"Zatvori usta dok jedeš, pobogu." dobacila je ljutito kad je Niallovo mljackanje postalo toliko glasno da je prešlo njenu granicu strpljenja.
Umjesto hrane uzela je jednu Walter Wolf cigaretu, zadnju iz kutije, i položila je između svojih suhih usnica. Zapalila je vrh cigarete čudeći se kako itko može jesti najranije ujutro. Njene navike su se doista razlikovale od uobičajenih. Najvažniji obrok dana zamijenila je cigaretama i alkoholom, a onda sve to začinila velikim nedostatkom sna. Ni sama se ne može sjetiti kada je zadnji put spavala četiri sata u komadu. Kada je naslonila cigaretu na staklenu pepeljaru na stolu, čula je kucanje.
Na tamnim drvenim vratima napravljenim od crvenog mahagonija pojavila se osoba kojoj se najmanje nadala. Njegov mišićav definiran torzo krasila su široka i razvijena ramena preko kojih su padali rubovi njegove široke jeans jakne. Obližnji reflektori posebno su dovodili do izražaja skladan oblik kostiju njegovog lica koje je prekrila tamna smeđa brada.
"Imaš li što sam tražila?" uzela je cigaretu i povukla dim.
Klimnuo je glavom i došetao do stola proučavajući Nialla koji još nije dovršio s jelom. Ostavio je krpenu vreću na stolu i sjeo u jednu od fotelja ispred Noemi. Niall je progutao zalogaj i posegnuo prema vreći.
"Nije potrebno." udarila ga je po ruci knjigom koju je držala. "Lou nikad ne griješi."
"Uzeo sam nekoliko najboljih od svih vrsta." duboki glas privukao je njenu pozornost i natjerao je da na trenutak digne pogled s knjige. Maleni trzaj glavom bio je dovoljan da pomakne nekoliko divljih smeđih pramenova koji su pali preko čela i sakrili njegove plavkaste oči koje su na ovom svjetlu krasile i nijanse zelene.
"Koliko je odstupanje?"
"Minimalno." zavrnuo je rukave svoje svijetle jeans jakne i iz džepa izvukao jednu Marlboro cigaretu. Nekoliko je trenutaka tražio upaljač po džepovima, a onda mu je Noemi dobacila svoj.
Odložila je knjigu na stol i nasmijala se onako ležeći u velikoj kožnoj stolici s nogama na stolu. Louis je zapalio cigaretu i vratio upaljač lagano klizeći s njim po tamnoj dasci stola. Niall je, vidjevši da je Noemi sretna, s olakšanjem progutao zadnji zalogaj. On je već nekoliko puta bio svjedokom njene ljutnje zbog neuspjeha u izvršavanju njenih naredbi. Inače hladna i proračunata žena u bijesu je bila sposobna ukloniti svakoga tko joj se našao na putu, bez obzira na to bio on kriv ili nevin. Kada je Noemi bijesna, nitko nije siguran.
"Ashford." spustila je noge sa stola i dobacila Niallu ključeve od auta.
Louis je nedovršenu cigaretu ostavio u pepeljari i krenuo za Noemi koja je na izlazu pokupila svoju crnu kožnu jaknu i pištolj ispod nje. Njih troje su kao i obično izašli kroz stražnji ulaz Dragona i završili u malenoj slijepoj uličici u kojoj je uvijek bio parkiran Noemin crni ljubimac. Kad su svi ušli u auto Niall je laganim pokretom ključa upalio motor čiji je zvuk prekinuo dosadašnju tišinu u uličici. Pažljivo se uključivao na glavnu cestu dok je Louis na suvozačkom mjestu razmišljao o tome koliko mu je drago što se vratio u London. Pogledao je na trenutak Noemin odraz u gornjem ogledalu i nasmiješio se shvativši da je ona zapravo ono što mu je u Africi najviše nedostajalo.
Kad su došli do tvornice sunce je u punom sjaju osvjetljavalo unutrašnjost stare zgrade. Ušla je laganim hodom promatrajući obavljene radove. Stare zahrđale grede obnovljene su pa je krov ponovno bio stabilan. Žice su bile provučene u obliku mreže kroz sjeverni i istočni zid između bočnih stupova dok je jedna bila provučena kroz obnovljeni krov i služila je za rasvjetu. Strojevi za proizvodnju bili su postavljeni uz rub sjevernog i istočnog zida, tako da je ostalo dovoljno mjesta za stolove koji su bili vodoravno raspoređeni u nekoliko stupaca po sredini prostorije. Na tren se nasmiješila vidjevši da je sve ispalo onako kako je to zamislila.
YOU ARE READING
Tišina
FanfictionPreviše uništena da bi zaboravila, previše ponosna da bi oprostila i previše povrijeđena da bi ponovno voljela.