--Pohled Marinette--
Když jsem to Adrienovi nandala, šla jsem zpátky do třídy a já ani on jsme se spolu nebavili.Já si řekla že je načase udělat velkou změnu v mém životě. Když zazvonilo a všichni jsme se vydali ven ze tříd na chodbě mě zastavila parta lidí ze třídy. Byl tam Kim,Max,Nath,Juleka a Alya.
,,Ahoj Marinette! Potřebujeme s tebou mluvit!'' řekl Kim jakoby byl vedoucí jejich skupiny.
,,Co chceš Kime? Musím jít domů, nemám totiž čas a musím udělat změnu.'' řekla jsem mu a pak něco řekl své skupině a začal mluvit Nath.
,,Emm.. M-Marinette chtěl j-jsem ti-ti říct že-'' zastavil se, protože jsem mu skočila do řeči.
,,Sakra Nathe! Říkám že nemám čas a ty tu ještě koktáš a zdržuješ mě! Prosím rovnou k věci.'' řekla jsem a Nath se zamračil a vrátil se zpět do skupiny.
,,Kočko buď v klidu. Nath se snažil říct, že si to Adrienovi dobře nandala a chtěl tě pozvat..k nám do skupiny, přece jsi moje BFF a chci aby si byla v naší skupině!'' dořekla a já se usmála od ucha k uchu a všichni čekali na mou odpověď.
,,OMG! Lidi .. jasně že budu ve vaší skupině!'' vykřikla jsem snad po celé chodbě a všichni ze skupiny mě objali a odešli.
Začalo pršet, ale mě to nevadilo, protože kvůli Adrienovi jsem se změnila a déšť mi už nevadil. Běžela jsem rychle domů, otevřela jsem pekárnu, pozdravila rodiče a rychle vběhla do mého pokoje nahoře.Začal jsem si měnit šatník, strhla jsem Adrienovi fotky ze stěny a dala je pryč i ze stolu a všude možně. Šla jsem dolů se všema mýma věcma a hodila je do koše. Poprosila jsem mamku o peníze a šla rychle koupit nějaké věci do pokoje a hlavně oblečení.
--PO 2 HODINÁCH NAKUPOVÁNÍ--
Super! Mám krásné oblečení,barvu do pokoje,kosmetiku,dekorace a další krásné oblečky! A k tomu nějakou tu látku, abych si oblečení uměla udělat i sama. Takže utratila jsem všechny peníze a tak jsem šla domů a rychle do pokoje, aby jsem zase někde nespadla a věci se nezašpinili nebo tak. Všichni ví, přece jaké jsem nemehlo nebo snad né? (Jasně že ví Mari xD) Začala jsem vytahovat věci z tašek a začala jsem ji konečně uvědomovat jak jsou moje věci ... NÁDHERNÉ! Vytahovala jsem všechny kusy a každý jsem si prohlédla a zařazovala do kategorií - Léto,Jaro,Zima,Podzim,Světlé,Tmavé atd...
(V další kapitole budou fotky na ukázku všeho oblečení co si koupila)
,,Konečně hotovo Tikki!'' řekla jsem a vyskočila jsem nahoru jakožto vítěz.
,,To je super Marinette! Konečně máš nové věci v šatníku a nové dekorace! POČKAT! Proč máš furt růžový pokoj Marinette?'' Tikki se zeptala a já zjistila že by byl problém se vším to namalovat a tak jsem nechala růžovou a musela jsem se s tím smířit.
,,Tikki nechám růžovou.. S malováním by byli problémy takže, zůstane růžová a barvu si schovám pro příště Tikki.'' řekla jsem a doufala že pak ji ještě použiju, protože stála celkem dost.
,,Dobře Marinette, ale už by sis měla lehnout! Zítra je přece jen škola a už je po půlnoci.'' když to dořekla .. zlekla jsem se a podívala se na digitální hodiny.. ukazovali 00:47 takže se blížila jedna hodina a já zjistila že zachvíli vstávám.
,,Tikki díky že si mi to řekla a teď už radši půjdeme spát. Vítej nová Marinette!'' vykřikla jsem a šla jsem s Tikki spát.
Bylo ráno. Já se vydala do školy, abych viděla znovu mé kamarády. Přešla jsem do školy a rychle jsem vtrhla do třídy, protože jsem zjistila že jsem přišla pozdě. Ale když jsem vtrhla do třídy .. všichni se mi začali smát.. Alya,Nino,Adrien,Chloe,Kim,Juleka atd... Prostě všichni i paní učitelka se smála. A já se na sebe podívala a zjistila jsem že jsem nahá. Počkat. JÁ JSEM NAHÁ?!? Všichni si mě začali fotit a pak mě kluci začali znásilňovat. Všichni kromě Adriena. Ten jediný řekl větu, která byla horší než znásilnění. Řekl: ,,Nechte toho, ona za to nestojí, podívejte se na ní .. chudinka.'' začali se všichni smát a nechali mě. Ale pak jsem uslyšela jak ke mě přišel Adrien a řekl: ,,Nicko .. Vstávej''
,,Cože?'' odpověděla jsem mu, ale on zmizel.
Vzbudila jsem se u sebe v posteli a předemnou byla Tikki a řvala: ,,Mari! Vstávej!'' Uff byl to jen zlý sen.
