XI

507 45 85
                                    

Jiyong jungkookla eve geldiğinde jungkook alkolün verdiği sarhoşlukla jiyongun kucağında uyuyordu. Hızla merdivenleri çıktıklarında jiyong jungkook'un odasının kapısına dayanıp kapı koluna ulaşmaya çalışıyordu.

"Bebeğim uyanmalısın.. Ahh hadi ama  kookie bebeğim odaya girmemiz gerek"

"Jiyongie~ indir beni.."

"Merhaba uykucu özür dilerim ama gerçekten kapın çok inatçı yoksa asla uyandırmazdım seni bebeğim"

Jungkook jiyongun sözleriyle kıkırdamaya başlamış kucağından indiğinde yalpalayıp jiyongun üzerine düşmüştü, ikiside yerde kahkaha atarak üstüste duruyordu.

Yoongi yatakta duyduğu sesler ve gürültüler yüzünden uyanmış sinirle kapıyı açmıştı.

"Siz ne halt..."

Yerde jiyong ve jungkook'u üstüste gülerken gördüğünde dahada sinirlenmişti.

"Ahh kusura bakma dostum uyandırdık sanırım partiden geliyoruz ve bu koca bebek yüzünden bu haldeyiz" jiyong jungkook'u gösterip saçlarını öpmüştü.

Yoongi jungkookun kolunu yakalayıp ayağa kaldırdığında jungkookun savruk halleri sinirini dahada bozmuştu.

Hızla jungkookun kapısını açıp jungkooku içeri ittirip jiyong giricekken kapıyı kapatıp ona dönmüş ve sinirli bir şekilde jiyonga bakıyordu.

"Dostum çekilirsen..."

"Siktir git jiyong derhal bu evi terket"

"Hala aynısın dostum hala gergin ve asabi"

"Sende hala yavşak ve sinir bozucu"

"Bak min önümden çekil jungkookla yarım kalan bir işimiz var"

"Seni sikmeden gitmeye ne dersin? Ahh bu arada şu sürtüğün nasıl hala altına giriyormu?"

"Yoon.."

"Benim altımda inledikten sonra terkmi etti seni yoksa hım?"

"Seni piç kurusu" jiyong sinirle yoongiye yumruk atmıştı. Yoongi ikinci yumruktan kendini sakınıp bir yumrukta kendi jiyonga attığında jungkook odanın kapısını açmış ve kavga eden ikiliye bakıyordu.

"YETER.. Yoongi dur..dur.. yoongi yeter dur dedim.. Jiyong... Jiyong iyimisin? " jungkook araya girip yerde yatan jiyongu kaldırmış ve yoongiye dönmüştü.

"Sen ne halt ettiğini sanıyorsun ha? Sen kimsin? Benim sevgilime vurma hakkını sana kim veriyor?"

"Senide o yavşak sevgilinide siktirtme bana"

"Benimle düzgün konuş yoongi"

"Hahh... Neden senin gibi ünlü olmak için bu piçle yatan sürtükle düzgün konuşayım ki?"

Jungkook duyduklarıyla şok olurken yoongiye tokat atmış ve elini ağzına götürmüş şokla yoongiye bakıyordu.

"Be-ben.."

"Sen ne halt ettiğini sanıyorsun?" Yoongi jungkookun üzerine yürürken jiyong araya girmişti.

"Bebeğim gel odaya gidelim onunla muhattap olmanı istemiyorum" jiyong zafer kazanmış edasıyla sırıtırken odaya girmiş ve kapıyı kapatmışlardı.

Yoongi arkalarından bakmış ve sinirle odasına girmiş etrafı dağıtıyordu.

"Jungkook.. jungkook... JUNGKOOK.." elleri başının üstünde sinirle karşısına geçtiği boy aynasına bakıyordu. Ona aşık olduğunu kabul ederek gelmişti belki af dilemek için ama şuan herşey ellerinden gitmiş gibi hissediyordu.

MAGAZINE /(yoonkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin