13+ na pobídnutí kamarádky při vzniku této kapitoly. Takže jí můžeme poděkovat! Jen škoda, že nemá wattpad.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chvíli jsem tam stál. Né, že bych byl tolik zaskočený tím, co Mike udělal, ale zamyslel jsem se. Najednou se mi začal rozmazávat obraz a já sebou seknul o zem. Pálilo mě v krku. Hlava třeštila a vše kolem se točilo. Zničeno nic se nade mnou objevil Mike.
Zamířil jsem do pracovny. Všude fotky a rozházený papíry. Ach jo... Posbíral jsem papíry, co se povalovaly na zemi. Zastavila mě dunivá rána , která vyšla z pokoje. S papírama jsem hodil o zem a rozběhl se tam. Na zemi jsem uviděl Lukase. Klekl jsem si vedle něj."Lukasi co se děje?!,, zatřásl jsem s ním.
Moc jsem ho nevnímal. Tak nějak mé mysli došlo, že jsem nedočerpal energii. Abych to vysvětlil. Démon časem strácí energii. Jsou 4 způsoby jak ji "dobít" . 1.) vražděním. To využívám asi nejčastěji 2.) krví... Nenajde se tolik lidí s dobrou krví, aby pro mě měla účinek. 3.) sexem. To bych rád. Čekám na Mikeho. A za 4.) dlouhým odpočinkem, velkým množstvím vody a jídla. Rozhodl jsem se pro variantu čtyři. "Mike... Vodu,, zašeptal jsem. Mike opět zmizel a já pomalu ztrácel vědomí.
Běžel jsem pro vodu. Cestou jsem málem sjel po zadku schody a rozbil skleničku. Občas fakt lituji, že mám ložnici v druhém patře. Spěšně jsem přinesl sklenici plnou vody. Byl celý bílý. Nemluvě o jeho suchých rtech. Naklonil jsem mu hlavu a dal mu na pít. Nalil jsem do něj celou sklenku a odložil ji na stolek. Skrz přimouřené oči pozoroval každý můj pohyb. Pomohl jsem mu postavit se, ale byl strašně těžký. Oba dva jsme spadli na postel. On spadl na mě. Podařilo se mi ho odvalit asi na sedmý pokus.
Skoro vůbec jsem se nemohl hýbat. Mé nohy narovnal a poposunul mě. Přes mé tělo přehodil deku. A někam zmizel, zase.
Takže.... Džbán s Vodou... Mokrý obklad... A kručelo mu v břiše takže asi nakrájené jablko... Co mu sakra může být?... Pane bože! Zmatkoval jsem. Vše jsem co nejrychleji připravil a s tácem vyšel nahoru.
Díval jsem se po místnosti. S námahou jsem otáčel hlavou. Přišlo mi to jako věčnost od toho co Mike odešel. Najednou se objevil ve dveřích i s podnosem. " Mike-,, "Pššt.. Nenamáhej se,, řekl. Snažil se působit klidně ale vím, že byl ve stresu. Dal mi obklad na hlavu a do skleničky nalil vodu. Hlavu mi pomohl dát na prsa a napít se. Zase do dna. Opět mi nalil a položil skleničku vedle mě. Zamyšleně se na mě podíval.
No.... Lepší by byl vývar... Usoudil jsem po chvilce přemýšlení " Vydrž prosím.... Klidně si spinkni.. Přinesu ti vývar,, ani jsem nepočkal na odpověď a odspěchal jsem.
Páni.... On má o mě starost... Takovej
pocit jsem ještě nezažil. Miluju ho... Miluju S tímto jsem usnul. Probudil jsem se díky Mikemu, který se mnou lehce třásl. Otevřel jsem oči a díval se přímo na to krásné stvoření přede mnou.
" Vývar,, řekl jsem s úsměvem. Vypadal už o trošku lépe. "Zvládneš to sám nebo tě budu muset nakrmit,, trochu jsem se zasmál.
"No... vzládl bych to sám, ale byl bych radši kdybys to udělal ty,, sebevědomě jsem se usmál. "Lukasi... Ach jo... Takže Aaaa,, vložil mi lžíci s polívkou do pusy.
