-Δεν θελω μερεντα Ιρις."μου γρυλιζει ενω με πλησιαζει .
Λες και θα σου'δινα.
-Δεν θελω μερεντα ,Ιρις."τον κοροιδευω ενω παω να βαλω το κουταλι με μια γενναιοδωρη δοση μερεντας .
Ποτε δεν ηρθε ομως.
Ο Στεφανος μου αρπαζει το βαζακι και το κουταλι τρογωντας την δικη μου μερεντα.
-Το ξανασκεφτηκα .Θελω."μου λεει και καθεται διπλα μου .
-Δωσ'τη μου .''του λεω και παω να του την παρω μα αυτος την απομακρυνει.
-Ας παιξουμε ενα παιχνιδι .Εγω θα κανω καποιες ερωτησεις και εσυ πρεπει να απαντας σωστα.Για καθε λαθος απαντηση θα τρωω την μερεντα .Αν ειναι σωστη τρως εσυ ."μου λεει και τον κοιτω με μισοκλειστα.
-Τι λες να μου κανιες ερωτησεις ενω εγω θα τρωω την μερεντα."του λεω και παω να του την ξαναπαρω μα οχι .Εκει αυτος ,να παρει μακρυα το μωρο μου .
-Οχι .Για να δουμε αν καταλαβες το παιχνιδι .Τι ειναι ο Στεφανος;"με ρωτα και τον κοιτω με σηκωμενο φρυδι.
-Ηλιθιος."του λεω και τρωει μια κουταλια ."Σεξυ ,κουκλος,πανεμορφος,το αγορι μου ,το μωρο μου ."λεω στα γρηγορα πριν προλαβει να φαει την αλλη κουταλια που ετοιμαζε.
-Πολυ καλα."μου λεει βραβευοντας με και εγω χτυπαω παλαμακια για την κουταλια μερεντας πυο ετοιμαζει."Κριμα που δδενε θα φας ,διοτι αυτο ηταν δοκιμη .Δεν μετραει."λεει και τον κοιτω με γουρλωμενα ματια.
Θελω να πεθανω.
-Λοιπον ,γιατι δεν μου ειπες οτι η μπλουζα αυτη ειναι του Αρη παυλα πρωην αγοριου σου παυλα μισητος στον Στεφανο;"με ρωτα και εγω κοιτω μια την μερεντα μια αυτον .
-Επειδη ,επρεπε να ντυθουμε γρηγορα διοτι ανησυχουσα για την κολλητη μου ."του λεω και εκεινος κουνα καταφατικα το κεφαλι .
Εγκρινεις;
-Το δεχομαι ."μου λεει και βαζει το κουταλι μεσα στο βαζακι .
Το βγαζει και το μονο που υπαρχει ειναι μια σταλιτσα μερεντα ,αυτο μπαινει και σε κουταλακι γλυκου.
-Οριστε."μου λεει και μου το δινει .
-Επομενη ερωτηση ."λεω χωρις να παρω το κουταλι .
-Λοιπον ,γιατι δεν τον πεταξες εξω απο το σπιτι αφου ηξερες οτι με εκνευριζει ;Και γιατι κανατε σαν χαζοχαρουμενο ζευγαρακι μπροστα μου ενω ξερεις οτι ζηλ-εννοω θυμωνα;"με ρωτα και καθομαι και κοιτω τριγυρω .
YOU ARE READING
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...