"Στεφανο's pov"
Βγαινω απο το μπανιο και βλεπω μια νευριασμενη Ιρις να ντυνεται.
Τι επαθε τωρα αυτη;
-Που πας ;"την ρωταω ανησυχα ενω χαζευω για λιγο το σωμα της .
-Ξεκαθαρισε πρωτα με την κοπελα σου και μετα ελα να με βρεις."λεει ενω βαζει την μπλουζα της κρυβοντας μου ολη την θεα.
Κριμα.
Κατσε..Ποια κοπελα μου;
Πριν καν προλαβω να την ρωτήσω εχει βγει εξω απο το δωματιο με εμενα να την ακολουθω .
Που παω ετσι;
Μπαινω στο δωματιο και ντυνομαι οσο πιο γρηγορα μπορω .Πρεπει να μου εξηγησει τα τρελα που μου ελεγε.
Κατεβαινω γρηγορα τα σκαλια και βρισκω την Ρενέ να εχει κατσει στην πολυθρονα σταυροπόδι κοιτωντας με αισθησιακα.
Ωστε αυτη ειναι η "κοπελα "μου.
-Ντυσου Ρενε."της λεω καθως της πεταω στο κεφαλι την καμπαρντίνα της ..
-Μα γιατι Στεφανε;"λεει ενω με πλησιαζει και κανει την φωνη της νιαζαρικη.
Το μονο που ακουω ειναι ο ηχος που κανει μια γατα οταν την παταει νταλικα.
-Σκασε.Ντυσου και φυγε."της λεω και εκεινη κανει την πληγωμενη.
-Μα γιατι μιλας ετσι στην κοπελα σου;"με ρωταει ενω αρχιζει το στερνο μου .
Οχι ομως οπως το εκανε η Ιρις.
-Ηταν απλως ενα σχεδιο για να κανω την Ιρις να ζηλεψει .Δεν εισαι η κοπελα μου και ουτε θα γινεις ."της λεω με υψωμένο τονο της φωνης μου .
-Δηλαδη με χρησιμοποιησες;"λεει ενω βαζι την καμπαρντίνα της.
-Σε ρωτησα αν δεχεσαι και εσυ απάντησες θετικα.Αλλωστε εσενα οτι και να σου πουνε δεχεσαι.Ανοιγεις τα ποδια σου πιο εύκολα και απο πορτες σουπερμαρκετ."της απαντω και εκεινη το μονο που κανει ειναι να με χαστουκισει και να φυγει .
Αντε να βρω την Ιρις τωρα .
Βγαινω απο το σπιτι και συνειδητοποιώ οτι δεν ξερω που εχει παει .Ειναι και 1 ωρα .
Μακαρι να μην εχει παθει τιποτα.
Αποφασιζω να παω στο σπιτι της για να ζητησω βοηθεια απο τον αδερφο της .Ανεβαινω στην μηχανη και πηγαινω στο σπιτι της .Χτυπαω το κουδουνι και η πορτα ανοίγει με εναν αναμμενο Γιωργο να εμφανιζεται και ανακατεμένα μαλλια .
YOU ARE READING
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...