If You Say So (Harry Styles / SK) ♦ CHAPTER 10

1K 38 0
                                    

Zatiaľ, čo som bola zabratá vo vlastných myšlienkach som sa strácala v jeho očiach. Harry čakal na moju reakciu, ktorá zo mňa nevychádzala. S prekríženými rukami na hrudi som stála oproti nemu a zvedavo mu skúmala každý detail na tvári, keď sa na mňa jemne usmial.

"Ja... uhm... ja... nemyslím si, že je to dobrý nápad," potichu som vykoktala zo seba očarená jeho úsmevom.

Harry zvraštil obočie a nesúhlasne pokýval hlavou. "Ja si zase nemyslím, že je dobrý nápad sa vybrať domov o takomto čase." Pozrel na svoju pravú ruku, ktorú zdobili čierne hodinky. "Presne o tretej hodine ráno." Pri srdci ma hrial pocit, že mu na mne istým spôsobom záleží, aspoň to tak vyzerá. Nesmelo som ho obdarila menším úsmevom.

"Takže, ostaneš?" Neisto som prestúpila z jednej nohy na druhú a pri tom nakrátko prikývla hlavou. Na tvári sa mu rozprestrel krásny úsmev, pri čom mi predviedol jeho perfektné jamky v lícach. "Prespať môžeš v hosťovskej izbe, hneď vedľa tej mojej, napravo." Pohľadom poblúdil po mojom tele od hora dole a špičkou jazyka si obkrúžil spodnú peru. Ihneď som musela sklopiť pohľad k zemi, keď som zacítila, ako mi začína červenieť tvár. "Požičiam ti moje tričko." Prešiel okolo mňa, pri čom sa ma nakrátko dotkol a podišiel ku skrini, z ktorej vytiahol čierne tričko.

"Harry," zarazila som sa, keď sa objavil priamo predo mnou. Pobavene nadvihol jedno obočie a so záujmom si prehliadal moju tvár. "Chcela som sa ti poďakovať," sťažka som zo seba dostala, omámená jeho vôňou, ktorá mi udierala do nosa a vtiahla som si spodnú peru medzi zuby. Jeho ruka vyhľadala moju a jemne ju stisol, keď venoval našim spojeným rukám pohľad.

"Si tak malinká," so smiechom skonštatoval, keď si všimol, ako sa moja malá dlaň stráca v jeho veľkej. "A nie je začo." Žmurkol na mňa, stále sa neprestávajúc usmievať.

"A ty veľký," hlasno som si povzdychla, keď sa Harry rozosmial na celú izbu. Vytiahla som ruku z jeho zovretia a otočila sa mu chrbtom. Imaginárne som si strelila facku za to, čo som povedala. "Ale ráno skoro odídem." Snažila som sa ignorovať jeho smiech a pomalými krokmi prešla ku dverám izby. Harry ma ihneď nasledoval a ruku položil na dvere zabraňujúc mi ich otvoriť.

"Dúfam, že sa nehneváš." Otočila som sa k nemu a nalepila sa na dvere, aby som vytvorila medzi nami aspoň nejakú vzdialenosť. "O koľkej chceš odísť?"

"Nehnevám," pokrútila som pri tom hlavou, istá si svojou odpoveďou. "O siedmej." Harry na mňa vyvalil oči, nad čím som sa uchechtla. Povzdychol si a rukou mi naznačil, aby som sa posunula, predtým, ako otvoril dvere.

"Fajn, zobuď ma." Prikývla som hlavou a vkĺzla na chodbu, pričom on sa hlavou oprel o zárubňu. "A pusu na dobrú noc nedostanem?" Zvodne sa usmial ešte predtým, ako svoje plné pery našpúlil. Potichu som sa zasmiala, keď som krútila hlavou. Hodil na mňa psie oči, ktoré ma doslova hypnotizovali. "Aspoň na líčko," žiarivo sa usmial a prstom poukázal na práve líce.

Podišla som k nemu, postavila sa na špičky, ruky položila na jeho široké ramená a obdarovala ho krátkou pusou na líce. "Dobrú noc, Harry," zapriala som mu pošepky, keď som sa od neho odtiahla.

"Dobrú noc, Jane." Kývla som hlavou a ešte chvíľu sme na seba pozerali, kým som sa vybrala ku dverám hosťovskej izby, keďže Harry sa nechystal odísť, pokiaľ by som to neurobila ja sama.

Opatrne som stlačila kľučku, čím som roztvorila dvere a následne ich za sebou aj zavrela. Rukou som zapálila svetlo, ktoré rozžiarilo tmavú izbu. Vyzliekla som sa z oblečenia a rýchlo cez seba pretiahla Harryho tričko, ktoré voňalo jeho neodolateľnou vôňou. S úsmevom na perách som išla zhasnúť svetlo a skočila do obrovskej manželskej posteli.

Nejaký čas mi trvalo, kým som zaspala, nemo som pohľadom prepaľovala strop nado mnou a premýšľala o dnešnej noci, o Harrym a čo všetko prinesie zajtrajšia svadba. Prevalila som sa nabok a teplú perinu si povytiahla vyššie.

Môj vzťah s Harrym mi nedával žiaden význam. Boli sme kamaráti, známi? Priala by som si nazrieť mu do mysle a zistiť, čo si o mne myslí, ako ma berie a či sa so mnou neplánuje len zahrávať, ako to robí s každou alebo či by dokázal byť mojim kamarátom. Harry a ja kamaráti? To jednoducho nejde k sebe. Niečo ma k nemu veľmi ťahá, je ako nejaký magnet, má nado mnou istý vplyv, čo sa mi vôbec nepáči. Nemôžem mu dovoliť, aby si ma obkrútil okolo prsta a zahrával sa so mnou ako s nejakou hračkou, ktorú by rýchlo odhodil, keď ho prestane baviť. Pokrútila som hlavou nad mojimi absurdnými myšlienkami a snažila sa ich odohnať. Premýšľanie v noci o všetkom ma raz ubije. Nič iné som si nepriala v tejto chvíli, len vypnúť mozog, zavrieť oči a poddať sa spánku.

Rukou som vyhľadala mobil, ktorý som položila na nočný stolík, pred tým ako som sa prezliekla a nastavila si na ňom budík na 6:45. Hľadela som ešte istý čas na nezaujímavý strop, pokiaľ moje viečka oťaželi a prepadla som sa do ríše snov.

If You Say So (Harry Styles / SK)Where stories live. Discover now