Lizzas POV
Jag och Andreas säger hejdå till de andra och går långsamt hem mot mig.
-Hejdå Andreas, vi hörs så kan vi kanske hitta på nått imorrn! Säger jag.
-Jag måste till studion imorrn, men du kan ju kanske hänga med! Säger han.
-Ring så snackar vi om det imorrn! Säger jag och ger honom en kram.
-Hejdå Lizza, säger han och går hem till sig.
Jag öppnar dörren och möts direkt av Ellas skratt.
-Snälla, benåda mig! Jag kommer dö! Skrattar Ella medan jag drar av mig skorna och jackan.
När jag kommer in i vardagsrummet ligger Ella på rygg i soffan, Vilja sitter på Ellas mage och Omar sitter på golvet.
Omar och Vilja kittlar Ella som skriker och skrattar.
Jag skrattar och går upp till mitt rum. Jag sätter mig på sängen och startar min dator.
Jag går in på min blogg och klickar på nytt inlägg.
Jag har haft blogg sedan 2023, alltså sedan jag var 12 år.
Vid det här laget har bloggen ca 7000 läsningar per dag.
Medan jag funderar på hur jag ska börja ser jag att jag har 20000 läsningar bara idag.
Jag börjar snabbt skriva inlägget:
Hej!
O shit! 20000 reads bara idag! Tack så hemskt mycket! <3<3
Idag var jag i en liten stuga med de bästa killarna i världen! Lucas, Robin, Alex och Andreas i Paralysed! <3 älskar de killarna så jävla mycket!
Som alla som följt min blogg ett tag vet att jag har haft det svårt med att min mamma är död och min pappa är en alkoholist! Men seriöst! Jag träffa Andreas för första gången igår, och han har lyst upp hela min tillvaro så sjukt mycket! Jag känner inte att jag kanske borde ta livet av mig, jag mår bra!
För en gång skull! <3 och allt är Andreas förtjänst!
Och att de andra killarna nästan är lika underbara som Andreas gör ju inte saken värre om man säger så! <3
Jag känner att jag bara skriver om dem, whatever!
Jag ska kanske till deras studio imorrn så jag kan se om jag kan fixa nått speciellt då!
Kommentera gärna vad ni tycker jag ska göra! Asså vad jag ska skriva om, om jag ska göra en livestream, look of today mm.
Love yah guys! <3
/En Glad Lizza <3
Insta: Lizza
Twitter: _LizzaJag stänger ner datorn och drar upp mobilen. Jag går in på instagram och kollar nyhetsflödet.
Jag ser att under bilden Andreas la upp i morse har han länkat min blogg, min instagram och min Twitter.
Shit, han försöker verkligen sprida mig.
Jag går ut från instagram och går in på min app där jag får alla kommentarer från min blogg.
"Du är så stark!" @KämpaLizza
"Hälsa killarna från mig!" @Paralysed_forever
"Du är bäst! Önskar jag fick träffa dig" @Flixx
YOU ARE READING
My Goodbye - The Fooo fanfiction
FanfictionFortsättning till My Dreamdaughter (Ska du läsa denna så rekommenderar jag att du läser My Dreamdaugther först) Vilja och Ronja har haft det svårt när deras mamma Ella har legat inne på sjukhus för hennes cancer. Då Ella är som värst blir hon botad...