25.Bölüm " The patient is Elena."

382 24 8
                                    

ÇOK ÖNEMLİ -----> ARKADAŞLAR EĞER HİKAYENİN DEVAM ETMESİNİ İSTEMİYORSANIZ SÖYLEYİN 4K OKUYUCUM VAR AMA ESKİSİ KADAR YORUM VE VOTE GELMİYOR !! BEĞENENLER YORUMDA YAPSIN DEMİŞTİM..AMA BEĞENEN KİŞİLER YORUM YAPMIYOR VE 4K OKUYUCUM VAR AMA YETERİNCE BEĞENİ GELMİYOR O YÜZDEN SINIR KOYUCAM.EN SON SADECE BEĞENENLERDEN GAZIM KOYAMAM İÇİN YORUM GELDİ -.-

----

Justin ışıkları kapattı ve yanıma uzanıp bana sarıldı. Kendimi hem huzurlu hem de ihanet etmiş gibi hissediyordum.Aklımı karıştıran , piskolojimi bozan bu ihanet yüzünden uyuyamıyordum. Sanki Justin'e ihanet etmiştim. Böyle hissediyordum. Kendimi uykunun kollarına attım.

~…~…~…~…~…~…~…~…~…~…~…~…~…~…

Huzurlu bir şekilde uyuyordum. Justin'in acılar içinde inlediğini duydum. Gözümü açtığımda Justin kanlar içinde yanımda duruyordu. Ağzımdan bir çığlık kaçtı.

" J-Justin..." alıyordum. Justin aman tanrım ! Camın tıkırdama sesi ile dolu gözlerimle cama baktım. Anladığım için bulanık görüyordum. Görüntü netleştiğinde Stefan'ın camda kanlı elleri ve t-shirt ü ile yüzüme acır bir gülümsemeyle bakıyordu. Tekrar Justin'e baktığımda yoktu. Kanlar gitmişti. Justin'de.. Kafamı cama çevirdim ve Stefan ile burun buruna geldim. Camda değil tam yanımdaydı. Geldi ve dudaklarımı öpmeye başladı. Olayın şokunda olduğum için hiç birşey yapamıyordum. Bana dokunuyordu ve ben buna izin veriyordum..Neden engelleyemiyordum ?! Birden Justin'i duvara yaslanmış ve bizi izlerken gördüm. İyiydi ve hiç bir yerinde kan yoktu..yada bir yara..Ama Stefan bana dokunurken. hiç birşey yapmıyordu. Sadece bana ağlamaklı gözlerle üzgünce bakıp duruyordu. Stefan'a nasıl izin verebiliyordu ?! Beni öpüyordu bana dokunuyordu. Herşeyi yapıyordu..

" Elena neden bana bunu yapıyorsun? Bana neden ihanet ediyorsun ? Ben bunu hak edecek ne yaptım ? "

I NEED YOUR TİME...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin