~Victoria'nın ağzından~
" J-justin !!" Diye bağırıyordum. Ayağı kalktım ve Tom'un göğüsünü yumruklamaya başladım.
" Hani herşeyi ona anlatırsam ona zarar vermiyicektin! Seni öldürücem hayvan herif!"
" Bu onu peşine takmadan önceydi." Dedi ve silahıyla karnıma ateş etti. Tom'un kahkalarını duyuyordum. Ton uzaklaştı. Canım yanıyordu. Ama bunu hak etmiştim sanırım. Zorlukla çantama uzanmaya çalıştım. Yerde kanım akıyordu. Telefonunu güçlükle çıkardım. Logan'ın numarasını tuşladım.
" Alo..Vici..Justin ordamı?"
" L-logan..yardım et..Justin'e yardım et.. '
" Victoria n-nerdesiniz..."
" L-logan...Eski...e-eski b-bulvarın oradaki yanmış...depodayız...O yaralı...h-hemen g-gel..."
Telefonu hemen kapattım. Bir ana Justin'in sesi geldi.
"Victoria.." O kadar kısıktı ki zor duydum.
Acı içinde kıvranarak ayağı kalkmaya çalıştım.
" J-justin..B-ben üzgünüm..Ligan'ı aradım..Seni korumak için yapmıştım.." Ağlamaya başladım..Justin zorlukla konuşuyordu..
" Bi-biliy..biliyorum.."
" Seni seviyor...."Gözüm yavaş yavaş kapanıyordu. Justin adımı haykırarak bağırıyordu.
" Uyanık kalmalısın...Vici...uyuma..lütfen.."
#yarım saat sonra
~logan'ın ağzından~
Victoria yerde kanlar içindeydi. Nabzı atmıyordu. Hemen Justin'i kaldırmaya çalıştım. Chris vr jacke yardım etti. Justin'i hemen hastaneye götürdük.
**
" Ne oldu?"
" B-bilmiyorum...ben geldiğimde böyleydi.."
" Arkadaşımısınız?"
" E-evet "
" Peki siz burada bekleyin"
Doktor Justin'i sedyeyle uzaklaştırdı. Duvara bir tekme attım. Ben Victoria'nın öldügünü nasıl söyliyicektim. Hala şoktaydım. Victoria beni aradı..oraya gittiğimde ise...ölmüştü... Kahretsinki ölmüştü..!
~Elena'nın ağazından~
Uyandığında yanımda kimse yoktu. Aşağı indiğimde Nicol telefonla konuşuyordu.
" Logan nolmuş?"
" Ne! Victoria ölmüşmü?!" Nicol ağlıyordu. Ellerimle ağzımı kapattım. Victoria ölmüş mü ?
" P-peki Justin?"
" Yaralı mı? Durumu nasıl ?"
Justin yaralı mı ?
" Justin' e ne olmuş ?" diye bağırdım. Ağlıyordum. Nicol beni görünce telefonu kapattı ve gözündeki yaşları sildi. Yanım doğru gelmeye başladı. Titriyordum. Bana sarıldı. Yoksa Justin ölmüş müydü? Nefes alamıyordum. Nicol korkmuştu.
" E-elena iyi misin?"
" H-hayır ben..ilaçlarım.." boğazımı tuttum. Nefes almaya çalışıyordum. Koşarak bahçeye çıktım. Nefes alış verişlerimi düzenlemeye çalışıyordum.
" Elena ilaçların nerde? "
" Çantam..çantamda..Beyaz haplar!"
Nicol su ve hapları getirdi. Nefes alışım düzelmişti.Zorlukla sordum:
" J-Justin öldü mü?" gözümden akan yaşlara izin veriyordum.
" Hayır ama yaralı..bir dakika s-sen Justin..Justin'i mi seviyorsun?"
" H-hayır b-ben sadece merak ettim."
" Elena Justin'i sevmiyorsun" dedi ve güldü.
" Kimsenin haberi olmiyicak Nicol tamam mı?"
" Tamam."
" Victoria ölmüş mü?"
" Evet..Justin yıkılcak..Belki onu sen ayakta tutabilirsin?" dedi ve sırıttı.
" Nicol..bana sadece babam yüzünden iyi davrandı. "
" Bence sen bunu yapabilirsin..."
--
Üzgünüm kısa oldu. 12.Bölümün daha votelarını almadım ama yayınladım işte
-.- Neyse Bir süreliğine vote sınırı istemiyicem ;) ama eğer hiç beğeni gelmezse istiyebilirim :/ Kısa yazdım ama ders çalışmam gerekli ve şarjım bitiyor. Yoksa daha fazla yazardım. Böcüklerimm :* Dediğim gibi vote sınırı koymıyıcam bir zamana kadar..Ama beğeni hiç gelmemeye başlarsa koyarım :/ Sizi seviyorum :))