"Ιρις pov"
Βγαινω απο το δωματιο και αρχιζω να κατεβαινω οσο πιο γρηγορα τα σκαλια .Την στιγμη που κατεβαινω και το τελευταιο η πορτα κλεινει με τον Στεφανο να εχει φυγει απο το σπιτι.
Περπατω προς την πορτα και την ανοιγω .Η μηχανη του ειναι ακριβως μπροστα απο το σπιτι κατι που σημαινει οτι δεν εχει παει πολυ μακρια .
Βγαινω εξω απο το σπιτι και παω να καθισω στην μηχανη του να τον περιμενω.
Δεν θα εφευγε χωρις την μηχανη του αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
Μα πριν καν προλαβω να κανω το πρωτο βημα ενα χερι με αρπαζει και με τραβα στο στενο διπλα .
-Σιγα ,ανθρωπε μου ."λεω στον αγνωστο καθως με στηριζει σε εναν τοιχο αφου με πεταξε με δυναμη.
-Εγινα και ανρθωπος σου τωρα;"με ρωτα ο Στεφανος με ειρωνεια να σταζει απο την φωνη του .
-Στεφανε ,θελω να μιλησουμε."του λεω σοβαρα και αυτος παιρνει ενα πονηρο υφος.
-Γιατι τωρα τι κανουμε;"με ρωτα και απομακρυνει λιγο το σωμα του απο εμενα.
-Στεφανε ,γιατι μου ειπες ψεμματα;"τον ρωτω και εκεινος γυριζει να με κοιταξει περιεργα.
-Οχι ,μικρη .Απλως δεν σου ειπα την ακριβης αληθεια."μου λεει και τον κοιτω με σηκωμενο φρυδι.
Με δουλευει;
-Δηλαδη ψεμματα ."συνεχιζω εγω και εκεινος δυσανασχετει .
-Οχι .Σου ειπα οτι ειπα κατι στον αδερφο σου μα δεν σου ειπα οτι του ειπα αυτο που σου ειπα ."μου λεει και πραγματικα μπερδευτηκα τωρα.
Τι σου πα,μου πες μου λες;
-Παρ'το αλλη μία ."του λεω και εκεινος βγαζει ενα γελακι.
-Σου ειπα οτι ειπα κατι στον αδερφο σου μα δεν σου ειπα την αληθεια στο τι του ειπα."μου λεει ξεφυσσω.
-Και παλι ρε Στεφανε εμενα μου ειπες οτι του ειπες οτι βιαστηκα και με εσωσες,ενω του ειπες οτι σε ηθελα .Γιατι;"τον ρωταω και εκεινος γυριζει να με κοιταξει εντονα ενω φαινεται οτι θυμωνει.
-ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΕ ΦΕΡΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ !."φωναζει ενω αρχιζει και πηγαινει περα δωθε ."Δεν σε ηξερα μα ηθελα να σε μαθω .Καθε ιντσα του εαυτου σου .Σε καποια πραγματα εμοιαζες τοσο πολυ με την Ελπιδα και δεν επρεπε να χασω αυτη την ευκαιρια να σε γνωρισω."μου λεει και κοκκαλωνω οταν αναφερει την Ελπιδα.
YOU ARE READING
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Teen FictionHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...