Hoseok'u size anlatamam.
O, onu en iyi anlayan kişilerden biri olduğumu söyler. Ama ben buna inanmıyorum.
Hoseok, her zaman beni mutlu edecek şeyleri bulabilir. Ona, benim için neden sürekli hediye aldığını sorduğumda, mutlu edebileceğim bir tek sen varsın der.
Oysa ki ben, onun beni sadece bir iş arkadaşı olarak gördüğünü düşünüyorum.
Ben Bayan Lambert'ın evinin temizlik işlerinden sorumluyum. Aynı zamanda Ha Neul ve ben Bayan Lambert'ın evinde kalıyoruz.
Hoseok ise evin alışveriş işlerinden sorumlu. Bayan Lambert dışarı çıkamadığı için dışarıda halledilecek her işi Hoseok yapar.
Evde çalışan insan sayısı çok ama genelde, şöför Namjoon, bahçıvan Taehyung, hemşire Ha Neul, aşçı jimin, Hoseok ve ben bir arada oluruz. Bayan Lambert'ın torunu Jungkook da arada bizimde olur.
Yine de Hoseok ile ilişkim biraz farklı, her gün mesaisinin bitmesine yakın bir zamanda evin kimsenin bilmediği çatı katından açtığımız pencereden çatıya çıkar, o gün olanları değerlendiririz. İşte o zamanlarda Hoseok beni mutlu edecek hediyeleri hep yanında bulundurur.
Aslında sadece oturduğumuz pek doğru değil, genelde iki kişi partileriz. Jimin'in haberi olmadan mutfaktan aşırdığım yiyeceklerle Hoseok'un playlisti sayesinde dans edip yemek yeriz.
Neredeyse son bir yıldır her günüm bu muhteşem atmosferde bittiği için bu çatı katı benim için ayrı bir dünya. Ben buraya Hobitopia diyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hobitopia ; 𝐣𝐡𝐬 [ᴇɴᴅᴇᴅ]
Fanfictionhobitopia (isim): Sadece Jung Hoseok ile baş başa kaldığımız bir dünya.