'Στεφανος pov"
Την παρακολουθω να απομακρυνεται εχοντας την θεληση να παω διπλα της και να την κρατησω κοντα μου .Δεν θελω αν παει μονη της στο αστυνομικο τμημα .
Δεν θελω να ξερω ουτε ποσα βλεμματα θα πεσουν πανω της στο δρομο ή στο αστυνομικο τμημα .
Για να μην αρχιζω να τρεχω σαν το τρελο να την προλαβω μπαινω μεσα στο σπίτι .Η θυμηση της στο να μου λεει 'Σ'αγαπω' μου ερχεται στο μυαλο κανοντας με να χαμογελασω σαν κανεναν τρελο .
Για την ακριβεια για τρελο θα με περναγανε αν στα καλα του καθομενου αρχιζα να χαμογελαω .
Αλλα αυτη με κανει να χαμογελαω ετσι .Αξιζε ολους του τσακωμους μας ,αξιζε ολο το πονο ,τις φωνες ,τα παντα .Δεν θα επερνα πισω τιποτα .
Και χθες ,ηταν τοσο αξιολατρευτη ,που λεγε τον εαυτο της απειρο .Μου αρεσει πραγματικα που ειμαι ο πρωτος της σε ολα .Νταξει οχι δεν ειμαι αυτος που μου της εδωσε το πρωτο της φιλι .Αλλα σκεφτομαι να ειμαι πρωτος σε αλλα πραγματα.
Ας πουμε ο πρωτος της αντρας .Και ο τελευταιος ελπιζω.
Ξερω ειναι αργα για να μιλαω για γαμο .Αφου ειναι μολις 18 χρονων .Αλλα σκοπευω να την περιμενω μεχρι να τελειωσει το πανεπιστημιο.
Ιατρικη.
Καθε φορα ανησυχω ολο και πιο πολυ για αυτο που θελει να σπουδασει.Θα διαβαζει τοσο πολυ και θα συναντιομαστε μια στο τοσο .
Το κουδουνι χτυπαει και τρεχω να ανοιξω με την σκεψη οτι γυρισε το κοριτσι μου.Οταν ανοιγω την πορτα ομως μια Ρενε εμφανιζεται και μπαινει μεσα με ενα χαμογελο .
Αυτη τη φορα παντως φορα ρουχα .
-Στεφανε ,καιρο εχω να σε δω .Που ησουν;"μου λεει γεματη χαρα .
-Σιγουρα εκει που δεν ησουν εσυ."της απαντω στεγνα καθως θελω να φυγει.
Οπου να 'ναι γυρναει η Ιρις.
-Εισαι τοσο αστειος οπως παντα."μου λεει η Ρενε και εγω συνοφρυωνομαι ,δεν μου την εχει πεσει ακομα ,τοτε γιατι εχει ερθει εδω;
-Ρενε ,πρεπει να φυγεις .Σε λιγο θα ερθει η Ιρις."της λεω και το χαμογελο της μεγαλωνει.
Κατι πηρε.
-Τωρα που ειπες Ιρις,που ειναι αυτη η ψυχη."μου λεει ενω ψαχνει κατι στην τσαντα της.
-Να μη-"παω να της απαντησω μα με διακοπτει.
-Στο αστυνομικο τμημα."μου λεει ξαφνιαζοντας με .
BINABASA MO ANG
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...