Sabah uyandığında saate baktım saat 06.30'du. hemen yataktan firladım ve güzel bir duş almak için banyoya gittim. Babam hala uyanmamıştı. 20 dakikalık bir duştan sonra saçlarımı kuruttum ve dağınık bir topuz yaptım. Çok tatlı görünüyordu. Altıma deri siyah sitreç taytımı giyindim. Onun üstüne siyah dar - üzerinde hiç bişey olmayan düz bulüzü giyindim onun üzerine ise yarım miki mauslu t - shirt 'ü giyindim. Aslında onu tek bitince göveyim gözüküyor ve bunu seviyorum ama hava göbeği açık giyinmek için pek uygun değildi. Çilekli parlatıcımı sürdükten sonra beyaz konverslerimi giyindim. Evet hazırdım. Son olarak aynaya baktım. Aşağı indiğimde babamda hazırlanmıştı.
" Günaydın Baba "
" Günaydın Tatlım "
" Kahvaltı etmiyor muyuz ? "
" Orda birşeyler yeriz diye düşünmüştüm. "
" Tamam o zaman "
" Ha bu arada tatlım uçak saat 01.00'da kalkıcakmış "
" şakamı ilerimi alınmış yani?? Ben boşunamı erken kalktım?? EE kahvaltı ?? "
" Normalde cumartesi ve pazar 12'den önce kalkmadığın için ve 1 saatte kahvaltıyı beklediğini için sorun olmaz diye düşünmüştüm. "
" Baba saat 7 "
" Haklısın..Tost yermisin ?"
" Olur.."
"Ahh dur tahmin edim salçalı?"
"Evet baba her zamankinden" dedim ve sırıttım. Babamda bana bakıp sırıttı. Telefonunu elime aldım ve gelen mesajlara bakmaya başladım..
Stefan :
Telefonlarımı neden açmıyosun El? Biz çıkıyoruz unuttum mu?
***
stefan :
Amerika'ya gidiyomuşsunuz..seni orda başı boş bırakamam güzelim..BENDE GELİYORUM...!
***
Amy :
Stefan beni zorladı üzgünüm Elena..
***
Stefan :
Sana ben bitti demeden bitemez dedim..konuşucaz ve beni dinliyiceksin..****** cafesine saat 9 da gel..saatin ileri alındı sonuçta...Aaa nerden biliyorum dimi bende sizinle geliyorum..Benden korkmuyosan gelirsin güzelim..Seni seviyorum SEVGİLİM..
stefan'ın mesajlarını sildim ve Amy'e cevap verdim.
ELENA :
SORUN DEİL UÇAK SAAT 01.00'DA KALKICAKMIŞ STEFANLA BULUŞUNCA SENİNLEDE BULUŞALIM..