Cucflek!?

856 42 6
                                    

--Pohled Adriena--

Pomocí své tyče jsem doskákal do svého pokoje a tam se odtransformoval. Najednou mou mysl zaplnilo spoustu otázek. Co jsem to udělal? Co když se to Mari líbilo? Kde vezmu kostým Sestřičky? Co když zavolá Policii?! Tohle všechno se mi honilo hlavou, ale pak jsem všechny otázky hodil do mozkového ''koše''. Teda kromě jedné a na to jsem se chtěl zeptat Plagga. Ale než jsem se stihl zeptat, tak mě přerušil.

,,Adriene? Co to mělo být? Vážně si znásilnil Marinette?!'' zeptal se mě s trošku vyšším hlasem. Mě se to samozřejmě nelíbilo a tak jsem mu pohrozil že nedostane Camembert minimálně 3 měsíce.

,,Dobře dobře už mlčím.'' řekl, ale já jsem nechtěl aby mlčel, ale aby mi odpověděl na otázku která mi zůstala v hlavě.

,,Plaggu? Co když se to Mari .. líbilo?'' zeptal jsem se ho trochu opatrně, protože já vím jaký je to úchyl.

,,Tak to bys měl být rád, protože si užiješ. Já jsem ji neviděl už od doby co je tu nová Beruška!'' řekl a já se na něj šibalsky usmál, ale pak můj úsměv zmizel.

,,Ji?'' zeptal jsem se, protože jsem nevěděl o kom to mluví a vlastně jak to že ji neviděl zrovna od doby co je tu nová Beruška?

,,Jak ji? No jasně že myslím kwami Berušky! Myslím tu krásnou,odvážnou Tikki.'' řekl a mě to přišlo divné, protože takhle mluvil jedině o svém sýru. POČKAT! On se zná s kwami Berušky? Vždyť mi říkal že kwami dokázou vycítit přítomnost kwami toho druhého! Co když ho už vycítil a nechtěl mi to říct!

,,Počkat Plaggu? Ty víš kdo.. je Beruška?!'' zeptal jsem se ho trochu výhružně, ale on otevřel pusu a chtěl něco říct, ale pak si to rozmyslel a jen zavrtěl hlavou. Přišlo mi to divný, ale o to se budu starat později.

,,Plaggu tak ty tu spi nebo co tu budeš dělat a já jdu do obchodu pro ten kostýmek jasný?'' kývl a já odešel.

--Pohled Marinette--

,,Mari měla by si zavolat Policii!'' řekla mi Tikki a já jen zavrtěla hlavu se strachem.

,,Tikki... je to superhrdina a ty myslíš že by ho Policie chytla? Pak by mě znásilnil ještě víc.'' řekla jsem se strachem a smutkem dohromady. Tikki jen řekla ,,Jak myslíš Mari, ale já jsem pro Policii.'' utřela jsem si slzy a rozhodla jsem se jít spát, přece jdu zítra do školy.

RÁNO

Běžela jsem rychle do školy, ale cestou jsem srazila toho kluka .. emm .. jak se jmenuje ... Adrien! Spadli jsme a on na mě ležel. Pak vstal a podal mi ruku, ale já ji nepřijala a šla jsem pryč a ani jsem se mu neomluvila. Křičel na mě, ale já ho ignorovala a šla jsem dál do školy.

,,Ahoj Kočko!'' zařvala na mě Alya u vchodu do školy. 

,,Ahoj Alyo.'' řekla jsem a ťukly jsme si pěstí na pozdrav.

,,Kočko jsi v pohodě? Včera si řvala na Adriena. Přece ho miluješ, tak proč?'' zeptala se mě a já se zarazila. Já a milovat takového hulváta?! To bych radši chodila s Nathanielem.

,,Žádnýho Adriena neznám a ani nemiluju! Už se o tom nechci bavit. Pojď jdeme do školy.'' řekla jsem a než odpověděla jsem ji táhla za ruku do třídy. Sedli jsme si na místo a já sykla. Nevěděla jsem co se děje, ale bolelo mě to na krku. Pak jsem si vzpomněla že mi tam Kocour udělal cucflek.

,,Kočko co se děj-'' ani to nedořekla, protože si všimla že si držím krk a tak mi dala ruku pryč z krku. Ona zaječela a dávala mi spoustu otázek.

,,Kočko kdo ti to udělal? A co se stalo? Musíš mi všechno říct! Tak co se sta-'' skočila jsem jí do řeči.

,,Alyo! Nebombarduj mě otázkama a já to teď nechci řešit. Jsme ve škole a tak ti to řeknu potom.'' kývla a začalo zvonit. Ještě předtím přišel Adrien a Nino a až po nich učitelka. V půlce hodiny Alya začala něco šeptat Ninovi a on se vyděsil a otočil se na mě. Pak to řekl Adrienovi a ten se jen usmál. Usmál! Co bylo tak dobré pro něho že se usmál?!

,,Co si to tam šeptáte?!'' zeptala jsem se a Alya,Nino a Adrien mlčeli. Bohužel jsem to na ně zařvala a učitelka se na mě otočila.

,,Marinette chceš se s námi o něco podělit?'' zeptala se.

,,Ne, ale Alya,Nino a ten předemnou... si něco šeptají.'' dořekla jsem to a všichni ze třídy se na ně podívala dokonce i učitelka.

,,Tak řekněte o čem se bav-'' nedořekla to učitelka, protože jí Alya skočila do řeči a nechtěně řekla větu, kterou jsem od ní nechtěla slyšet a přísahala jsem že ji zabiju.

,,Marinette má cucfleka!' řekla a všichni se na mě otočili. Přišli blíž ke mě a kontrolovali zda je to pravda. Všichni se podívali na Natha, protože si mysleli že mi to udělal on, ale on jen zavrtěl hlavou že ne. Pak mě, ale zachránil zvonek na přestávku. Zachránil? To jsem si jenom myslela, protože všichni se hrnuli ke mě.

,,Kdo ti ho udělal? Líbilo se ti to?'' ptali se mě všichni, ale já je ignorovala a furt jsem Alyu propalovala pohledem. Šla jsem na záchod a tam jsem se přeměnila na Berušku a doskákala jsem na Eifellovku, abych si vyčistila hlavu. Byla jsem tam hodně dlouho a zjistila jsem že dávno už skončila škola. Viděla jsem jak jela ke škole Policie a všichni z mé třídy i s učitelkou šli za ní. Bylo zřejmé že mě hledají. Skočila jsem k sobě oknem. Vzala jsem si deku,oblečení,jídlo a šla jsem na úplný vrchol Eifellovi věže kde nevedou schody. Položila jsem si tam věci a přeměnila jsem se zpět na Marinette. Tikki na mě mluvila, ale já ji ignorovala a jediné co jsem jí řekla bylo dobrou. Usla jsem. 

MarichatKde žijí příběhy. Začni objevovat