsem se přede všemi přeměnil (Pozn: Samozřejmě před těmi v santice) Byli tam Alya,Nino a paní učitelka, jenom otevřeli pusu a hned ji zavřeli.
,,Tikki!'' zavře Marinette a tak se i probudí v sanitce. Sundají se z ní přístroje a ona za jízdy, skočila ze sanitky. Sanitka zastavila a pohotovostně Mari přivázali na lůžko. Ale vrtalo mi hlavou, proč řekla jméno Tikki.
POČKAT! Není náhodou Tikki kwami Berušky?!
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Taková kratší kapitola, ale i tak se vám snad líbí :) Dejte mi VOTE nebo NAPIŠTE comment. Za všechny dobré i špatné komentáře budu ráda! Každý má přece svůj názor.
-Vaše LadyClaris
ČTEŠ
Marichat
FanfictionMari je Beruška pařížská hrdinka po boku Černého Kocoura neboli Adriena její tajné lásky. Ani jeden z nich, ale neví svoje právé identity.Chodi spolu do třídy a po te co Beruška odmítne kocoura .. kocour si začne hledat někoho jiného, ale jednou jed...