■seventy seven■

7.1K 886 59
                                    

-Τι επαθε η Ευα;"τον ρωταω και αυτος φαινεται ανησυχος.

-Ολον αυτον καιρο που ημασταν στο εξοχικό μας παρουσίαζε καποια συμπτώματα.Δηλαδη κουραζοταν πολυ ευκολα .Ηταν σχεδον ολη την μερα στο κρεβατι επειδη την πονουσαν τα κοκκαλα της .Μια φορα την βαρεσα απαλα και δημιουργηθηκε μια μελανια.Ουτε καν την ακούμπησα.Αποφασισα να παω στον γιατρό της και να του μιλησω αφου αυτη δεν ηθελε να παει μαζι μου .Ο γιατρος της μου ειπε οτι εδω και 3 εβδομάδες η Ευα εχει σταματησει τις χημείοθεραπειες και να πηγαινει εκει ."Λεει και μενω εκπληκτη.

Δηλαδη αποφασισε να πεθανει; Να τα παρατήσει ;

-Ιρις νομιζω πως ήθελε να στο πει μα δεν ήθελε να σε στεναχωρησει απο οσο ησουν ηδη στεναχωρημενη."συνεχιζει ο Γιωργος και γυριζω να τον κοιταξω.

-Που ειναι τωρα;"τον ρωταω και κοιτα κατω .

-Λιποθυμισε και την πηγα σπιτι της .Μου είπε οτι θελει να σου μιλησει."μου λεει ενω κοιταει κατω το πατωμα .

Χωρις να του δωσω απαντηση ,μπαινω στο δωματιο μυο και πηγαιων κατευθειαν στην ντουλαπα μου .Διαλεγω γρηγορα ενα μαυρο σορτσακι και μια ασπρη μπλουζα ενω βαζω τα αθλητικα μου .

-Τι κανει αυτος εδω;"με ρωτα και γυριζω να κοιταξω τον Στεφανο οπου εχει μεινει να με κοτιαει .

Τον ειχα ξεχασει αυτον .

-Παρε ."του πεταω την γκρι μπλουζα που φοραγα και ανηκε στον Αρη .

-Ειναι του Αρη;"ρωταει και κοιτω τον αδερφο μου .

-Οχι του αδερφου ."λεω και την περνα πανω απο το κεφαλι του .

Ο αδερφος μου κανει κατι νοηματα μονους του τυπου 'Ειναι αυτη δικη μου;' μα εγω δεν του απαντω απλως τον προσπερνω και καταβαινω τα σκαλια .

Αρχιζω να περπατω για το σπιτι της Ευας μεχρι που ακουω την φωνη του Στεφανου να με φωναζει.

-Ας παμε με την μηχανη ,θα φτασουμε πιο γρηγορα ."μου λεει ενω ανεβαινει στην μηχανη και μου δινει το κρανος .

Το βαζω και ανεβαινω πανω.Ο αδερφος μου μπαινει στο αμαξι του και ξεκιναμε ολοι μαζι προς το σπιτι της Ευας.

Μεσα σε 2 λεπτα φτανουμε και κατεβαινω απο την μηχανη .Πηγαινω να χτυπησω το κουδουνι μα ο αδερφος μου βγαζει ενα κλειδι και την ανοιγει.

-Θα παρω και εγω το κλειδι του διαμερισματος σου ."λεει ο Στεφανος απο πισω και με το που αναφερει τη λεξε 'διαμερισμα ' ο αδερφος μου γυριζει να με κοιταξει .

𝙳𝙸𝚉𝚉𝚈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora