Dışarı Çıkınca kendimi rahatlamış hissettim. Sahile doğru yürümeye başladım. Tabi bulabilirsem. Buraya ilk gelişim. Umarım kayıp olmam. Sahili ararken. Babamın dediği okul geldi aklıma.
###
" Baba ben hangi okula gidicektim?"
" Buranın en iyi ve pahalı okuluna tatlım."
"Adı ne oranın?"
" MoonWorld Music School.."
" Ben bu okulu bir araştırim en iyisi.."
" Tatlım eve yaklaşıyoruz sonra bakarsın.."
" Baba telefonundan hemen baksam.."
"Ama geldik sayılır..."
" Baba bu Amerika işi ani bir karar değil miydi ? "
" Evet tatlım neden sordun ?"
" Evi ne zaman aldın?"
" Sadece ev değil senin okulunda tatlım. Ben bişey almadım artık burada çalışacağım için bize ev verdiler ve seni en güzel okula yazdırdılar."
###
Şu MoonWorld'ü çok merak ediyordum. Hemen bir taksi çevirdim.
" Merhaba MoonWorld kolejine gidicem."
" Bayan bugün pazar ?"
" Evet şey ben yani biz babam ve ben buraya bugün geldik ve burada yaşıyıcaz. Bende okulunu merak ettim. Şimdi gidebilirmiyiz ?"
" Tabiki.."
*
" Ne kadar ?"
" Madem yenisin bu seferlik benden olsun
"
" Çok teşekkür ederim bayım çok iyisiniz."
" Rica ederim küçük bayan "
Arabadan indim. Okulun içine girerken güvenlik beni durdurdu.
" İçeri giremezsin. Bu okuldan bile değilsin."
" Evet bu okuldayım. "
" Öylemi bayan ' UKALA' ben neden seni ilk defa görüyorum?"
"Çünkü ben kayıdımı yeni yaptırdım. Artık bu okulda oyuyıcam."
"Bu umrumda değil yalan söylemediğini nerden bilicem?"
"Kayıtlara bakabilirsiniz adım Elena. Elena Prize.."
" İşim var seninle uğraşamam eğer gerçekten burada okuyorsan yarın gel !"
içimden o kas yığınını yumruklamak geliyordu. Ama tabiki bunu yapmadım. Tam giderken içerden bir kadın sesi geldi.
" Elena sen misin ?"
arkamı dönüp kadına baktım. Sanırım bu okul müdürüydü. 40'lı yaşlarında bakımlı olgun ve güzel bir bayandı.
" E-evet b-benim. "
" Şimdi gelmeni beklemiyordum hayatım. Gelmişken sana okulu gezdireyim."
Güvenliğe inag kadını tanıyormuşum gibi bozuntuya vermeden onaylarcasına başımı salladım ve yanına gittim. İçeri girdiğimizde sormadan edemedim.
" Siz kimsiniz ve beni nasıl tanıdınız?"
" Ben okul müdürüyüm hayatım. Bana fotoğrafın gönderildi oradan tanıdım bu arada benim adım Amy."
" Memnun oldum.."
" Ahh bende tatlım. Okulu nasıl buldun?"
" Çok büyük ve çok güzel. Çok beğendim."
" Beğenmene sevindim hayatım."
Birden Bayan Amy'nın Telefonu çaldı.
5 dakika kadar süren telefon konuşmasından sonra bana döndü ;
" Sen okulu gez Elena benim biraz işlerim var odamda olucam."
" Peki bayan Amy." dedim ve gülümsedim. Kendi sınıfımı çok merak ediyordum. Gidip babamın bana söylediği sınıfa baktım. çok güzeldi. Biraz dolandıktan sonra taksi çağırıp eve gittim. Anahtarı kapıya sokup çevirdim. Babam içeride oturmuş televizyon izliyordu.
" Elena saat 6 neredeydin böyle?"
" Okulumu gezdim baba"
" aaa öyle mi ? Nasıldı ? beğendim mi ? "
" mükemmeldi ve çok büyüktü."
" Bu iyi birşey " dedi babam ve güldü. Bende güldüm.
" Heyy Bensiz film ha ? üstümü değiştirip geliyorum" dedim ve merdivenlerden hızlıca çıktım. Telefonumu ve çantamı yatağın üzerine attım. Dolabımdan pijamalarımı çıkardım. Hava sıcak olduğundan şort ( pijama olarak ) ve onun üstünü giyindim. Mickey Mouselu olmaları çok hoşuma gidiyordu. Çoraplarımı çıkarttım ve ayıcıklı terlikleri ayağıma geçirdim. Dağılan saçlarımı topuz yaptım. Aşağı indiğinde babam mısır yiyordu. Hemen yanına oturdum.Bir yerden mısır yiyordum bir yandanda filmin başını izleyemediğim için sorular sorup filmi anlamaya çalışıyordum. Filim o kadar sıkıcıydı ve o kadar yorgundum ki uyuya kalmışım.
---
ARKADAŞLAR OKUYUCULARIMIN İSTEDİĞİM VOTELARA GÖRE ÇOK DAHA FAZLA OLMASINA RAĞMEN VOTE ALAMIYORUM ARTIK..SANIRIM OKUMAYI BIRAKTINIZ UMARIM ÖYLE DEĞİLDİR. ÖNCEKİ BÖLÜMDE 71 OKUYUCU VARDI VE BEN +7 VOTE İSTEMİŞTİM. AMA SADECE 1 TANE GELDİ. BEN BEKLEDİM AMA YİNEDE KİMSE BEĞENMEDİ. YİNEDE YAZDIM. BİR DAHAKİ BÖLÜMDE JUSTİN OLUCAK. BEN HİKAYELERİ YAZICAM AMA İSTEDİĞİM VOTELAR GELENE KADAR PAYLAŞMIYICAM ŞİMDİLİK YİNE +7 YAPIYORUM. UMARIM BEĞENİLER GELİR BENDE YAZICAĞIM BÖLÜMLERİ PAYLAŞIRIM. SİZİ SEVİYORUMM <3