14.Bölüm " To Suffer"

533 27 5
                                    

~Justin'in ağzından~

Gözlerimi açtığımda kafam açıyordu. Kolumda serum vardı. Logan Chris ve jacke bana bakıyordu.

" İyi misin Justin ?"

" Logan Victoria hangi odada ? Onu görmeliyim."

" Biz çıksak iyi olur." dedi Jacke. Chris başını 'olur' anlamında salldı.İkisinde odadan çıktığında Loganla yalnız kalmıştık.

" Dostum cevap versene !"

" J-Justin b-ben üzgünüm.." Bana bakmıyordu..Hayır hayır hayır olamaz olamaz..

" Ne için üzgünsün !"

" Justin Victoria öldü."

" Hayır o ölmedi. S-sen yanlış Bakmışsındır..O ölemez.." hemen kolumdaki serumu çıkartıp olduğum yerden fırladım. Kolum kanıyordu. ( Film veya dizilerde kanamaya bilir ama gerçekte kanıyor :/ ) Parmaklarımla koluma  bastırdım. Hemşire Logan Chris ve Jacke peşimden geliyordu. Onları umursamadan arabaya atladım. Ön camın oraya koyduğumuz yara bandını aldım ve koluma yapıştırdım. Yara bandı kutusunu yan koltuğa fırlattım. Depoya doğru sürmeye başladım.

*

Arabanın kapısını bile kapamadan arabadan indim. Taksiyle arkamda gelen Loganlar hemen peşimden koştular. Loganın yakasına yapıştım.Bağırıyordum ve onu sarstım.

" Nerde o ! Nereya attınız onu !"

" Dostum sakin ol...Biz bir şey yapmadık..Sadece bizim gruptan birine birşey olursa onu gömüceğimiz yerdeki adamlara söyledim ve onu oraya götürdüler ve gömdüler."

Onun yakasını bıraktım ve arabaya atladım. Çok hızlı gidiyordum. Direksiyonu öyle sıkıyordum ki canım acıyordu. Gözümden bir damla yaş süzüldü. Sinirle hemen sildim.

~Logan'ın ağzından~

Victoria'yı orada bırakmıştım. Sonra ne oldu bilmiyordum.Justin'e öyle söylemiştim.Hemen telefonumu çıkardım ve Mike'ı aradım.

" Mike !"

" Evet ?'

" Justin oraya gelince Eski bulvardaki depodan Victoria'yı aldığını ve hazırlanmış yere gömdüğünüzü söylüyorsun ve telefondan seni arayıp Victoria'yı alman ve gömmen için emir verdiğimi söylüyorsun. "

" ama..."

" Ne diyorsam onu yap !"

" Peki patron.."

Telefonu kapatıp yere fırlattım. Victoria olayı sinirimi bozmuştu.Ellerimi saçlarıma geçirdim.

" Buradaki işimiz bitti..Eve gidiyoruz."

Justin olmadığında yetki bendeydi. Şimdi eve gidip yorgunluğumu atmak için sevgilime sarılıp uyumak istiyordum.

~Justin'in dilinden~

Oraya gelmiştim.

" Victoria'yı gömdünüz mü?!"

" E-evet Bay Bieber.."

"Nerden haberin oldu Mike ?!"

" Logan söyledi."

" Logan sana ne dedi ?! "

" Victoria'nın nabzının atmadığını eski bulvardaki depoya gelip onu alıp gömmemizi söyledi efendim."

Bu koca kas yığını benden korkuyordu.

I NEED YOUR TİME...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin