*
Ozan Çolakoğlu feat. Yalın- Kalpten Dudağa
*
"Abla salak salak konuşmayı bir kenara bırakıp asansördeki bavulları alır mısın, lütfen? Bu kız küçücük görünse bile kollarımı kopardı. "
Çınar'a baktım. Çınar kız kaçırmıştı resmen. Bildiğin kızı bayıltmış, kucaklayıp getirmişti.
"Bir de bayıltmışsın Çınar! Kızın gönlü yoksa niye kaçırıyorsun, geri zekalı?! "
Çınar gözlerini devirdi.
"Abla kız uyuyor. Şimdi çekil önümden. "
Çekilmedim. Benim evime gayri meşru işler giremez. Utanmadan bayıltmış bir de.
"Uyumuyor bu kız Çınar! Anneme diyeceğim seni. Hatta babama bile. Bu ne ya?! "
Çınar gözlerini kapatıp sessizce bir şeyler dedi. Gözlerini açıp bana baktı.
"Güzel ablam. Can ablam. Bi'tanem. Kız kaçırdığım falan yok. Bayılttığım falan hiç yok. İçeri geçelim anlayacağım sana. "
Çınar ve kucağındaki kıza baktım bir kez daha. Çınar'a güvenmeyi seçip kapıyı açtım iyice. Kapının önünden çekilip geçmelerini bekledim. Onlar geçince ayağıma bir terlik geçirip asansöre gittim. Ben bir taş çatlasın iki tane bavul beklerken kızın üç bavulu bir de ağzına kadar dolu sırt çantası vardı. Çantayı sırtıma takıp bir bavulu önüme alıp dizlerimle ittim, diğer ikisi elimdeydi zaten.
Zor şer eve girip bavulları kenara bıraktım. Çınar salonda oturmuş bekliyordu. Mutfağa gidip iki sütlü köpüklü hazırladım.
Çınar erkek olduğu için gelecekteki kocamın kokusunu paylaşmakta sıkıntı görmüyordum.
Hayır aklınıza Yankı gelmesin! Ona olan sinirim yerli yerinde duruyor hala.
Salona geçip bardağın birini Çınar'a uzattım. Ben de elimde bardağımla bağdaş kurdum.
"Anlat bakalım. Kim bu kız? "
Kahvesini yudumladı. Omuz silkip cevap verdi.
"Yaren. "
"Hmm. Peki, kim bu Yaren? "
"Bilmiyorum. "
İş ilginç bir hal almıştı.
"O zaman burada ne işi var? Bence en başından başlayıp anlat Çınar. "
Çınar derin bir nefes aldı.
"Üzerimi değiştirip geliyorum. "
Çınar benim odama gidince ben de elimdeki kahveme odaklandım. Kokusu bana Yankı'yı hatırlatıyordu. Boşuna Sütlü Köpüklü demiyorum adama ben. Bildiğin Sütlü Köpüklü çuvalına düşmüş adam.
Aslında yaptıklarım aklıma geldikçe 'N'aptın sen Bahar?! Türkiye'nin en prestijli okullarından birinde fizik öğretmenliği yapan bir hanımefendi hiç böyle tutarsız ve salak yalanlar söyler mi?' diyordum. Ama Yankı benim aklımı bulandırıyordu. Çapkın mıydı, sapık mıydı? Neydi bilmiyordum. Onun benimle ne işi var onu da bilmiyordum. Ama güvenemiyordum ona. Bu yüzden saçma salak yalanlar söylemiş, adam yalanımı bulduğunda yüzüne karşı söyleyecek tek bir söz bulamamıştım.
Çınar odadan çıkıp benim o kadar para saydığım mor l koltuğuma kendini fırlattı. Daha sonra sehpadaki kahvesini alıp dudaklarına götürdü. Soğuk kahve hoşuna gitmezdi. Yüzünü buruşturdu. Zevksizdi bu çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sütlü Köpüklü
Mizah"Erkek dediğin." dedim elimdeki kahveye bakarken. Bir iki saniye bekledim. Derin nefes çekip gözlerimi Damla'ya çevirdim. "Erkek dediğin böyle kokacak Damla Hanım. " Kahveyi yudumlarken içime çektim kokusunu. "Sütlü Köpüklü kokacak. Bir tadına bakın...