◇eighty one◇

7.7K 880 66
                                    

Ανοιγω τα ματια μου και το σκοταδι με καταβαλει .Με πηρε ο υπνος στην αγκαλια του .Γυριζω για να τον κοιταξω μα αυτος το κανει ηδη .Η ματια μας συναντιεται κανοντας με να ανατριχιασω .Καθε φορα που με κοιταει θα ειναι σαν να με διαπερναει ηλεκτρικο ρευμα .Ειναι τοσο εντονα τα βλεμματα μας.

-Ξυπνησες."μου λεει ενω φερνει το χερι του στο μαγουλο μου .

-Τι ωρα ειναι; "τον ρωταω και εκεινος μου χαμογελαει.

-10 παρα ."μου λεει και τον κοιτω συνοφρυωμενη.

-Απο τι ωρα εισαι ξυπνιος;"τον ρωταω και το χαμογελο του γινεται στραβο .

-Κοιμηθηκα καθολου;"μου λεει και τον κοιτω μπερδεμενη.

-Τι εννοεις;"τον ρωταω αγχωμενη καθως ευχομαι να μην ειναι αυτο που σκεφτομαι .

-Αν και αναστατωνουν ,εχεις πολυ ωραια δαχτυλα."μου λεει ενω τα παιρνει τα χερια μου βαζοντας τα στη δικη του παλαμη.

Και ναι ,κοκκινησα.Νομιζα πως ειχε κοιμηθει οποτε αρχισα να κανω διαφορα σχηματα με το χερι μου στο στερνο του .Βαριομουν ,και ηταν η μονη ασχολια μου .Πανω κατω το χερι μεχρι που τον ακουμπησα κατα λαθος .Την επομενη ειχα γυρισει πλευρο και εκανα πως κοιμομουν μεχρι που με πηρε ο υπνος .

Τα χερια μου καλυπτουν το προσωπο μου ενδειξει της ντροπης μου .

-Πραγματικα δεν το ηθελα .Βαριομουν και-"πηγα να συνεχισω μα εκεινος με διακοπτει .

-Ειπες ,δεν τον πιανω ,μηπως και τον ξυπνησω .Κριμα που ημυον ξυπνιος ηδη ."μου λεει γελωντας και τον κοιτω μουτρωμενη .

-Σταματα ,δεν το ηθελα ."του λεω ενω τον χτυπω στο στερνο του .

-Ειμαι σιγουρος οτι δεν το ηθελες .Κοιτα ντροπη .Νομιζω πως δεν θα ξανατολμησεις να τον πιασεις ."μου λεει ενω κουναει το κεφαλι του απο τα γελια .

Μα του κοβονται ,οταν το χερι μου παει στο οργανο του ,αισθησιακα .

-Ειπες κατι;"τον ρωταω και τον κοιτω .

Εχει κοκαλωσει και ξεροκαταπινει ενω κουναει το κεφαλι του αρνητικα .

-Ειπα ."του λεω ενω αποσυρω το χερι μου και τυλιγω ενα σεντονι γυρω μου .

Αφου σηκωθω ,νιωθω τα ματια του πανω μου.Αρχιζω να προχωρω με γρηγορα βηματα προς το μπανιο καθως η ντροπη με κατατρωει μετα απο αυτο που εκανα.

Κλεινω την πορτα και βγαζω μια ανασα που κραταγα τοση ωρα .Πολυ τολμηρη εγινα .Τι ηθελα και το εκανα τωρα αυτο; Πως θα τον κοιταξω ξανα χωρις να σκεφτομαι χωρις να ντραπω ;

𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Where stories live. Discover now