~Justin'in ağzından~
Elena'yı yerde öyle görünce çok sinirlendim. O şerefsize bir yumruk geçirdim. Sonra bir tane daha. Yere düştü. Elena'yı hemen kucağıma aldığım gibi arabanın arka koltuğuna koydum. Başı kanıyordu. Çok sinirlenniştim. Hastaneye gidemezdim. Bur sürü soru hiç uğraşamazdım. Aklıma Victoria geldi. Benim Victoria'm yapabilirdi. Bunun eğtimini almıştı.
*
Eve geldiğimde kapıyı ayağımla yumrukladım. Açıldı.Logan bana şaşkınlıkla bakıyordu.
" Dostum ne yaptın sen ?"
" Ben hiç bir şey yapmadım..Victoria nerde hemen baksın!"
Son ses Victoria'ya bağırdım. Merdivenlerden hızlı adamlarla iniyordu.
Elleriyle ağzını kapadı.
" Aman Tanrım ! Justin ne oldu.?"
Herkes basımda toplanmıştı. Herşeyi anlattım. Elena'yı odama götürdüm ve yatağın üzerine bıraktım. Victoria hemen geldi.
" Justin dışarı çık.."
" Ama.."
"Justin dışarı "
Oflayarak dışarı çıktım. Victoria kapıyı kapattı. Ellerimi saçlarıma geçirdim ve beklemeye başladım.
***
" O nasıl?"
" merak etme uyuyor." dedi ve masumca gülümsedi.
" Senin yapabileceğini biliyordum. " dedim ve dudakların masum bir öpücük kondurdum. Gülümsedi bende gülümsedim.
" Ben ona baksam iyi olur."
" Tamam ama seni kıskanıyorum. Bunun için bana zaman ayır "
" Ahh yapma Vici sen benim kızımsın. Ben sana aitim sadece sana ve sende sadece bana..Bu yüzden kıskanma meleğim.."
Güldü.Bende gülümsemesine karşılık verdim.İçeri girdiğimde Elena uyuyordu. Sandalyeye oturdum ve onu izlemeye başladım. Victoria kafasını sarmıştı. Sarılı yerin üzerinde elimi yavaşça gezdirdim.
~Elena'nın ağzından~
~pink fucking perfect'le okuyun~
Uyandığımı görünce Justin elini kafamdan çekti.
" Sen iyi misin ?"
"Evet...Justin şey sana kızmassan bir soru sorabiliri miyim ?"
" E-evet sor "
" Imm ş-şey s-sen b-bana ilk geldiğinde veya herhangi bir şeyde yani off bana kızıyodun...ama şimdi bana çok iyi davranıyorsun. Neden ?"
" Bundan memnun değil misin?"
" H-hayır b-ben çok memnunum ama nedenini merak ettim."
" Benimde babam A-annemi aldatmıştı ve senin babanda annenin aldatıyordu ve bu çok kötü ve baban iki kişi birden falan..o piskolijiyi bilirim ama iki kişi..."
"Justin benim annem trafik kazasında öldü."
dedim ve ağladığımı fark edince yüzümü çevirdim.
" Şey b-ben özür dilerim Elena bilmiyordum."
"Sorun yok." hala ağlıyordum.
Justin kafamı kendine çevirdi ve eliyle göz yaşlarımı sildi. Sanırım ondan hoşlanıyordum.Yada aşıktım. Onu seviyorum aman Tanrım!
" Ben gitsem iyi olucak Victoria yanlız kaldı."
" Tamam git sevgilin yanlız kalmasın!"
dedim ve ağlamamak için gözlerimi yumdum. Justin odadan çıktığında ağlamamak için ellerimle yüzümü kapattım. Kötü hissediyordum.
Belki tek ihtiyacım olan uyumak..Biraz dinlenmek...
~Justin'in ağzından~
Victoria hakkında bir şey söylediğim için bozulmuştu. O benim sevgilim ne bekliyordu ki. Aşağı Victoria'nın yanına indim.
" Justin şey ben biraz hava alıcam..Akşam geç gelebilirim. "
" Nereden çıktı bu şimdi? Yoksa beni çok mu kıskandın?" dedim ve onu kendime çekip öpmeye başladım. Geri çekildi.
" Neyse ben dışarı çıkıyorum. Akşama görüsürüz." Bir kaç gündür Victoria böyle davranıyordu. Çok tuhaftı.
" İyi. Bende gelicem."
" Asla olmaz.."
" Asla asla deme sevgilim." dedim ve sırıttım. O da sırıttı.
" Yalnız gidicem justin."
" Peki. O zaman nereye gideceksen bırakim seni."
" H-hayır olmaz."
" Neden ?!"
" Justin yalnız kalmak istiyorum lütfen.."
" Peki." gülümsedi ve dudağıma minik bir öpücük kondurup çıktı.Onu çok seviyorum.Herşeyden çok. Ona bir şey olursa ben yaşayamam. O hayatıma girmeden önce işim sadece kızları zevk için kullanmaktı.
Ama sonra tek zevkim o oldu.Bu yüzden onu takip edicektim. Dışarıda bir sürü tehlike vardı.
Kapının önüne çıktığımda taksiye biliyordu. Arabama atlayıp taksiyi takip etmeye başladım.
#yarım saat sonra
Taksiden indi ve dökük çıkık bir deponun içine girdi. Arkasından girdim ve gizlice onu izlemeye başladım.
" Ee Victoria Justin hakkında yeni haberlerin neler?"
" Yeni bir kız aldılar gruba. Adı Elena..Kızın babası iki kadını birden becerirken kız görmüş sonra babası buna tokat falan atmış.Kafasını taşa çarpmıştı. Justin onu hemen eve getirdi. Bende baktım. Onu yeni görevler için kullanacaklar. Justin bana kıyamıyor bilirsin.."
" Yeni planları ne ?"
" Yeni planları..." Victoria sözünü bitirmeden oradaki konuşan adamın bacağına sıktım. Adam acılar içinde yere düşüp kıvranmaya başladı.Victoria'ya ilk kez nefret besliyordum. Siyah parlak kıvırcık saçlarından tutup yere fırlattım. Kahverengi gözlerinden yaşlar almaya başladadı. Buna dayanamıyordum. Ama o bana ihanet etmişti silahını ona doğrulttum.
" J-justin y-yapma...Herşeyi seni kurtarmak için yaptım...aşkımızı korumak için..."
" Daha fazla yalan söyleme...duygularımla oynayıp rakamdan iş çevirmenin cezasını çekiceksin!"
Silahımı tam ateş edicektim ki kafama aldığım darbe yüzünden yere yığıldım...
--
BEBEKLERİM 12.BÖLÜMÜ SONUNDA YAZDIM.. ;) SANKİ UZUN OLDU AMA OLSUN SİZE DEĞER..Gün geçtikçe okuyucalaf beğeniler yorumlarda artıyor. Çok teşekkür ederim. BENİM İÇİN YORUMLARDA ÇOK ÖNEMLİ..LÜTFEN HİKAYE İÇİN DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ YAZIN SINIR +10 BEBİŞLERİM..UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR..SİZİ SİFOYOM ;)