" Asi by bylo lepší kdyby si se posadil,, začal se zvedat. Opřel se o zeď, kam jsem dal polštář. Dál a dál jsem ho krmil až snědl celou polívku. Opět si lehnul a já ho přikryl. Odnesl jsem talíř a napil se něčeho co bylo na pultě. Vodka... Kurňa.... Měl bych se od Lukase držet dál... Ale to nejde.... Neboj... Mike ty to zvládneš... Přinesl jsem si papíry ze své pracovny , s kterými jsem před tím mrsknul o zem a položil je na stůl v ložnici. Vzpomněl jsem si že na sobě stále mám obvazy. Nějak rychle se uzdravuju.... To je divný... Vše jsem si sundal a odešel vyhodit do koše. Když jsem se vrátil, můj Pohled sjel na spokojeně spícího Lukase. Při pohledu na něj jsem si skousl ret. Něco v mém těle říkalo ať jdu k němu. Políbím každičký kousek jeho těla a.... A slyšet jeho vzdychy. Rychle jsem zatřásl hlavou. Usadil jsem se. Začal jsem se prohrabovat papírama. Pomalu jsem vše rovnal a vkládal do šuplíků, přičemž jsem se sem tam točil do kolečka na židli. Po dodělání jsem dal ruku na stůl, opřel se o ni a upřel na Lukase svůj pohled. Mé tělo opět mělo stejně nutkání. Hlavou mi probíhali představy, kterých by jsem se dřív hodně bál. Myšlenky obývali kolem intomností. Asi nejvíc mé neovlivněné já překvapila myšlenka na hraní si s jeho em.... kamarádem. Najednou jsem ucítil že moje spodní prádlo začíná být malinko těsné. Zčervenal jsem.
Poslouchal jsem jeho myšlenky a nahlížel na každý obrázek který se představil. Otevřel jsem oči a široce se usmál. "Tak to udělej,, řekl jsem s úsměvem. Úplně stuhnul. Přiteleportoval jsem za něj. "Noták,, zašeptal jsem mu do ucha.
Chytil jsem ho za ramena a posadil ho na židli místo mě. Po dlouhém uvažování jsem zjitil, že by to v posteli bylo lepší. Podařilo se mi ho dostrkat na postel. Normálně si lehl a já si na něj obkročmo sedl. Sundal jsem mu tričko a kalhoty. Totéž jsem udělal i sobě. Začal jsem u jeho krku. Polibky jsem zasipal celý jeho krk. Schválně jsem se třel o jeho rozkrok, abych ho ještě více navnadil. Pomalu jsem se se posouval dolů. Dělal jsem to poprvé takže jsem na bradavky malinko zapoměl. Polibky jsem putoval stále níž a níž. Zastavil jsem se až u lemu trenek které jsem nemilostně stáhnul dolů. Byl úplně nahý. To, co na mě vykouklo bylo někud větší než jsem čekal. Zavzdychal. Zastavil jsem se. Byl to nádherný zvuk.
Zazvdychal jsem jeho jméno. Je vzláštní jak se chová ale to teď nebudu řešit. . Si myslí že když mám takovoudle šanci že to nevyužiju? A že zůstane bez dotyku? Haha lidi se tolikrát mýlí.....Svalil jsem ho pod sebe a zbavil ho poslední části která nás od sebe dělila. Přejel jsem celé jeho tělo pohledem. Mírně jsem se usmál. "Mohu?,, Jen příkývl. Spojil jsem naše těla v jedno.
Prohnul jsem se v zádech bolestí, která probodla celé mé tělo. Nechal mi chvilku na zvyknutí. Bolest pomalu odcházela. Začal se pohybovat. Bolest vystřídalo blaho.
Naše vzdychy se vzájemně proplétaly a rozeznívali se po místnosti. Pohyboval jsem se tak dlouho, dokud jsem nejen uspokojil sebe ale i mého Mikeho. Svalil jsem se vedle něj. "To by úžasný,, vydechl jsem. "To ano,, přitulil se ke mě. Obou dvou jsem nám nandal spodní prádlo a vrátil se k Mikemu. "Já nevěděl že myslíš na takové věci, jako před tím, než se toto stalo. Nestalo se ti nic?,, přitiskl jsem si ho k sobě.
"No... Napil jsem se dole něčeho v hrníčku... Byla to vodka, kterou jsem tu měl z předtím... No a takovédle účinky na mě má jen troška alkoholu,, zčervenal jsem a přitiskl jsem se ještě víc k němu. " Lukasi?,, byl jsem celý rudý."Ano, cukříčku?,, "Miluju tě,, s tím do jsem usnul hlubokým spankem. Můj sen byl nádherný. V podstatě se mi přehrála celá zcéna večera.
-----------------------------------------------------------
Omlouvám se za popisování intimní zcény, ale nejsem v tadyctom nějak dobrá. Snad nečtete jen kvůli tomu ale také tvůli příběhu. A taky se omlouvám za to, že jsem delší dobu nevydávala. A mám takovej dotaz. Sama se nemůžu rozhodnou. Mám rozjet další knížku nebo dopsat tuto a pak další?
Děkuji♥‿♥Daisy♥ :)
ČTEŠ
Jsi jenom můj <3
RomanceMike [Mike]. Mladý policista a Lukas. Démon a Boss gangu. Mike je unesen Lukasem, který za něj žádá nemalé výkupné. Celá situace je zvláštní kvůli staré smlouvě, která vznikla když se potkali poprvé. Jak to dopadne? (°ロ°) VAROVÁNÍ!! (°ロ°) Yaoi! (=K...