JB
Arabama binmiş Elena'nın nerede olacağını düşünürken aklıma takılan soru kafamı kurcalıyordu.Elene mı? Victoria mı? hangisini seçicektim. Aslında ben çoktan kararımı vermiştim aslında. Onu bulmuşken bir daha kaybedemezdim...
-Elena
~Avril Lavinge ı miss you ( Melodisiyle okuyun ) ~
Sabah uyandığımda hala Edward'larda olduğumu gördüm. Ama en çok istediğim şey bunun rüya olması ve yine Justin ile birlikte mutlu bir şekilde olmaktı. Ben Victoria'yı kötülemiyordum.Sonuçta onun bir suçu yok. Bizim çıktığımızdan haberi bile yoktu ve eskiden sevgililerdi. Belki de bizi öğrense anlayışla karşılardı...Ama Justin onu gördüğü an beni unuttu. Sanki hiç olmamışım gibi beni görmezden geldi ve gidip Victoria'yı öptü ! Düşüncelerimi kapı sesi böldü.
" Gelin." Birden gelen kişi ardından kısa çaplı bir şok geçirdim. Aslında gelenler ! Victoria'nın burada ne işi vardı ?! Burayı nereden bulmuşlardı ?!
" Ahh Elena biz sana bunu vermek için geldik." Justin'in bana uzattığı zarfı alıp içini açtım.
Bir çiftin daha birlikteliğinde bize katılırsanız çok mutlu oluruz...
Jivtoria..
Gözümden inen yaşları umursamadan Justin ve Victoria'ya baktım. Kol kola girmiş bana bakarak kahkahalar atıyorlardı.
...
- Şarkıyı kapatabilirsiniz yada hareketli birşey açabilirsiniz : Tavsiyem Lady GaGa Just Dance -
Terler içinde uyandım. Tanrım ! Şükürler olsun ! Sadece bir rüya...
Yorganı hızlı bir şekilde üzerinden kaldırdım ve hızlı adımlarla banyoya ilerlemeye başladım.
Hemen yüzümü yıkadım ve aynadaki yansımama baktım. Islak yüzümü havluyla iyicene kuruladım. Burada kaldığım için kıyafetlerimi bile değiştiremiyordum. Birden karnım ağrımaya başladı. Lanet olsun bugün ayın 27'si. Regli ( Adet ) olduğum gün ! Yanımda pet yok !!! Yüzümü değiştirerek. Aşağıya indim.
" Günaydın." dedi Jessica tüm masumiyetiyle.
" Günaydın Edward yok mu?"
" Ah hayır. Büyükannesi hastalanmış. O yüzden Meksika'ya gitmek zorunda kaldı."
" Büyükannesi Meksikalı mı?"
"Ahh hayır Büyükannesinin yeni sevgilisi oralı."
"hm" Asıl gelme amacımı hatırladım.
"Imm Jessica sende ped var mı?"
" Ahh evet." dedi tüm içtenliğiyle. Biraz utanmıştım. Böyle konular hakkında konuşmayı sevmiyordum. Jessica yukarı çıktı. Biraz sonra elinde pet ile indi.
" Biliyor musun hayatımı kurtardın."
dedim. İkimizde güldük. Pedi elime aldım ve hemen lavaboya gittim.
*
İşimi halledince çıktım. Saçım dağılmıştı ve bu hem beni rahatsız ediyordu hem de terletiyordu. Hemen tokamı çıkardım. Saçımı olduğu kadar üstten at kuyruğu yaptım. Alttan fırlayan yolmalık saçları tel tokatla tutturdum. Böyle kesinlikle daha iyiydi. Kapının çaldığını duydum. Edward'dır diye aşağı indim. Kapıyı açtım. Justin ?!
---
Evet kısa oldu :( ama sınavlarım var. Normalde yazmıyıcaktım sınavlarım bitene kadar. Cuma gününe kadar dayanım bebeklerimm :(( uzun uzun yazçam söz :/ Yorum ve votelar için çok teşekküler ederimmmm ^^ beni çok mutlu ettiniz. Yorumlar özellikle :))) Yine bekliyorum O güzel yorumlarınızı.. Tabi hepsi Vici ye hakaret ti ama olsun :D yorum yorumdur.
SİZE GÖRE KARAKTARLERİN KİŞİLİKLERİ (YORUMA yazın)
VİCTORİA = ?
ELENA = ?
JUSTİN = ?
JESSİCA = ?
EDWARD = ?
NİCOL = ?