Mağazadan çıktım. Boş boş dolandıyordum. Gidecek bir yerimde yok. Sahile doğru yürümeğe başladım. Sahile geldiğimde kayaların oraya gittim ve kayalara oturdum. Küçük küçük taşları alıp denize fırlatıyordum.
*
Hava kararmıştı. İnsanlar yavaş yavaş gidiyordu. Kaç saattir öylece oturmuş denizi izleyip taş atıyordum. Karnım bayağı açıkmıştı. Gurultusu 10 km'den duyulacak derecedeydi. Param yoktu. Aslında hiç birşeyim yoktu. Üşüyordum. Çok üşüyordum. Ellerimi birbirine sürterek ısınmaya çalışsamda olmuyordu. Sahilde sadece ben vardım. Beni aydınlatan sadece sokaktaki lambalardı. Aslında ışıklar bile beni kurtarmıyordu.Ben kendi karanlığımın içinde boğulmuştum. Kayalardan kalktım ve banka uzandım. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Ama düşüncelerim,açlığım,bulunduğum yer ve üşümem yüzünden uyuyamıyordum. Acaba Justin şuan ne yapıyordur? Yoksa Victoria ile birlikte midir ? Ne yapıyolardır? Beni önemsiyor mudur ?
Ahh bu saçma sapan düşüncelerinden kurtul aptal ! Tabiki seni önmesemiyor ! Ne yaptıklarını tanrı bilir..!
Salak iç ses ! Hep kötü düşün zaten..!
İç sesimle kavga ederken bazı sesler duymamla yerimden fırlamam bir oldu.
3 kişi vardı. Sarhoşlardı. Abuk sabuk konuşuyorlardı. Buraya doğru gelmeye başladılar. Olduğum yerden fırladım ve koşmaya başladım aynı zamanda bağırıyordum.
" İmdaaaatt yardımm edin !!! Kimse yokmu?!??! "
Takılıp düştüğümde bana yetiştiler. Ayağa kalkmaya çalışırken biri kolumdan tutup kaldırdı. Yüzüme inen tokatla yere düştüm. Ağlamaya başladım. Beni tekrar kaldırdı.
" Nereye kaçıyorsun ha !?"
dedi ve bir tokat daha attı. Hemen onu tutup erkekliğine tekme attım ve koşmaya başladım. Peşimden geldi. Saçlarımdan tuttuğu gibi beni yere düşürdü. Benimle aynı hizaya geldi ve yüzüme vurmaya başladı...Kendimden geçmiştim !
--JB---
Elena'yı aramak için o gün gittiğimiz sahile gittiğimde 3 yavşak ona vuruyordu ve o kanlar içinde yerdeydi ! Hemen oraya koştum. Ona vuran piçi hemen üzerinden çektim. Altıma aldım ve yumruklamaya başladım. Tanınmayacak hale geldiğinde hemen üzerinden kalktım. Biri bana Elena'nın üzerinde olan bıçağı çıkardı ve çekti ve üzerime gelmeye başladı. Eline ayağımla tekme attım ve düşmesini sağladım. Bıçağı elime aldım ve onlara doğru tuttum. Bıçağı görünce hemen kaçtılar. Bıçağı t-shirt'ümle temizledim ve denize attım. Elena'yı hemen kucağıma aldım ve arabaya doğru koştum. Onu arka koltuğa oturttum. Bende hemen şoför koltuğuna geçtim ve hastaneye doğru
sürmeye başladım.
~ Rihanna get it over ~
"Sakın uyuma bebeğim. Sen olmazsan ben ne yaparım? Bir düşünsene. İnsan yarım yaşayamaz. Sen benim yarımsın. Sen benim herşeyimsin. Biliyorum sana Yaptıklarım,sana yaşattıklarım için bana kızgınsın.Ama inan ben kendime daha çok kızgınım. Düşündükçe ne kadar iğrenç biri olduğumu anlıyorum. Her aklıma geldikçe ölmek istiyorum. Cehennemime sen ışık kattın.O ışığı söndürme. İnsan cehennemde gülerek yürüyebiliyormuş. Ben senden bunu öğrendim. Sen gidince yanıcam. Burada bitemez. Yeni başlamışken bitemez. Benim hikayemin prensesi sensin. Hayatım senin üzerine kurulu. Sadece senin. Sana ihtiyacım var. Kimseye yok ama sana var. Lütfen bitirmeyelim. Korkuyorum. Sensizlikten çok korkuyorum. Ben hiçbir şeyden bu kadar korkmam. Ama sensizliği düşününce bile ölesim geliyor.Lütfen aç gözlerini..."
*
1 saat oldu hala amiliyattaydı. Lanet olsun tam 1 saat..! Tanrım biliyorum ben bir piçin tekiyim..Bu zamana kadar neredeyse hiç bir iyilik yapmadım..Ama sana yalvarırım onu kurtar. Tanrım lütfen?! Doktorun çıkmasıyla oturduğum yerden fırladım ve doktorun yakasına yapıştım.
" O iyi mi?!"
"Hasta çok kan kaybetmiş. Biz elimizden geleni yaptık. Gerisi ona kalmış. Onun direnişine. Yoğun bakıma alıcaz." dedi ve yanımdan gitti. Duvara yaslandım.Aşağı doğru kayıyordum.
*
Cam pencereden ona bakıyordum. O ise öylece yatıyordu.Hiç kıpırdamıyordu. Gözlerini açması için Tanrı'ya dualar ediyordum. Ama açmıyordu. Gözümden bir damla yaş aktı. Ben böyle biri değildim. Ben hiçbir kız için ağlamamıştım. Kalbim donmuştu.Ama Elena beni değiştirdi. O buz tutmuş kalbimi eritti. Ama bu sefer o giderse ben yok olurdum. Beninle kalması, gözünü açması için herşeyi mi verebilirdim. Tamam benimle hiç konuşmasın ama o yaşasın. Sadece bir yerlerde nefes aldığını bileyim. Tanrım,benim hatalarım yüzünden ona kıyma..Yalvarırım...
--
Evet Justin'i süründürsün Elena dediniz süründürüyor. Bu arada bugün yeni bir Tweeter hesabı açtım.Bu gün açtığım için çok az takipçim var takip etmek isterseniz ----> My Hero Justin
@TurkishJB6