32.Bölüm " ı want you."

207 6 0
                                    

JB

2 gündür Elena yoğun bakımda ve ben sadece ona camdan bakıyorum.Bu gerçekten canimi sıkmaya baslamisti. Herşey benim yüzümden böyleydi. Yine öyle çaresizce ona camdan bakıyordum ki elini oynattığını gördüm. Bu rüya olamazdı! Olmamalıydı! O elini oynatmıştı ! Hemen doktora haber verdim.

"Hey hey hey Bay Mooner. Elena elini kıpırdattı..."

"Bay Bieber emin misiniz?"

"E-evet gördüm elini oynattı."

"Tamam ben hemen bakıyorum.Eğer dediginiz gibiyse kendine gelmiştir. Bizde normal odaya alabiliriz."

Kafami salladim. Doktor Elena'nın yanına girdi bense onları izliyordum..

Elena

"Elena? Beni duyuyor musun?"

Gözümü yavaş yavaş actigimda gözüme isik tutan beyaz önlüklü bir adam vardı.Uyandığımı görünce isigi kapadı. Elimi zorla kaldırdım ve ağzomdaki yeşil şeyi cikarttim.

"İyi misiniz?"

"İyiyim." dedim ve kafami sol tarafa cevirdigimde camdan bakan Justin'i gördüm. Gülümsüyordu ve gözleri dolmuştu. Olanları hala unutmamıştım. Victoria meselesini..

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Beni normal odaya aldilar.

"Bir gün daha burada misafirimizsiniz Elena hanim daha sonra durumunuza gore sizi taburcu edicez. Geçmiş olsun." dedi ve cikti doktor. Ardindan Justin hemen odaya girdi. Yanimdaki kotuga hizla geçti ve ekimi tutup öptü.

"Bebeğim çok korktum. Sana birşey olucak diye çok korktum.." dedi ve gözünden bir yaz akti. Ne yapacagimi bilmiyordum. Bu olanlardan sonra ne yapmaliydim. Gözleri dolmuştu ve birer birer yaslar iniyordu. Bostaki elimle Justin'in göz yaslarini sildim.

"Ağlama." dedim kisik bir sesle.Saskinlik ve mutluluk arasında birşey yasiyordu.

"B-beni affettin mi?"

"Hayir. Seni affetmedim."

Hizla ayağa kalkti.

"Sana kendimi affettiricem Elena goruceksin ! " dedi ve hizla cikti.

JB

Beni affetmesini bekliyordum acikcasi..

Yani evet ona kötü şeyler yasatmistim ama bi ümit iste..

Arabama atladım ve eve sürmeye başladım.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Eve geldiğimde hizlica kapiyi caldim. Kapiyi Nicol acti ve bana merakli gözlerle bakıyordu.

"Elena iyi mi?"

"Evet evet iyi."

"Peki nerede ne olmuş nasil olmuş ??" ardi arkasi bitmeyen saçma sorularini sıralamıştı.

"Şimdi olmaz Nicol.Victoria nerede?"

"B-bahcede."

Koşarak bahçeye gittim.Orda oturup masumca sallanıyordu. Aslında bu konuda onu üzmek istemem. Onun hiçbir sucu yoktu. Hepsi her konuda benim hatamdı.

"Vici."

"Justin?" dedi ve koşarak yanıma gelip bana sarıldı.

Bende sarılmasına karsilik verdim. Geri çekildiğinde

"Bana neden öyle davraniyordun?"

"Bak Victoria simdi bir yere gidiyoruz ve herşeyi aciga kavuşturuyoruz tamam ?"

I NEED YOUR TİME...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin