-Ιρις δεν γινεται αυτο."μου λεει ενω μισογελαει .
-Γιατι;"τον ρωρταω ελαχιστα ενοχλημενη ετσι οπως απαντησε.
-Διοτι εισαι ηδη ερωτευμενη τρελα με τον Στεφανο .Οσο και να ηθελα να με ερωτευτεις δεν μπορω να σπασω τον δεσμο σας."λεει και εγω μενω να τον κοιταω .
-Προσπαθησε."του λεω προκαλωντας τον μα το μονο που κανει ειναι να καγχασει.
-Ειναι αδυνατον .Εισαι ηδη τρελα ερωτευμενη μαζι του και οταν το συνειδητοποιησες οταν αρχισες να τρεχεις σε μενα .Καταλαβες οτι θα γυρνας παντα σε εκεινον και θες εμενα να σας χωρισω .Οχι .Δνε το κανω .Ο Στεφανος μπορει να ειναι φιλος μου ,μα δεν φταιω εγω που σε ερωτευτηκα .Πιστεψε με αν δεν με ρεζιλευε μπροστα σου ,δεν θα το μαθαινες ποτε .Διοτι δεν ειχα σκοπο ποτε να σε διεκδιδηκω .Απλως θα περιμενα οταν θα ηταν η καταλληλη στιγη να επαιζα κυριο ρολο στη ζωη σου .Τοτε ,δεν θα με νοιαζει τιποτα παρα μονο ευτυχια ."λεει ενω με κοιταει γλυκα .
-Εισαι πολυ καλος ."του λεω ενω κατεβαζω το κεφαλι μου .
-Ναι ,αλλα το καλο αγορι ποτε δεν παιρνει το κοριτσι ."λεει και μου κλεινει το ματι εν ω μου ανεβαζει το κεφαλι ."Τωρα γυρνα πισω ,διοτι παω στοιχημα οτι θα εχει βγει εξω και θα σε ψαχνει ."λεει χιουμοριστικα.
-Συγνωμη."του ζηταω και αυτος γυριζει να με κοιταξει.
-Το καλο ειναι οτι διαλεξες εμενα και οχι καποιον αλλον.Δεν ξερεις ποτε τι θα γινει στο μελλον ."λεει ενω βαζει τα χερια του στις τσεπες και αρχιζει να απομακρυνεται .
Οταν πια στριψει στο στενο και εξαφανιστει απο το οπτικο μου πεδιο ,αρχιζω να περπατω για το σπιτι .
Δεν επρεπε να του ζτησω κατι τετοιο ,τον εφερα σε αβολη στιγμη .Τον γελοιοποιησε και ο Στεφανος οπου ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι εξαλος που τον εβρισα.Δεν εχω μετανιωσει ουτε θα απω να του ζητησω συγνωμη .Δεν επρεπε να το κανει αυτο ,ειδικα μπροστα μου.
Ουτε εσυ εκανες ομως λιγα .
Εγω τα εκανα σκατα .
Φτανω μπροστα απο το σπιτι μου και πριν καλα προλαβω να βαλω το κλειδι στην πορτα αυτη ανοιγει .
-Που ησουνα;"με ρωταει πρωτα ο Αρης και κοιταει τον Στεφανο.
-Καπου ."του απαντω και μπαινω μεσα χωρις να τους ριξω μια ματια .
Ειμαι και με τους δυο θυμωμενη .
-Διευκρινισε."λεει αποτομα ο Στεφανος και γυριζω να τον κοιταξω με σηκωμενο φρυδι .
YOU ARE READING
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...