Μετα απο 1 μηνα.
Η Ιταλια ηταν υπεροχη και με τον Αγγελο μαζι ακομα καλυτερα.Παλι καλα που ηταν και εκεινος μαζι μου αλλιως δεν θα ηξερα πως να συνεννοηθώ με τους σεξυ Ιταλους.
Βεβαια δεν ελειπαν και οι ζηλειες του.Μου ειπε οτι με ειχε ερωτευτει και θα εκανε τα παντα για μενα μα εγω δεν μπορω να ξεχασω.
Καθησα και σκεφτηκα .Τα αγορια μπορει να εκαναν την χαζομαρα της ζωης τους που στερησε την ζωη του μπαμπα μου .Ακομα με ποναει.Μα δεν μπορω να αλλαξω κατι το παρελθον ειναι παρελθον .
Βεβαια με την Ευα δεν διακοψαμε την επαφη μας.Με επερνε καθε μερα τηλεφωνο και μου εξηγησε τι ειχε γινει .Της εχω πει που ειμαι και δεν της αρεσε καθολου που ειμαι με τον Αγγελο.
Ο Στεφανος απο την αλλη ουτε μυνημα ουτε τηλεφωνημα. Μαλλον ο εγωισμος του εφτασε στα υψη.
Πες χαιρετισματα στον εγωισμό σου απο τον δικο μου.
Συνεχεια λεω καθε φορα που ειμαι πανω απο το τηλεφωνο ετοιμη να του στειλω μυνημα.
Ο αδερφος μου απο την αλλη μου ειχε στειλει εκατο μυνηματα.Ενα απλο 'ειμαι καλα' και μετα τιποτα.
Σημερα ειναι η μερα της επιστροφης και τωρα ειμαστε στο υπεροχο αεροπλανο.Ο Αγγελος επεμενε να κατσουμε και αλλο μα εγω ηθελα να γυρισω .
Υποτιθεται οτι θα τους κανω εκπληξη στα γενεθλια μου αλλα αυτοι εχουν ετοιμασει ενα παρτι εκπληξη για μενα .
Σε λιγοτερο απο 2 ωρες εχουμε φτασει στην Ελλαδα.Αφου αποχαιρετησω τον Αγγελο οπου μου υποσχεθηκε οτι θα ερθει σε λιγο στο παρτι παιρνω ενα ταξι να ερθει αν με παρει .
Αφου ερθει ο ιδιος κυριουλης βγαινει και μου χαμογελαει ενω παιρνει την βαλιτσα μου .Μπαινω μεσα και αρχιζουμε να μιλαμε .Ο κ.Κωστας ειναι 62 χρονων οπου εχει πεθανει και η γυναικα του μα και η κορη του σε ενα ατυχημα.Ειχε σπουδασειλ λογιστής μα εκλεισε το γραφειο του και πηγε ταξιτζης μετα απο πολυ κουβέντα φτανω επιτελους στο σπιτι μου .
-Ελπιζω να μην εχεις αργησει."ακουγεται η φωνη του πριν φυγει .
Και εγω αυτο ελπιζω .
Αρχιζω να τραβαω την βαλθτσα μου και χτυαπω το κουδουνι .Μία κατενθιυσιαμενη Ευα να τσιριζει ακουγεται ενω με περνει αγκαλια οταν ανοιξει η πορτα.
Οταν επιτελους με αφησει η μαμα μου δακρυσμενη με περνει μια αγκαλια τοσο σφιχτη που δεν ανασαινω.
ESTÁS LEYENDO
𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈
Novela JuvenilHighest Rank:#1 in Teen Fiction. Winner of the #READINT2017 Νο 107:Life is better when you are drunk.??? ****************************************************** -Shimmy,Shimmy Ya,Shimmy Ya ,Shimmy Ya (Drunk)Swalla-la-la,Swalla-la-la(Drunk)...