Dankwoord

9 1 1
                                    

Zoals jullie zien is dit het dankwoord! Allemaal heel erg bedankt voor het lezen van dit boek!

Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden ondanks dat het einde nogal zielig was.

Dit verhaal begon als een experiment. Het zou een zielig verhaal worden met een mooi einde. Ik maakte een beschrijving en een cover toen ik eenmaal een idee had. Een verhaallijn opschrijven? Nee, daar deed ik niet aan. Nogal dom van me achteraf haha. Toen de eerste paar hoofdstukken op Wattpad stonden, werd het verhaal matig gelezen. Maar dat veranderde na een tijdje. Mijn verhaal kreeg steeds meer reads. Ik kreeg steeds meer zin om te uploaden. Maar doordat ik dus geen verhaallijn had opgeschreven of vooruit had gewerkt, was ik opgegeven moment inspiratieloos. Dus na een lange tijd niks meer geupload te hebben, wou ik wel graag weer verder met mijn verhaal. Maar hoe?  Dat was mijn grootste vraag. Door mijn lieve vriendin, Lotte (lotteloveskaty), kon ik weer verder. Ze gaf mij tips en motivatie. Heel erg bedankt dus! Ik ging verder met schrijven. Dit verhaal heeft een aantal keer hoog in Kort Verhaal gestaan, waar ik super trots op ben. Maar nu, helaas het verhaal is afgelopen.


Aan het eind kwam ik erachter dat niet elk verhaal een mooi einde hoeft te hebben. Dus ik veranderde mijn plan. Het zou een zielig einde worden. Misschien houdt niet iedereen daarvan, maar ik vond het mooi passen. Echter is het een zielig einde maar ook iets moois. Want nu ontmoeten ze elkaar weer in de hemel. En zijn ze weer bij elkaar..

Genoeg verteld dacht ik zo, ALLEMAAL HEEEL ERG BEDANKT VOOR HET LEZEN!!

Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt bij mijn andere boeken! 

X kim





Maybe one dayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu