4.

3.9K 246 7
                                    

Přiteleportoval jsem se k mladému policajtovi, který pro náš gang představoval ohromnou sumu peněz. Policistů je stále míň a míň a proto mají stále vyšší a vyšší plat. Takže i výkupné by mohly být veliké. Podle fotky, která mi byla poslána mi připadal hodně povědomý. Ale lidi poznávám spíš podle očí. "Ale noták..... Nezdrhej,, zašeptal jsem. Udivilo mě jak přehnaně panikařil.

Rychle jsem se odlepil od stromu a snažil si nenavázat oční kontakt. Nesmí zjistit že jsem to já. " Tak co? Po dobrym nebo po zlym?,, neposlouchal jsem ho. V hlavě jsem měl totální zmatek. Jako kdybych se rozdělil na milión kousků a každej kousek řval něco jiného. Snažil jsem se vzpamatovat. Zatřepal jsem hlavou, abych se malinko probral. "Hej! Seš mimo co?,, zasmál se. "Tvůj,, potichu jsem zašeptal. Ani nevím proč, ale asi jsem mu chtěl říct, že jsem to já.

Proč řekl tvůj? Já už svého mám. I když jsme se už dlouho nepodívali jeden druhému do očí. Dřív jsem ho občas pozoroval. Miluje sladký. Takže to je Cukříček. Ale mohl bych ho opět navštívit. Naposledy to bylo před třemi lety. Zasmál jsem se. A rozběhl se proti němu. Normálně bych se teleportoval, ale snažím se chovat aspoň trochu jako člověk. Jeho vysoký kop mě odhodil na stranu. Kurva... Neni tak slabej, jak jsem čekal. Jeho pohled byl takový nepřítomný. Zvedl jsem se přišel blízko k němu. Jen o milimetřík jsem se vyhnul jeho botě. To už mě dopálilo. Rychlostí blesku jsem ho svalil na zem pod sebe. Pevně sevřel oči a zatnul zuby. Odněkud ho znám. "Otevři oči!,, ale neposlechl mě.

Nesmí! ušklíbl se. "Co nesmím?,, Uznávám nemám šanci. Lukasi nezabíjej mě! "Jak víš moje jméno?,, v jeho hlase byl slyšet údiv. Doprovázený strachem jsem otevřel oči a podíval se do těch jeho.

Mike?! On je policajt!? Rychle jsem mu rozepnul límec. Byl to on. Já jsem blbej, jak to že jsem ho nepoznal? Vypadá furt stejně. "Mike...,, zašeptal jsem. Proto to tvůj! Vystrašeně čekal, jak budu reagovat. Zvedl jsem ho ze země. A podíval jsem se mu do těch jeho kukadel. O bože ten strach! Obejmul jsem ho a pevně si ho přitiskl k hrudi. Sice jsem byl vyšší než on, ale to mi bylo jedno. Nezabil jsem ho jen proto, že je cute (:3). A ano.... správně. Jsem boss gangu a mám slabost pro roztomilé věci.

To co udělal mě hodně překvapilo, ale ještě víc mě překvapilo, co jsem udělal Já. Tou rukou která byla bez zranění jsem ho obejmul nazpět.

Chvilku jsme tam tak stály. "Dvě mouchy jednou ránou,, "co?,, zeptal se nechápavě. "potřebuju zajatce a také jsem tě hledal,, lehce mě odstrčil.

Né tak to né. "Ne. Zajatec ne....,, "Nemáš na výběr,, rychle jsem se otočil a chtěl se dát na zbabělý útěk. On mě ale chytl za zápěstí a přitáhl si mě k sobě. Byly jsme od sebe jen pár centimetrů. Druhou ruku dal zezadu kolem mého pasu a natiskl si mé tělo ke svému. Snažil jsem se opět vyprostit, ale nešlo to. Pustil mé zápěstí. Ruce jsem dal na jeho břicho a snažil se ho odtlačit. Zase marně. Niní volnou rukou chytl mou hlavu ze zadu za vlasy, abych mu neuhnul. Políbil mě. Vytřeštil jsem oči, ale Nedokázal jsem se bránit. Oči jsem pomalu zavřel. Přestal jsem tlačit na jeho hruť. Najednou zapojil jazyk. Opět jsem se nebránil. Pohrával si s mým. Začal mi docházet dech. Odpojil se. Byl jsem úplně rudý a omámený.

