Hadi bana bir karakter çiz.

109 11 5
                                    

İçimizde barındırdığımız özel karakterlerimize..

Kendine has özellikler barındıran nadide karakterler barındırıyoruz her birimiz içimizde.
Tıpkı parmak izlerimiz gibi her biri benzersiz karakterler.

Tek olan karakterimize eşlik eden bir unsur daha var derinlerde. "Mükemmel insanımız."
Herkesin düşüncelerinde mutlaka "mükemmel" insanın bir tarifi vardır. Bu yüzden pek çok yan karakter var olmuştur hayatımızda..

Herkesin düşüncesine göre şekil alır mükemmel insan.
Kimisi esmer der, kimisi uzun boylu.
Bazen mavi gözde saklıdır mükemmel insan.
Yahut dalga dalga dökülen sarı saçta.
Kimi zaman da çapkın bir gülüşte..
Aynada ki yansımamızda bile bulabiliriz bir parçasını.

Olmak istediğimiz kişi olarak da düşünebiliriz veya gerçekte varolan sevdiğimiz biriyle de harmanlayabiliriz onu oluştururken.

Sizlere bir hamur verdiğimi düşünün. Düşüncelerinizle hayat bulacak, ellerinizle şekil alacak bu hamurla, iç dünyanızda varolan, tamamen sizin ürünüz bir karakter yaratın benim için. Her şeyini tasarlayın. Her bir detayın üzerinde özgürsünüz.

Yanlız ad vermeyin, isimsiz olsun. Dini, ırkı, milliyeti olmasın. İnsanoğlunun etiketleri olmasın üzerlerinde. Sadece fiziken var olsun.

Elinin üzerinde bir yanık izi yada sağ omzunda olan doğum lekesine kadar tasarlayın, detaylandırın. Kocaman bir burnu bile olabilir mükemmel insanınızın.

Bir örümceğin ağını örmesi gibi yada rengârenk şeker hamurları olan bir pastacı gibi oluşturun şaheserinizi. Puzzle parçalarının birleşmesi gibi uyum sağlasın dokunuşlarınıza. Sizinle tamamlansın.

Ben bu yazımda sizlere bir hamur verdim. Bu hamuru şekillendirerek ayrıntı katmak, karakter vermek size ait. Klavyenizde gezinen parmak uçlarınızda hayat bulsun mükemmel insanınız. Son rötuşlardan sonra hazır olunca büyük bir mutlulukla tanışmak isterim onunla.

M'nin notu;
Merhabalar efendim,
Özlediniz mi beni? Ben çok özledim varlığınızı hissetmeyi.
Umarım beğenerek okumuşsunuzdur bu hafta ki yazımı. Sizlerden küçücük, minicik bir ricam var.
Yazımda da bahsettiğim gibi sizlerden benim için bir karakter oluşturmanızı istiyorum. Daha sonra bu karakterleri bana yazın, yorum olarak yada mesaj olarak farketmez.
Bu karakterlerin fiziki özellikleri netleştikten sonra sizin karşınıza çıkaracağım. Nasıl olacak? Diye soruyorsanız o da sizlere sürpriz olsun.
İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle
Sevgiler :)

Düşüncelerimden SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin