Sevgilisizler kulübü

384 21 7
                                    

Sevgilisizler kulübü, Yanlızlar klubünün bir çeşit yan sanayisi gibi. Ondan örnek alma. Böyle bir grup olsa yönetim kurulu başkanı ben olurum kesin.

Yaklaşık 2 senedir sevgilisi olmayan ve aşktan öcü gibi korkan biriyim. İlk çıktığımla saçma sapan bir şekilde ayrıldıktan sonra ilişkiye kendimi kapattım. Bunu o zamanlar farkında olmadan yapmıştım belki ama sonuç olarak şuan da değil sevgili aşk lafı duyduğum zaman ortamı terk ediyorum. 

Uzaklardan gelen bir arkadaşımla sohbet ederken "Senin sevgilin yok hala değil mi?" sorusuyla karşılaştığımda yüzümün aldığı şekilden bahsetmek istemiyorum.

"Hayır. Şu an kimseyi istemiyorum. Önce kariyer yapacağım" dedim. Ben bunları söylerken bakışlarına anlam veremedim ama aklından geçenleri tahmin etmek zor olmadı.

"Sivri diliyle bütün erkekleri çevresinden kaçırıyor. Soğuk ve itici duruşu da pek yardımcı oluyor tabi bu duruma." vs vs..

Ahım şahım erkeklerin bakışlarını üzerinde toplayan birisi değilim belki ama çirkin de değilim. Biraz sivri dilli olabilirim ama adamına göre muamele ederim. Neyse çok kendimden bahsederek sıkmak istemiyorum.

İnsan neden kendini ilişkiye kapatır ?

- İlk kez aşka inanmıştır ve fos çıkmıştır. (Bakınız ben.) 

- Platonik olarak aşıktır ve onu fark etmesini bekliyordur. 

- Etrafında karşı cins pek olmadığı zamanlar geçirip daha sonra karşı cins olan bir gruba girdiğinde çekinebilir.

- Hesap vermeyi yada daha genel başlık olarak bağımlı olmayı sevmiyordur.

- Sevdiği kişi ile dini problem yaşamış olabilir. (Bizzat arkadaşım yaşadığı için örnek veriyorum.)

- Beklentilerini çok yüksek tutuyordur ve kriterlerine uygun kişi gelene kadar bekleyecektir.

- Kendi cinsinden hoşlanıyordur ve toplumda hoş karşılanmayacağını düşünüyordur. (Neden olmasın?)

Bu maddelere bir çok durum daha eklenebilir. Çevremden örnekler vermeye çalıştım.

Ne kadar çok örnek versemde bu durumun esas nedenini İsveçli bilim adamlarına bırakıyorum ve son olarak ; İlişkiye kendini kapatmışlar olarak ne zaman ve nasıl açılırız bilmem ama gerçek aşkın çekimine kapılıp, aşkın kollarında bulabiliriz de kendimizi. Tamamen kaderle alakalı.

Dipnot: Tribimi, nazımı, sivri dilimi çekecek bir Kore'li geldi de ben mi hayır dedim ?

Düşüncelerimden SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin