„Imaš li ono što sam tražila?" upitala je tiho, zapalivši zadnju Walter Wolf cigaretu sa svojim crnim upaljačem. Bilo joj je tako drago što ga je dobila natrag. Malena crna spravica oslikana ugraviranim ružama već joj se duboko uvukla pod kožu. Nekoliko puta ga je prevrtjela po rukama, proučavajući ga. Nije znala je li razlog zašto ga je toliko voljela bila njegova jednostavna građa ili su to pak bile malene ugravirane ruže koje su krasile donju polovicu, a možda jer joj je ta malena elegantna spravica vjerno pomagala pri njenom ritualu koji je drži već godinama. Bila je svjesna svoje loše navike, ali pored svih ostalih, pušenje je bila ona za koju se trebala najmanje brinuti.
Niall je kimnuo glavom i spustio nekoliko britanskih časopisa na prljavi kuhinjski stol. Još uvijek naslonjena na zahrđalu željeznu ogradu, povukla je dim cigarete i odmjerila Antwerpen obasjan prvim sunčevim zrakama.
Ulice su se polako punile užurbanim ljudima, a buka automobila postajala je sve jača i tako polako nadglašavala jutarnji mir. Već sa balkonskih vrata mogla je ugledati naslove na novinama ispisane krupnim crnim slovima.
Mafija i dalje nerazbijena. Policija ponovno zakazala.
Nasmijala se na trenutak ugledavši inspektora Mertensa između nekolicine narednika i kapetana. Ostavila je cigaretu u ustima, tako da je sada s objema slobodnim rukama mogla lakše okretati velike stranice novina.
„Kriminal ponovno pobjednik nad zakonom?" pročitala je izvukavši cigaretu iz usta. Ostavila je između prstiju u desnoj ruci u kojoj je držala i prljavu staklenu čašu. „Već tjednima se među policijskim redovima šuška o akciji koja bi mogla drastično promijeniti odnos kriminala i zakona. Akcija koja bi konačno mogla uvesti red na otoku zakazala je, no mi i dalje ne gubimo nadu, izjava je istaknutog policijskog narednika Evansa."
Otpila je gutljaj vode i odložila čašu na stol.
„Tajanstveni svjedok koji se već nekoliko mjeseci spominje nestao je i tako prestavnike zakona ponovno ostavio bez oružja koje je konačno moglo iznijeti tajne organiziranog kriminala na svjetlo javnosti." nastavila je i zatvorila Daily News, a zatim ga preklopila i odložila na kraj stola.
U svim novinama priče su se vrtjele oko iste teme - tajanstveni svjedok nestaje, a policija je u borbi protiv mafije ponovno na početku. Zataškavanjem mrtvog policajca uspjeli su sakriti svoju nesposobnost od javnosti. Znajući da se njeno ime nigdje ne spominje s olakšanjem je odložila novine. Njeno čitanje prekinulo je škripanje ispucalog parketa.
„Willemsov sin nas čeka." dobacio je Niall pogledavši na prašnjavi sat koji je visio na smeđem prljavom zidu. Nije mu bilo jasno zašto su u ovoj rupi kad Noemi ima toliko novaca da kupi cijeli grad. Umjesto luksuznog apartmana odsjedaju u sobičku koji je usred raspadanja.
Dovršila je cigaretu i ugasila je u starom prljavom tanjuru, a upaljač je vratila u prednji džep svojih uskih traperica. Ustala se i uzela svoju crnu kožnu jaknu koja je dosada ležala na naslonu stolice. Tračak vjetra pronašao je put kroz balkonska vrata i zalutao do malene skromne kuhinjice, podignuvši pritom rub novinske stranice. Na izlasku je zadnji put pogledala Mertensovu sliku u novinama. Bilo je vrijeme da inspektoru pokaže što se dogodi kada pokušaš kraljicu mafije strpati iza rešetaka.
Niall i Noemi su se oprezno spustili niz stubište, pazivši pritom da ih nitko ne primjeti. Izašli su kroz stražnja vrata i došli do unajmljenog crnog Audija u kraju malene uličice iza zgrade. Niall je sjeo na vozačko mjesto, a Noemi straga kao po običaju. Skinula je jaknu i naslonila se na udobna kožna sjedala automobila dok je Niall polako izlazio iz uličice na glavnu cestu. Promatrala je nekoliko minuta svog plavokosog vozača u retrovizoru automobila. Hrabar, dosjetljiv i prije svega odan. Jedan od rijetkih kojima je mogla povjeriti bilo koji zadatak znajući da je neće razočarati, no daleko od toga da mu je vjerovala. Njeno povjerenje bilo je nešto što se teško zarađuje, a to je pošlo za rukom jedino Yuriju. Stari Rus bio je jedina osoba na svijetu koja se mogla nositi s njenim slomljenim srcem, onim za kojeg su često govorili da ga nema.
YOU ARE READING
Tišina
FanfictionPreviše uništena da bi zaboravila, previše ponosna da bi oprostila i previše povrijeđena da bi ponovno voljela.