Omyl?

1.1K 68 4
                                    

--Pohled Adriena--

Běžel jsem rychle na záchod bez zastavení a okamžitě jsem řekl větu kterou jsem se přeměnil do Černého Kocoura. Vyběhl jsem ze záchodu a potkal jsem tam Berušku svojí krásnou, ale tvrdohlavou parťačku. ,,Zdravím My lady'' byla první věta kterou jsem se rozhodl říct. Hned po větě jsem se k Berušce přiblížil a začal jsem zvedat obočí. Beruška mě, ale jako vždy odstrčila, ale okamžitě pronesla větu ,,Kocoure na tohle není čas, tak kde je ten Akuma?'' něž jsem stačil odpovědět že nevím, začala ho hledat. Samozdřejmě že jsem jako její parťák a snad i něco víc jí šel pomoc.

-----O PĚT MINUT POZDĚJI-----

S Beruškou jsme prohledali celé okolí, ale nikoho jsme nenašli a tak jsem si řekli že to byl pouhý omyl. Ale zrovna když jsme se chtěli zase každý vydat svou cestou, mě Beruška zatáhla za ruku a chtěla abych se posadil.Já si v hlavě říkal .. co když mi chce říct že mě miluje a budeme spolu mít nejméně 10 hrdinských děti?! Ale kvůli téhle větě jsem se zasmál a tak se má Lady zeptala .. co mi přišlo směsně a já řekl ať si neláme hlavu a zeptal jsem se co potřebovala.A poté začal náš rozhovor:

,,Kocoure už dlouho jsem ti chtěla něco říct, ale neměla jsem na to kuráž'' řekla se smutným pohledem a celkem mě naštvalo že jsem viděl mojí Lady smutnou. Chtěl jsem jí utěšit, ale když jsem se jí pokusil obejmout odstrčila mě. ,,Kocoure! Já mluvím vážně! A nic se nevyřeší pokud budeš dělat tyhle kočkoviny!'' když řekla kočkoviny .. doslova mi srdce začalo bušit rychleji. ,,Kocoure snad mě vnímáš a jak sis mohl povšimnout chci ti tedy něco říct.No víš jsme parťáci už dlouho a já vidím jak se snažíš o něco víc .. ale-'' ani to nedořekla a skočil jsem jí hned do řeči. ,,Broučínko.. já vím co mi chceš říct a ano chápu to. Neboj se nejsem naštvaný a cítím to stejně jako ty'' Usmál jsem se a věnoval jsem jí krátký polibek na tvář, ale v tom mě odstrčila a viděl jsem jak její slzy začali téct proudem. ,,Co se děje?! Já nechtěl promiň mi to.. já myslel že to cítíš stejně!'' začal jsem být smutný a byl jsem na sebe i naštvaný.. utěšoval bych ji, ale zase by to skončilo polibkem. ,,Kocoure já ..já tě nemiluju!'' to co řekla mě naštvalo a tak jsem radši okamžitě zmizel a nechal jsem tam Berušku samotnou.


Tak tohle je všechno . Snad se vám kapča líbila a uvidíme se příště!

Nezapomeňte dát VOTE nebo NAPSAT comment.

Vaše Lady Claris

MarichatKde žijí příběhy. Začni objevovat