"Toto beru jako Ano,, zasmál jsem se. Nejen tomu, že byl Totálně nahraný, ale i jeho pocitům. Bál se mě, ale na druhou stranu mu to bylo příjemné. A byl v rozpacích. Díval se na mě takovým bezmocným pohledem. Vím, že se to momemtálně nehodilo, ale co. Rychle jsem ho natlačil na strom. Strašně se lekl. Koleno jsem mu dal mezi nohy. Dravě jsem ho začal líbat. Nebránil se, ale ruce měl stále obraně na mé hrudi. Vše se změnilo když jsem mu rukama zajel pod tričko. Začal mě odstrkovat. Chytl jsem jeho obě dvě ruce a dal mu je nad hlavu. Jednu svou ruku jsem měl pod jeho tričkem. Začal mu docházet dech. .Nemá moc výdrž... Odtrhl jsem se a přesunul se k jeho krku. Začal jsem ho nežně líbat, občas jsem skousl nebo udělal cucflek. Přestal se bránit. Sice jsem jeho ruce pustil, ale přece si nenechám ujít takou skvělou chvíli. Černé kroušky kolem jeho zápěstí ho stále nutili mít ruce nahoře. Začal jsem si hrát s jednou jeho bradavkou. Bylo poznat, že své pocity jen tak tak drží na uzdě. Palec jsem položil na jeho rty a nežně zatlačil. Pootevřel pusu. "Nedus to v sobě. Nech ústa otevřená,, "Ale-,, "Žadné ale! Jsi můj...nebo jsi už zapomněl?,, "ne-nezapomněl,, "takže mě poslouchej,, přikývl. Začal jsem se opět věnovat jeho krčku. Rukou jsem pomaličlu sjel dolů k jeho podbříšku. Prstem jsem dělal maličká kolečka. A on zasténal O můj.... Ďáble já bych ho teď a tady přehnul... Ale zase tak zlej nejsem! "Prosím, prosím Lukasi... Prosím přestaň. Prosím,, Odstoupil jsem od něj. Hlavu měl lehce nastranu, vlasy mu padali do očí a tváře měl rudé jako rudé růže. Krk zdobilo několik cucfleků. Odznak na lehce vyhrnutém tričku se krásně lesknul. Jak měl ruce nahoře... Vypadal tak nevině a bezmocmě. Miloval jsem tenhle pocit tý nadřazenosti. Přišel jsem opět k němu. Ukazováčkem mu zvedl bradu a palcem přejel přes jeho rty. Škoda že na pokračování nemáme čas. Zíral na mě Vystrašeným pohledem. Krátce jsem ho políbil a pustil mu ruce.

Co to semnou je? Pane bože! V hlavě jsem měl pořádný zmatek. Jeho úsměv se ještě prodloužil. Začal jsem zrychleně dýchat. Začínám ze zase chovat jako 16 letý! Podíval jsem se na něj. Úsměv mu malinko zmizel. V puse jsem ucítil pachuť krve.

Z Koutku se mu spustil pramínek krve. Chtěl jsem mu ho otřít, ale pak mi něco došlo. "Lehni si na zem na břicho,, chvíli váhal ale poté se rohodl poslechnout. Ruce jsem mu svázal provazem který jsem "jen tak náhodou" našel na zemi. Přikouzil jsem video kameru na čelo.

"C-co chceš dělat?,, Hodně jsem se bál. "Promiň ale to co udělám je nutné... ,, nezněl zrovna nadšeně. Převalil jsem se na bok. Lukas mě kopl do břicha a malinko poodešel. Svíjel jsem se bolestí. Snaha se vyprostit byla marná.

Zapnul jsem kameru. Přišel jsem k němu a kopnul ho do břicha. Opět se zasvíjel bolestí. Se slzami v očích na mě zíral. "Ty zmrde!,, řekl jsem s úsměvem a kopl ho 3x do břicha. Někde hluboko v duši mě to bolelo, ale nechtěl jsem si to přiznat. "P-proč?,, zašeptal sotva slyšitelně. "Money, money můj drahý,, zasmál jsem se ďábelsky. "Hajzle!,, Jeho slzy stékali na jehličí. Chytl jsem ho za vlasy a dotáhl ke stromu. Opřel jsem ho o strom a stále svíral jeho vlasy. Druhou rukou jsem vytáhl nožík. Vystrašeně vytřeštil oči. Nožík jsem přiložil k jeho krku. "Copak jsi říkal?,, stále jsem se škodolibě smál. "Nic, pane,, zašeptal. Jedna slzička dopadla na ostří nože. "Omluv se!,, zakřičel jsem na něj a jeho hlavou jsem bouchl o strom. "Omlouvám se!!,, zakřičel se slzami na zpět. Napřáhl jsem se abych mu dal pěstí. "Né! Prosím! Né,, prosil. " To sis měl rozmyslet dřív než jsi mi řekl hajzle,, zasmál jsem se a vrazil mu pěstí. Vyprskl krev. Bodlo mě malinko u srdce. Podíval se na mě. Krev z jeho pusy tekla až po jeho krku. Ve vlasech měl jehličí a celkově vypadal strašně. Nožem jsem ho řízl do tváře. Nůž jsem vrátil k jeho krku. " Opakuj po mě!,, řekl jsem hnusně. " 50 miliónů za můj život,, "p..padesát... Miliónu za...,, zastavil se. "Dělej!!!! Jinak tě zabiju!,, napřáhl jsem nožík. ,, Za můj život!,, zakřičel. Vypl jsem kameru. Opatrně jsem ho otočil a rozřízl mu provazy. Strašně se mě bál, ale tohle byl jiný strach. Nevím jak přesně to popsat. Tenhle strach nebyl ten překrásný a cute.... Byl... Moc za čáru

Obratil si mě k sobě. Sundal si tu kameru. Ale nezajímalo mě to. Bál jsem se ho tak Strašně moc. Rozbrečel jsem se. Vzal mě do náruči. Někam mě pomalu nesl. Nebyl jsem schopný se ani pohnout. I přes tohle jsem mu věřil. Ten jeho slib. Ta dohoda. Já věřil že jí dodrží. Asi jsem blázen. Díval jsem se na něj. Najednou tma. Zničeno nic.

Sice jsem ho nechtěl trápit cestou, ale nemusel by přežít teleportaci a to jsem nechtěl riskovat. Někde hluboko v duši jsem se proklínal za to, co jsem udělal. Najednou omdlel. Kurva!

-----------------------------------------------------------

Tak.... Do další neděle (13.8) asi nebudu nic vycházat, jelikož odjíždím na chalupu kde není Wi-fi a ani není signál na data (°ロ°) ale zase na druhou stranu budu mít čas psát. 😂Doufám

Daisy <3¯\_(ツ)_/¯

Jsi jenom můj &lt;3Kde žijí příběhy. Začni objevovat