--Pohled Adriena--
Držel jsem se Marinette a viděl jak se snaží si sednout. Sedla si a držela se za břicho, protože šlo vidět že jí to bolelo.
,,Mari měla by sis sednout.Vidím že tě to bolí.'' řekl jsem a ona mě chytla za ruku.
,,Ano bolí, ale musím jim pomoct.'' řekla a snažila se stopnout, ale když si stoupla okamžitě běžela k oknu a podívala se ven. Zakřičela a sjela po zdi na zem do sedu.
,,Mari co se děje!?'' zeptal jsem se a ona ukázala ať se podívám z okna. Ale nestihnul jsem se podívat, protože nám otevřeli dveře a my okamžitě vyběhli ven. Tahal jsem Mari k sobě do kumbálu, ale ona se mi vytrhla a odběhla do jiného. Běžel jsem za ní, ale v kumbálu už nebyla. Nevěděl jsem kam zmizela, ale šel jsem se rychle proměnit na Černého Kocoura.
,,K-Kocoure?'' sakra ona mě viděla! Už je pozdě už to nemohu skrývat.
,,Beruško.. už víš kdo jsem?'' řekl jsem a ona přikývla a tak jsem se zamračil a okamžitě řekl větu.
,,Beruško! To teď nesmíme řešit! Venku jsou lidi v nebezpečí! A ztratila se tu jedna holka jménem Marinette!'' řekl jsem a ona řekla že je v bezpečí. Oddychnul jsem si a běželi jsme pomoct lidem.
,,Kdo jsi! A proč tohle děláš?!'' zakřičela Beruška a padouch jí na to hned odpověděl.
,,Já jsem Královna Medu! A okamžitě mi dejte svoje miráculum!'' řekla a hodila po nás med. Rychle jsme uhli a zjistili že naši přátele jsou vedle nás a pořád jsou v nebezpečí.
,,Dokud mi ho nedáte budu muset zabít vaše přátele!'' řekla a vzala do rukou Alyu a Nina. Začal jsem se bát co udělá, ale dřív Beruška hodila svoje jojo a dostala Alyu a Nina ven. Celou dobu jsme bojovali a pak jsme Královnu Medu porazili a všichni byli zachráněni.
,,PECKA!'' řekli jsme oba nahlas a Beruška se chytla za břicho. Šlo vidět že se jí něco stalo a tak jsem jí odvezl do nemocnice. Doktoři ji dali na sál a pak jsem odešel, protože se začala proměňovat.
--Pohled Marinette--
Chat zrovna odešel, protože viděl že se začínám proměnovat a tak řekl že příjde zítra. A já když už jsem byla jako Marinette jsem šla do své místnosti, kde stál Chat který byl vlastně Adrien.
,,A-ahoj A-Adriene.'' řekla jsem s koktavým hlasem. On se jen otočil a tázavým obličejem se mě ptal ''jak to víš'' a tak jsem začala povídat.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!
Ahoj Borcí,
ano jsem to já. Já vím že toto je krátká kapitola, ale musí vám to stačit, protože jedu k babičce a psát budu až u ní.. Takže psát další kapitolu budu až zítra. Snad se vám i tak líbila a dáte VOTE nebo NAPÍŠETE comment.
Vaše Lady Claris =)
ČTEŠ
Marichat
FanfictionMari je Beruška pařížská hrdinka po boku Černého Kocoura neboli Adriena její tajné lásky. Ani jeden z nich, ale neví svoje právé identity.Chodi spolu do třídy a po te co Beruška odmítne kocoura .. kocour si začne hledat někoho jiného, ale jednou jed...