,,Ahoj Tikki, co se děje?'' promnula jsem si oči a podívala jsem se na Tikki.
,,Mari! Příjdeš pozdě do školy! Už je 7:55!!'' křičela na mě Tikki a já rychle vstala a začala se oblékat a kašlala jsem na ranní hygienu.
Bylo 7:59 když jsem přišla před školu a tam na mě čekala Alya.
,,Čau kočko, zase pozdě? A ani mi nezavoláš že jsi na cestě?'' začala se smát a šli jsme rychle do třídy a naštěstí jsme dorazili těsně před učitelkou. Pak už jen bylo nudné učení. Bohužel bylo až tak nudné že jsem usla a zdál se mi sen.
SEN
,,ADRIENE CO TO SAKRA DĚLÁŠ?!'' zařvala jsem na celou školu a skoro všichni žáci se na nás dívali.
,,Marinette musíme si promluvit, ať chceš nebo ne!'' řekl Adrien a já se zeptala o čem..
,,No ten den co ... co jsem tě odmítnul jse-'' nedořekl to a skočila jsem mu do řeči.
,,ADRIENE!! Už jsem se z toho dostala a ty mi to tu ještě PŘIPOMÍNÁŠ?!'' chtěl něco říct, ale pokračovala jsem dál.
,,Adriene, ale musím ti poděkovat .. kvůli tobě už nebudu jaká jsem.. nebudu se s nikým bavit a ani nikomu pomáhat! Řekla jsem si že jsem až moc hodná a milá! Díky tvému proslovu se semnou skoro nikdo nebaví, protože mě mají za holku kterou odmítnul .. SLAVNÝ ADRIEN AGRESTE!!'' tohle se ho dotklo, ale tady nešlo o něj, ale o mě.
Skoro všichni se začali smát, kvůli tomu že ho tady rozdrtila holka. Ale ať se smějou, protože jsem mu to natřela a byla jsem na sebe pyšná.
,,Ale co? Hm? Modelku nám tady zaskočila malá holka jako jsem já?To nic ani neřekneš na svoji obranu?Agreste si ještě horší než jsem čekala!'' řekla jsem a už jsme se spolu nebavili celý den.
KONEC SNU
,,Marinette!'' zakřičel na mě hlas, který mě probudil a já otevřela oči a viděla jsem učitelku jak na mě řve.
,,Pardón paní učitelko, ale není mi moc dobře a tak jsem při hodině usla. Omlouvám se vám.'' řekla jsem a taky jsem nevěděla, proč se jí omlouvám když to byli nudné hodiny, ale stejně jsem nechtěla průšvih.
,,To nic Marinette. Teď tě pošlu za ředitelem a aby se ti nic nestal půjde s tebou ...'' Sakra! Prosím Alya, Prosím Alya, Prosím Alya!
,,Adrien'' řekla a já pomalu zavírala oči a viděla jsem pouhou tmu, jediné co jsem naposledy viděla, byl Adrien který u mě brečel a držel mě v náručí. Sice jsem nic neviděla, ale za to jsem něco málo slyšela. Zjistila jsem že jsem spadla na zem a nedýchám. Jsem mrtvá?! Ne.. nemůžu být mrtvá to bych tohle neslyšela! Slyšela jsem hlas, sice potichý, ale slyšela.
,,Marinette co se děje! Volejte záchranku! Ona nedýchá! Rychle!'' řekl někdo a pak začal brečet.
Pak jsem jen slyšela sirény a zvuk vozítek. Šlo poznat že mě vezli do nemocnice, ale pořád jsem slyšela jak někdo brečí vedle mne. Snažila jsem se otevřít svoje unavené oči, ale nešlo to.. až najednou se mi to podařilo a trochu je otevřela. Byla jsem v záchrance a vedle mě seděli Alya,Nino a Adrien který brečel ze všech nevíc. Pak jsem slyšela že někdo zařval že žiju. Ale to bylo poslední co jsem viděla i slyšela. Upadla jsem do temnoty a v temnotě se mi ukazovali vzpomínky na mé dětství,základku a tuhle střední.
Začala První Vzpomínka.
Pokračování příště
Ahoj lidi! Jsem zpět s novou kapitolou o Miraculous Ladybug neboli Marichat =D Děkuji že se na to někdo dívá a dává tomu VOTE .. jsem za vás moc ráda a postupně vás přibívá což je super! =) Děkuji vám všem! Zachvíli bude další Kapitola kde budou oblečení co si koupila Marinette. Zítra by měla vyjít další kapitola tentokrát už k příběhu a postupně se začínáme dostávat k Marichat! A k tomu po Kapitole s oblečením .. budete mít možnost zase rozhodování co se stane. Řeknu vám že to rozhodování je důležité a každé rozhodnutí má své následky.
Vaše Lady Claris =)
ČTEŠ
Marichat
FanfictionMari je Beruška pařížská hrdinka po boku Černého Kocoura neboli Adriena její tajné lásky. Ani jeden z nich, ale neví svoje právé identity.Chodi spolu do třídy a po te co Beruška odmítne kocoura .. kocour si začne hledat někoho jiného, ale jednou jed...